MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Zolang je maar lekker pijnvrij volume kan draaien ipv low bar te gaan forceren is het helemaal goed toch. Scheelt meestal voor een raw lifter de nodige kilogrammen uiteindelijk op een wedstrijd. Zie dat je die heerlijke bench piramide al heb mogen doen. :heart:

Exactly! Die kilogrammen heb ik momenteel toch niet nodig, dus cba om een nieuwe techniek aan te leren.

Ik vond die piramide op de bench eigenlijk heerlijk :o
Armpjes waren wel kapot daarna (al helemaal na de fly's en triceps meteen erachteraan).
 
21/11/2016 - week 3, dag 1 (#37)
Squat

1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg

BP paused
1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg

Dumbell fly
5x10 6 kg per kant
Ging een beetje proberen wat draaiing van m'n handen en onderarmenvoor invloed had op hoe de beweging aanvoelde. Als ik m'n pinken meer naar elkaar toedraaide voelde ik het meer in m'n borst, vind ik wel fijn.

Pushup
4x10 bw (VPR)
Ze tellen bij mij trouwens alleen als ik met m'n quads de grond aangetikt heb.
Heel setje meer dan vorige week, nice. Triceps en schouders waren wel behoorlijk op hierna.

Squat
1x5 40 kg
1x5 50 kg
1x5 55 kg
1x5 55 kg
1x5 55 kg
1x5 55 kg
Laatste setje geskipt, omdat ik last had van m'n rechter trap die ik gisteren verrekt heb, ging teveel pijn doen. En doe dan liever chill nog even abs.

Ab rollouts
3x6 bw

Trainingstijd: 85 min

Ik had het ontzettend warm, al na de squat wu. Zweten viel wel mee. Heb dan liever dat ik ook goed zweet, vind die warmte alleen maar vervelend haha.
 
Je jaagt de training er aardig snel doorheen met je 85 minuten :p.

Ik zat van 14.30 tot 18.00 in de gym met een soortgelijke workout :o
 
Je jaagt de training er aardig snel doorheen met je 85 minuten :p.

Ik zat van 14.30 tot 18.00 in de gym met een soortgelijke workout :o

Haha ja gaat vlotter dan ik verwacht had, alleen DL-dag duurt lang (1.5 uur sowieso). Weet niet of het door de bulk komt maar heb echt vrij weinig rust nodig tussen sets. Was sowieso altijd niet enorm veel hoor.

En waarom meer rusten als het niet hoeft. Daarom time ik rust ook nooit, als het gaat gaat het wel :)

Maar damn, 3.5 uur, hoe krijg je dat voor elkaar... Begin al futloos te worden na anderhalf uur.
 
Haha ja gaat vlotter dan ik verwacht had, alleen DL-dag duurt lang (1.5 uur sowieso). Weet niet of het door de bulk komt maar heb echt vrij weinig rust nodig tussen sets. Was sowieso altijd niet enorm veel hoor.

En waarom meer rusten als het niet hoeft. Daarom time ik rust ook nooit, als het gaat gaat het wel :)

Maar damn, 3.5 uur, hoe krijg je dat voor elkaar... Begin al futloos te worden na anderhalf uur.
Ben een half uur kwijt aan opwarmen en rekken en strekken enzo.
 
Metingen
22/11: 63.3 kg - taille 63.5 - heup 83.5
21/11: 63.4 kg
19/11: 63.4 kg - taille 63.5 - heup 83.0
17/11: 63.4 kg - taille 63.0 - heup 83.0
15/11: 63.0 kg - taille 63.0 - heup 83.0
...

Hopelijk stijgt het straks weer wat :)
 
3,5 uur...waar haal je de tijd (en zin vandaan)....
 
3,5 uur...waar haal je de tijd (en zin vandaan)....
Denk dat Lloyd ook veel tijd kwijt is aan het stukje "enzo". Beetje ouwehoeren en dat soort dingen, want Lloyda houdt volgens mij ook wel van gezelligheid. :p
 
Denk dat Lloyd ook veel tijd kwijt is aan het stukje "enzo". Beetje ouwehoeren en dat soort dingen, want Lloyda houdt volgens mij ook wel van gezelligheid. :p

2 uur ouwehoeren is best lang :p
 
Hmm doe er ook meestal rond de 3u over, ik ben ook wel redelijk traag.
 
Die pl mannen rusten 5 minuten tussen elke set :D
Waren ook meerdere mensen op het wedstijd rack bezig. Normaal als ik alleen ben tussen de 2 en 3 uur opzich.
 
Back
Naar boven