Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
5/12/2016 - week 1, dag 1 (#30)
BP paused

1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x6 40 kg (ipv 1x3)

Squat
1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
Vrij easy allemaal.

GCBP
1x3 25 kg
1x3 30 kg
1x3 35 kg (PR)
1x3 35 kg
1x3 35 kg
1x5 35 kg (ipv 1x3) (VPR)
Niet heel bijzonder maar heb gewoon nog nooit 35kg gepakt.

Dumbell fly
5x10 6 kg

Squat
1x5 45 kg
1x4 55 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x6 60 kg (ipv 1x3)

RDL
3x8 45 kg

Trainingstijd: 95 min

---

Grappig hoe m'n gewicht verloopt, exact het tegenovergestelde van cutten. Nu is het van hoog nr1 - paar dagen erg laag -- hoger dan nr1 -- paar dagen bijna net zo laag -- hoger etc. Weet ik ook dat ik me er niet zoveel zorgen om hoef te maken als het een aantal dagen "anders" dan verwacht is.

Sowieso niet stressen om Gewixht. Je komt niet zomaar 1 kilo vet aan.

Meestal vocht en of maag inhoud.

Klopt. Sowieso is het beter om het over een lange periode te bekijken bijv de week gemiddelden vergelijken of gemiddelde van de maand. Wat ik ook doe is de hoogste en laagste gewichten erbij pakken. Vorige maand kwam ik nog ruim onder de 69, maar deze maand geen enkele dag onder de 69 en ook hogere uitschieters.

Hou je je macro's ook bij of eet je op gevoel?

Klopt helemaal, maar het is nu meer de andere kant op. Even heel overdreven: tijdens cut maak ik me zorgen dat ik niet afval als gewicht paar dagen stagneert of stijgt. Tijdens bulk maak ik me zorgen dat ik niet aankom als gewicht paar dagen stagneert of daalt :p

Ik weet namelijk dat m'n gewicht moet stijgen, dus "schrik" dan als het 3 dagen de andere kant op gaat. Maar nu weet ik na 4 weken dat dit gewoon zo gaat, dus heb ik er nu vrede mee.

Klopt. Sowieso is het beter om het over een lange periode te bekijken bijv de week gemiddelden vergelijken of gemiddelde van de maand. Wat ik ook doe is de hoogste en laagste gewichten erbij pakken. Vorige maand kwam ik nog ruim onder de 69, maar deze maand geen enkele dag onder de 69 en ook hogere uitschieters.

Hou je je macro's ook bij of eet je op gevoel?

Precies! Ik gebruik sinds kort een excel bestandje van iemand anders die het gemiddelde over 3 dagen pakt en dat ook in een grafiek uitzet, dan ziet alles er echt keurig uit :)

Yes, wat ik af kan wegen weeg ik af. Maar ben nu tijdens bulk wel iets makkelijker in "op het oog inschatten", als dat nodig is dan tijdens onderhoud/cut. Vul alles in MFP in en zit meestal op een weekgemiddele van ekv: 140/295/65 - 2400 kcals zoiets, uit m'n hoofd.

Laatst bewerkt:
Maar het belangrijkste is: voel je je al sterker?

7/12/2016 - week 1, dag 2 (#30)
Deadlift

1x4 55 kg
1x4 65 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg (VPR)
Nooit meer dan 4x2 met 90kg. Ik weet niet of ik nou glutespierpijn had of last van m'n heup, maar het voelde niet heel chill tijdens lockout en net daarvoor.

BP paused
1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x5 40 kg (ipv 1x3)
1x5 35 kg
1x7 30 kg
1x9 25 kg

Dumbell fly

5x10 6 kg

Deadlift from boxes
1x5 65 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
Vanaf hier hooked grip
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x2 100 kg normale grip
Dit ging nergens over. Hooked grip was kut en ik was helemaal kapot. Moest 4x2x100 zijn, was er helemaal klaar mee.

Walking lunges
5x5 10 kg per been
Viel soms bijna om.

Chinups
2x3 bw
Weken geleden dat ik dit gedaan. Even omdat ik faalde op DL.

Ab rollouts
3x7 bw

Trainingstijd: 140 min

Riem was gister binnen, maar ik moet bij de schoenmaker nog dingen in laten drukken voordat ik hem kan gebruiken :( hij is wel erg mooi en de goeie maat.

Training ging dus kak. Heb sinds Sheiko of uberhaupt sinds maanden niet zo gezweet, aders liepen overal over m'n armen, veel dingen voelde niet fijn aan, etc. Misschien griep opkomst? Hoop het niet. Nja mindere trainingen zitten er zoals nu ook tussen, wel balen.

Mayb heb je nog nooit zo hard/intensief getraind als nu en moet je lichaam wennen.

