MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter

Thanks, ga hem even bekijken :)

Vandaag niet trainen, maar als het lukt morgenochtend voor school. Eetlust is terug sinds een uurtje of 5, had nog maar 470kcals op en nog zo'n 2k tegoed. Even pizza besteld en nu wat groentjes eten.

Edit: wat een super handige manier om hem vast te maken. Ik kan hem ook op die manier los maken. Veel sneller dan zelf aan dat ding lopen sjorren!

Ah dat wist ik niet. Bedankt voor het meekijken. Ik pas alleen nummer 1 en 3. Dan lijkt nummer 3 me het meest fijne. Had gelezen dat zo'n clip niet makkelijk te verstellen is omdat je hem dan los moet halen, en m'n taille wil nog wel eens op en neer gaan qua afmetingen.

Ik heb de belt 1 moeten bijstellen sinds mn bulk (ik denk dat er een paar cm bij is op de taille). Zolang je geen gekke dingen doet qua bulk zal dat wel meevallen denk ik:)

Vanwaar was je eetlust weg?

Ik heb de belt 1 moeten bijstellen sinds mn bulk (ik denk dat er een paar cm bij is op de taille). Zolang je geen gekke dingen doet qua bulk zal dat wel meevallen denk ik:)

Vanwaar was je eetlust weg?

Bij mij wil het ook met menstruatie wel 1-1.5 cm verschillen van "normaal". Dus heb dan liever niet zo'n klik ding die je los moet halen. Maar zo'n standaard riem-riem gaat dan prima. Wellicht moet er ergens een gaatje tussen zoals je zegt, maar dat is zo gepiept :)

Was gisteren niet lekker, vanochtend ook niet. Dus gisterenavond maar pizza besteld en roerbakmix gegeten. Toen om half 1 (had al 13 uur geslapen dus ging 1u pas slapen) nog pannenkoeken, fruit en kwark. Gelukkig nog aan m'n kcals gekomen :)

Mooi dat ik weer iemand blij heb kunnen maken met iets ogenschijnlijks kleins :)

Zeker! Al helemaal bij dit soort dingen. Handige kleine dingen die je voortaan altijd zal gebruiken.

---

Had les tot 17:30, heb flinke reistijd, en ga nu afspreken met vriendinnen. Wellicht nog vanavond laat (23:00ish) trainen en anders pech gehad.
Lijkt me dan het meest handige als ik deze oversla en woensdag gewoon de woensdag doe, mocht ik vandaag niet kunnen gaan? Anders loopt m'n hele schema niet meer.

Had les tot 17:30, heb flinke reistijd, en ga nu afspreken met vriendinnen. Wellicht nog vanavond laat (23:00ish) trainen en anders pech gehad.
Lijkt me dan het meest handige als ik deze oversla en woensdag gewoon de woensdag doe, mocht ik vandaag niet kunnen gaan? Anders loopt m'n hele schema niet meer.

Weet niet hoeveel tijd je hebt (en hoe ziek je was), anders kun je nog woensdag-donderdag-zaterdag overwegen.

Weet niet hoeveel tijd je hebt (en hoe ziek je was), anders kun je nog woensdag-donderdag-zaterdag overwegen.

Ik wilde vragen of dit met het Sheiko volume wel kon voor een keertje. Wil namelijk wel m'n lifts van deze week het liefste doen. Dus ga inderdaad woe-do-za deze week :)

30/11/2016 - week 4, dag 1 (#37)
Squat

1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x4 72.5 kg (ipv 1x2x70)
Hoppakee! 72.5 alleen maar met 1 rep een keer gedaan voor 1RM setup. Dacht dat er meer in zou zitten dan Sheiko voorschreef, en dat was zo. Zat meer in maar er komen natuurlijk nog wat squats.

1x3 72.5 kg (ipv 1x2x70)

BP paused
1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
Geprobeerd om aan m'n arch te werken, valt nog veel winst op te behalen naar mijn idee.

Dumbell fly
5x10 6 kg

GCBP
5x8 27.5 kg
Voelde raar om weer t&g te benchen. Ging wel erg lekker.

Squat
1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg
1x2 65 kg

RDL
3x8 45 kg
Benen lekker kapot hierna.

Trainingstijd: 110 min

---

Gisteren niet aan m'n kcals gekomen door misselijkheid, 700 te weinig. Zal dat bij vandaag meenemen. Voel me vandaag tot dusver goed dus hopen dat dat aanhoudt.

1/12/2016 - week 4, dag 2 (#37)
BP paused

1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg (VPR)
Nooit 45 paused gerept, alleen single voor 1RM wu.

1x2 45 kg
1x4 45 kg (ipv 1x2) (VPR)

Niceee! Had geen eens een spotter en de reps voelde goed.

Deadlift
1x4 55 kg
1x4 65 kg
Vanaf vorige set hooked grip geoefend, vond het "te laat" om dat voor het eerst bij werksets te doen. Dat doet best wel veel pijn...

