AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Euh je bedoelt dat je na je vakantie eerst weer kan cutten omdat je full yolo bent gegaan en 70 kilo weegt :D

Mwah daar ga ik niet vanuit :p

Vorig jaar na 2wk budapest full ham gaan zat dr een permanente 1,5kg bij geloof ik.

Moet wel heel erg m'n best doen om dat te overtreffen in een week vakantie (wat het denk ik word, boek last minute) :o

Jammer van je squat, maar toch ben ik trots op je :p. Je hebt nog een mooie toekomst voor je. Ik kan me het begin van je aanraking met gewichten nog goed herinneren. Als je nu al dit niveau hebt dan wordt het een mooie toekomst voor je!

Zonde van je squat, maar knappe prestatie overall. :lifter:

• #1.264
Jammer van je squat, maar toch ben ik trots op je :p. Je hebt nog een mooie toekomst voor je. Ik kan me het begin van je aanraking met gewichten nog goed herinneren. Als je nu al dit niveau hebt dan wordt het een mooie toekomst voor je!

Erg leuk om te horen dit! En daar ben ik me zeker van bewust :)

Ook special thanks to @lloydatoni die me een aantal maanden erop wees misschien eens pl-wedstrijd te gaan doen. Vind het zo lekker om doelgericht te trainen nu.

Zonde van je squat, maar knappe prestatie overall. :lifter:

Bedankt :D

• #1.267
19/6/2017 - week 1, dag 1 (#SL, prep 1)
Squat

1x5 52.5 kg
1x4 62.5 kg
1x3 72.5 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg

BP paused
1x5 30 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg

Dumbell fly
5x8 9 kg

Hyperextensions (lower back focus)
3x10 bw +5 kg

Lat pulldown
5x8 55 kg (PR)
Doe hem plate loaded. Geen full rom, omdat ik zo maximaal lats kan targetten en spanning blijft er op. Deze ga ik morgen voelen zeg...

Bench squeeze

2x15 sec

Trainingstijd: 65 min

Trainen ging veel beter dan dat ik van tevoren verwachtte. Rug was namelijk extreem sore van het benchen zaterdag.

---

Edit: 1e vd 3 geworden in m'n gewichtsklasse. Op basis van wilks 4e vd 11 :)

Jammer van de squats! Verder goede lifts wel :) gefeliciteerd!

• #1.270
Had je deadlift natuurlijk live gezien en ze waren allemaal netjes en easy :D Goed gedaan hoor!

Jij wel soreness gehad? Ik meer stijfheid.

Huh, was er een ranking zaterdag?

Haha leuk dat je ze kon zien, thanks :D

Denk eigenlijk een combi van beide in m'n rug, laag m'n erectors denk ik. Verder gelukkig niet ergens anders.

Ja kwam erachter via een medelifter:
http://powerliftingnederland.nl/sites/default/files/inline-files/Beginnerswedstrijd_NS.pdf

Jammer van de squats! Verder goede lifts wel :) gefeliciteerd!

Dankjewel :D

• #1.271
Eergisteren dus begonnen met cutten.

Wat krijg ik gisteren? Eindelijk een NY pizza vip-card. Gelukkig hoef je in 90 dagen maar 3x te bestellen om hem goud te maken. Kan m'n vriend mooi gebruiken.

Wat krijg ik ook gisteren? Een gratis verse pepperoni pizza vd jumbo. Had die zaterdag gegeten en verpakking was opengegaan in m'n tas, samen met een deel van de pizza. Wel gegeten uiteraard. Dus m'n moeder naar de jumbo, om geld terug te vragen. Krijg ik dr een gratis.

Nu is m'n avondeten zometeen een halve pizza & broccoli met 50gr kipfilet :emo:

Eergisteren dus begonnen met cutten.

Wat krijg ik gisteren? Eindelijk een NY pizza vip-card. Gelukkig hoef je in 90 dagen maar 3x te bestellen om hem goud te maken. Kan m'n vriend mooi gebruiken.

Wat krijg ik ook gisteren? Een gratis verse pepperoni pizza vd jumbo. Had die zaterdag gegeten en verpakking was opengegaan in m'n tas, samen met een deel van de pizza. Wel gegeten uiteraard. Dus m'n moeder naar de jumbo, om geld terug te vragen. Krijg ik dr een gratis.

Nu is m'n avondeten zometeen een halve pizza & broccoli met 50gr kipfilet :emo:

Tekenen van bovenaf dat je buffer moet worden ;)

Buff pizzachick wordt het straks :p

• #1.277
21/6/2017 - week 1, dag 2 (#SL, prep 1)
Deadlift paused below knees

1x3 65 kg*
1x3 75 kg*
1x2 87.5 kg
1x2 92.5 kg (4s hold)
1x2 92.5 kg (4s hold)
1x2 92.5 kg (4s hold)
1x2 92.5 kg (4s hold)
* = per ongeluk conventioneel gedaan
Ging lekker. Vanaf nu dus goed letten op bar in m'n lichaam trekken. Rug bleef redelijk recht had ik het idee, kan nog wat beter rondom pauze moment, hiervoor moet ik iets beter borst vooruit laten leiden.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg

Split squat ss leg press
5x6 bw +10 kg per been -- 5x6 50 kg
Echt zeiknat hierna...
Split squat ipv leg extensions gekozen, eerste keer dat ik ze deed trouwens.

Hyperextensions ss rolling tricep extension
4x8 bw +5 kg ss 5x6 9 kg (PR)

Trainingstijd: 75 min

Heb, net zoals @hoxyz een aantal weken terug aangaf, de hele dag een bek zo droog... Maakt niet uit hoeveel water ik drink. Echt sinds de start van de cut.

Apart dat jij het ook heb, precies sinds de cut. Als je er achter komt wat het is, pls tell me.

Als je overstapt op rijst met koolvis is je droge mond weg :p

Terug
Naar boven