Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

21/6/2017 - week 1, dag 2 (#SL, prep 1)
Deadlift paused below knees

1x3 65 kg*
1x3 75 kg*
1x2 87.5 kg
1x2 92.5 kg (4s hold)
1x2 92.5 kg (4s hold)
1x2 92.5 kg (4s hold)
1x2 92.5 kg (4s hold)
* = per ongeluk conventioneel gedaan
Ging lekker. Vanaf nu dus goed letten op bar in m'n lichaam trekken. Rug bleef redelijk recht had ik het idee, kan nog wat beter rondom pauze moment, hiervoor moet ik iets beter borst vooruit laten leiden.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg

Split squat ss leg press
5x6 bw +10 kg per been -- 5x6 50 kg
Echt zeiknat hierna...
Split squat ipv leg extensions gekozen, eerste keer dat ik ze deed trouwens.

Hyperextensions ss rolling tricep extension
4x8 bw +5 kg ss 5x6 9 kg (PR)

Trainingstijd: 75 min

Heb, net zoals @hoxyz een aantal weken terug aangaf, de hele dag een bek zo droog... Maakt niet uit hoeveel water ik drink. Echt sinds de start van de cut.

:roflol: begint net met cut toch ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.284
Saharamond :D

Welke sheet volg je nu trouwens van Sheiko?

:p

Geen idee welk nummer het is.
Heb met apk de Sheiko app gedownload, alhoewel die niet helemaal 100% werkt.
Het is de advanced small load preparation 1 (4-days).

Alleen even voor tijdens m'n cut, omdat ik die lange dagen anders niet trek.

• #1.285
23/6/2017 - week 1, dag 3 (#SL, prep 1)
Squat

1x4 55 (moest 52.5 zijn)
1x4 62.5 kg
1x4 72.5 kg
1x4 72.5 kg
1x4 75 kg (ipv 72.5)
Vrij easy allemaal.
Heb nog een zeurend plekje in m'n lower back sinds de wedstrijd. Eerst waren alle spieren van het padje, nu alleen een stukje bij m'n lage wervels. Eventjes aankijken.

BP paused
1x3 30 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg

Lat pulldown
5x8 55 kg

Dragon flags (oefenen)
1x5 bw
Kreeg een hap maagzuur in m'n mond toen ik voor set twee ging liggen. Om meer te voorkomen gestopt.

Dead hang
15 sec rechts - links - beide

Trainingstijd: 60 min

Je bent nu echt wel dedicated powerlifter he :).
De oefeningen die je doet, merk je ook nog wel dat je lichaamscompositie verandert?

Ik ben een beetje aan het oriënteren voor de toekomst qua training, maar ben er nog niet echt achter of ik meer bb style of powerliften style wil gaan doen.

Ik ben een beetje aan het oriënteren voor de toekomst qua training, maar ben er nog niet echt achter of ik meer bb style of powerliften style wil gaan doen.

Wellicht is powerbuilden iets voor jou? Vond het zelf de afgelopen tijd wel leuk om wat meer pompwerk te doen en moet eerlijk bekennen dat ik ook erg tevreden ben over de krachtgains.

Een paar dagen krachtgericht dus alles op redelijk lage reps en een paar dagen hypertrofie gericht dus meer highrep werk. Voorbeelden zijn PHAT en PHUL. Beide te googlen. Zijn er vast wel meer :) Mij bevalt het iig goed.

• #1.290
Je bent nu echt wel dedicated powerlifter he :).
De oefeningen die je doet, merk je ook nog wel dat je lichaamscompositie verandert?

Uit principe wil ik eigenlijk niet te vaak van die termen plakken, maar ja, het klopt :)

Hetgeen wat het meest ontwikkeld is sinds ik in november begon met Sheiko zijn qua top 3: front delts, hammies en glutes. Laten dat nou net de spieren zijn waarvan ik het mooi vind als ze wat meer naar voren komen.
Bovenrug is en blijft bij mij visueel het "grootst" eruit zien.