Wat pillz zegt lijkt me aannemelijk. Niet balen, je hebt het mooi weer een dikke training neergezet, maar snap je wel.

Mindere trainingen hou je (helaas) toch. Hopelijk geen griep! Zou ook kunnen dat je trainingsstress net boven je herstel ligt. Even in de gaten houden. Als je meerdere trainingen op rij minder gaan dan miss extra rust pakken. Hoe zit het met andere zaken qua herstel? (Voeding, slaap, supps, stress).

Flinke training trouwens!! Ziet er pittig uit (op papier iig:))

Mayb heb je nog nooit zo hard/intensief getraind als nu en moet je lichaam wennen.

Kan heel goed inderdaad. Zo intensief heb ik inderdaad nooit getraind, dat sowieso. Even aankijken hoe het verder gaat. Wie weet is het dit weekje gewoon wat minder en daarna niet meer.

Wat pillz zegt lijkt me aannemelijk. Niet balen, je hebt het mooi weer een dikke training neergezet, maar snap je wel.

Thanks! Ja het is gewoon even balen, maar zit er niet mee ofzo. Gewoon even aankijken hoe de rest gaat!

Mindere trainingen hou je (helaas) toch. Hopelijk geen griep! Zou ook kunnen dat je trainingsstress net boven je herstel ligt. Even in de gaten houden. Als je meerdere trainingen op rij minder gaan dan miss extra rust pakken. Hoe zit het met andere zaken qua herstel? (Voeding, slaap, supps, stress).

Flinke training trouwens!! Ziet er pittig uit (op papier iig:))

Yes, helaas wel. Maar geeft ook wel weer motivatie vind ik om de volgende keer extra hard m'n best te doen. Ik ga het inderdaad even bijhouden. Mocht het té zijn ga ik dat wel snel genoeg merken zoals je omschrijft. Voelde me vanochtend nog wel beroerd, dus kan ook wat onder de leden hebben, maar ik zie het wel haha.

Slaap is echt optimaal nu, geen gekke dingen eigenlijk. Voeding lekker constant op 2400 (naar schatting 300 boven onderhoud). Supps is alleen whey (als je dat een supp vindt), meestal ~30-35gr per dag. Water is ook minimaal 2,25L per dag. Denk dat dat allemaal wel goed zit :)

Haha pittig is het zeker. Alleen maar leuk vind ik! Moet wel het gevoel hebben behoorlijk wat gedaan te hebben.

Sheiko flu is een bekend fenomeen :p

Ik heb sinds de sheiko trainingen alleen maar meer energie gekregen juist tov eerst.

Eerste keer dat ik SHeiko deed samen met Erwin werden we beide lichtelijk ziek na 2 maanden, en nog vaker gehad. Nu met beter eten weinig last van meestal.

Ik heb afgelopen 4 weken ook meer energie gehad dan het gehele jaar daarvoor. Maar dat kan ook door de bulk komen, dus weet niet of het aan Sheiko ligt :p

Ik zal het zien. Al m'n spieren voelen wel als lood en heb hoofdpijn. Maar geen spierpijn zelf gelukkig.

Ik heb afgelopen 4 weken ook meer energie gehad dan het gehele jaar daarvoor. Maar dat kan ook door de bulk komen, dus weet niet of het aan Sheiko ligt :p

Ik zal het zien. Al m'n spieren voelen wel als lood en heb hoofdpijn. Maar geen spierpijn zelf gelukkig.
Sheiko is wel slim om goed bij te bulken ja

Sheiko is wel slim om goed bij te bulken ja

Dat merk ik zeker. Energie is na ~80 min toch wel ver te zoeken als ik op of onderhoud eet. Lekker krachtgains maken!

9/12/2016 - week 1, dag 3 (#30)
Squat

1x5 40 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x3 60 kg
1x3 60 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg

BP paused
1x5 25 kg
1x4 30 kg
1x3 35 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x2 40 kg
1x6 40 kg (ipv 1x2)
Laatste setje laten filmen, voor het eerst dat BP uberhaupt gefilmd is. Pauzes en beweging zijn keurig vind ik zelf. Arch mag meer, working on that.

GCBP
5x6 30 kg
Erg easy.

Squat
1x5 40 kg
1x5 50 kg
1x5 50 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg
1x4 60 kg

Rolling triceps extensions ss hyperextensions
5x10 6 kg -- 5x5 bw

Trainingstijd: 105 min

Was samen met iemand dus iets langere trainingstijd. Training ging erg lekker smile.gif - 404052

---

Morgen dagje Keulen met vrienden. Naar de kerstmarkt, beetje de toerist uithangen en veel en lekker eten. Erg veel zin in!

Fijn dat he training lekker ging!

Keulen is erg leuk met de kerstmarkt! geniet ervan! :D

Terug
Naar boven