Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Misschien heb je hier nog wat aan: Putting on Your Belt | Mark Rippetoe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb je hier nog wat aan: Putting on Your Belt | Mark Rippetoe

Ah dat wist ik niet. Bedankt voor het meekijken. Ik pas alleen nummer 1 en 3. Dan lijkt nummer 3 me het meest fijne. Had gelezen dat zo'n clip niet makkelijk te verstellen is omdat je hem dan los moet halen, en m'n taille wil nog wel eens op en neer gaan qua afmetingen.

Edit: wat een super handige manier om hem vast te maken. Ik kan hem ook op die manier los maken. Veel sneller dan zelf aan dat ding lopen sjorren!

Ik heb de belt 1 moeten bijstellen sinds mn bulk (ik denk dat er een paar cm bij is op de taille). Zolang je geen gekke dingen doet qua bulk zal dat wel meevallen denk ik
Vanwaar was je eetlust weg?

Mooi dat ik weer iemand blij heb kunnen maken met iets ogenschijnlijks kleins![]()
Had les tot 17:30, heb flinke reistijd, en ga nu afspreken met vriendinnen. Wellicht nog vanavond laat (23:00ish) trainen en anders pech gehad.
Lijkt me dan het meest handige als ik deze oversla en woensdag gewoon de woensdag doe, mocht ik vandaag niet kunnen gaan? Anders loopt m'n hele schema niet meer.
Weet niet hoeveel tijd je hebt (en hoe ziek je was), anders kun je nog woensdag-donderdag-zaterdag overwegen.

Harde bench presses al, hoe lang ongeveer die pauze?

Hoor over het algemeen dat men de benches vaak wat licht aan vindt voelen, maar tegelijk %gewijs. Hopelijk ga je wel in de ipf liftenThanks! Vind BP relatief het zwakste van de 3 main lifts dus hoop daar progressie mee te boeken met Sheiko. Weet bijna zekrt van wel.
Hoelang weet ik niet. Zodra er geen beweging in zit terwijl de bb op m'n borst rust press ik hem. IFBB approved![]()

Hoor over het algemeen dat men de benches vaak wat licht aan vindt voelen, maar tegelijk %gewijs. Hopelijk ga je wel in de ipf liften![]()

Beste volumes. Ik ben nu bezig met SL. Dat gaat ook bij mij aan het einde vd week niet in de koude kleren zitten. 3xpw squaten ga je dan wel merken :-)