Probeer het allebei een tijdje uit. En anders wat @Pren zegt. Lijkt me een mooie tussenweg!

Heb nog een zeurend plekje in m'n lower back sinds de wedstrijd. Eerst waren alle spieren van het padje, nu alleen een stukje bij m'n lage wervels. Eventjes aankijken.
Ben benieuwd hoe je de 4 dagen gaat trekken icm een cut

Wellicht is powerbuilden iets voor jou?

Krijg het altijd een beetje warm van het woord powerbuilden. Bodybuilding is toch ook gewoon harstikke goed te doen met de 3 powerliftoefeningen erin :p.

Krijg het altijd een beetje warm van het woord powerbuilden. Bodybuilding is toch ook gewoon harstikke goed te doen met de 3 powerliftoefeningen erin :p.

Ja helemaal mee eens. Vind het ook een beetje een rare naam en het verschil met specifieke bodybuildingschema's is inderdaad niet enorm :P Maar het beestje heeft een naam gekregen en onder die naam kun je nou eenmaal info vinden op google etc. Het lijkt wel aan te sluiten bij wat Hans_i wil, dus dan is dat een makkelijke manier om hem te helpen.

Ja helemaal mee eens. Vind het ook een beetje een rare naam en het verschil met specifieke bodybuildingschema's is inderdaad niet enorm :P Maar het beestje heeft een naam gekregen en onder die naam kun je nou eenmaal info vinden op google etc. Het lijkt wel aan te sluiten bij wat Hans_i wil, dus dan is dat een makkelijke manier om hem te helpen.
Eens wel. Imo kan je een schema als sheiko ook goed gebruiken voor hypertrophy. Zijn ook speciale programma's voor uitgeschreven om dat een beetje te laten overbruggen. Of rpe implenteren binnen je bb training. Lijkt me allemaal niet al te moeilijk en een leuke variatie en vaste constante om overload te maken.

• Like
Waarderingen: Pren
Een paar dagen krachtgericht dus alles op redelijk lage reps en een paar dagen hypertrofie gericht dus meer highrep werk. Voorbeelden zijn PHAT en PHUL. Beide te googlen. Zijn er vast wel meer :) Mij bevalt het iig goed.

Uit principe wil ik eigenlijk niet te vaak van die termen plakken, maar ja, het klopt :)

Hetgeen wat het meest ontwikkeld is sinds ik in november begon met Sheiko zijn qua top 3: front delts, hammies en glutes. Laten dat nou net de spieren zijn waarvan ik het mooi vind als ze wat meer naar voren komen.
Bovenrug is en blijft bij mij visueel het "grootst" eruit zien.

Probeer het allebei een tijdje uit. En anders wat @Pren zegt. Lijkt me een mooie tussenweg!

Ben benieuwd hoe je de 4 dagen gaat trekken icm een cut

Tx allen!
op dit moment doe ik een fullbody schema waarbij de compounds met 3x5 in zitten.
Ik zit er ook aan te denken om straks nog ff stronglifts te gaan doen. Ik hou erg van voorgeprogrammeerde schema's.

Eens wel. Imo kan je een schema als sheiko ook goed gebruiken voor hypertrophy. Zijn ook speciale programma's voor uitgeschreven om dat een beetje te laten overbruggen. Of rpe implenteren binnen je bb training. Lijkt me allemaal niet al te moeilijk en een leuke variatie en vaste constante om overload te maken.

Welke van die sheiko-schema's zou daarvoor het meest geschikt zijn? Wellicht kan ik daar in de toekomst wat mee :)

• #1.299
Merk er bij mijn trainingen niet echt heel veel van qua trainingsduur maar die small load zag er wel als minder uit

Bij mij is m'n energie na 60-75 min gewoon op tijdens een cut. Als ik dan nog een uur door zou moeten gaan kan je me letterlijk opvegen denk ik

Terug
Naar boven