1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x3 95 kg (ipv 1x2) (VPR)

Bar glipte bij de lockout vd laatste reps vanaf 90kg bijna uit m'n hand... Had ook zweethanden. Goed dooroefenen met hooked grip dus.

BP paused
1x5 30 kg
1x5 35 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg
1x4 40 kg

Dumbell fly
5x10 6 kg

Walking lunges
5x5 10 kg per been
Kon hierna niet meer normaal lopen haha.

Trainingstijd: 120 min

Heerlijke training! Ben blij dat alles goed ging omdat ik gisteren natuurlijk ook al getraind had :)

---

Heb trouwens gekozen om mixed grip niet eens te oefenen. Vaak kwam ik tegen dat er disbalans kan optreden en/of het draaien vd bb tijdens het liften. Ik heb toeb ik begon met trainen het scheef trekken vd bb eruit moeten halen, waarschijnlijk tgv ongelijke heuphoogte. En heb geen zin om (zulk soort) nadelen te ervaren omdat ik m'n grip anders wil doen.

Harde bench presses al, hoe lang ongeveer die pauze?

Harde bench presses al, hoe lang ongeveer die pauze?

Thanks! Vind BP relatief het zwakste van de 3 main lifts dus hoop daar progressie mee te boeken met Sheiko. Weet bijna zekrt van wel.

Hoelang weet ik niet. Zodra er geen beweging in zit terwijl de bb op m'n borst rust press ik hem. IFBB approved :)

Thanks! Vind BP relatief het zwakste van de 3 main lifts dus hoop daar progressie mee te boeken met Sheiko. Weet bijna zekrt van wel.

Hoelang weet ik niet. Zodra er geen beweging in zit terwijl de bb op m'n borst rust press ik hem. IFBB approved :)
Hoor over het algemeen dat men de benches vaak wat licht aan vindt voelen, maar tegelijk %gewijs. Hopelijk ga je wel in de ipf liften :p

Hoor over het algemeen dat men de benches vaak wat licht aan vindt voelen, maar tegelijk %gewijs. Hopelijk ga je wel in de ipf liften :p

Lol typfout, haal ze altijd door elkaar :p

Ja bench kan vaak zwaarder dan voorgeschreven. Max mag wel omhoog vind ik met m'n schamele 50kg paused.

Slaap toevallig paar dagen achter elkaar bij m'n vriend dus de weging na 4 weken bulken zal even op zich laten wachten. Denk tot zaterdagochtend.

3/12/2016 - week 4, dag 3 (#37)
Squat

1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
Viel me best zwaar. Hams waren nog verrot & glutes en kuiten vermoeid van de vorige twee trainingen.

BP paused
1x5 25 kg
1x5 30 kg
1x5 35 kg
1x5 35 kg
1x5 35 kg
1x5 35 kg
1x5 35 kg

GCBP
5x8 27.5 kg
Benches waren hot dus heb de gcbp maar voor de flys gedaan.

Dumbell fly ss hyperextensions
5x10 6 kg -- 5x5 bw
Borst helemaal kapot!

Ab rollouts
2x7 bw (ipv 3x7)
Set minder op de bus te kunnen halen.

Traingstijd: 70 min

Merk dat de laatste training vd week het zwaarste voor m'n lichaam is, ongeacht het volume. Het zit me niet dwars ofzo. Maar vind het pe-rsoonlijk een opmerkelijk verschil tov schema's die ik tot nu toe gedaan heb.

Aankomende week start ik met #30!

Goed bezig kleintje

Beste volumes. Ik ben nu bezig met SL. Dat gaat ook bij mij aan het einde vd week niet in de koude kleren zitten. 3xpw squaten ga je dan wel merken :-)

Meting van vandaag: 30 dagen bulk (24/11 > 4/12)
Gewicht: 63.7 > 63.7 (-)
Taille: 63.75 > 63 (-0.75)
Heup: 83.5 > 83.5
Kcals: 2400

Huidplooi %: 9.72 > 9.59 (-0.13)
Huidplooi mm: hetzelfde
Bereken 3-punts en meet 4-punts, vandaar het verschil in percentage.

Heb even foto's gemaakt en lijkt erop dat hams veel meer vorm gekregen hebben. Dat is eigenlijk het enige fysieke verschil wat ik tot nu toe kan opmerken. Erg flubby ben ik ook niet geworden tot nu toe :)

je vp is onder de 10??

Lees ik dat goed?

je vp is onder de 10??

Lees ik dat goed?

Lol ofcourse not. Het zal iets van 19% in werkelijkheid zijn. Dat het niet klopt boeit me niet want ik hoef niet te pronken met mijn vetpercentage, maar voor het bijhouden van progressie werkt het prima.

Bereken het via deze site. Uiteraard voor vrouwen en dan 3-punts (het % wat ik typ), maar ik meet 4-punts (dus de mm's die ik typ). Heb het vanaf het begin zo gedaan en hou het dan ook op dezelfde manier steeds bij :)

Terug
Naar boven