Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Ik stem voor een dbb meet in Boedapest:cool:. Tis maar amper 2 uurtjes met het vliegtuig. Als van m'n kamer op Uilenstede terug naar Heerhugowaard ging voor het weekend, had ik een goede dag wanneer ik het in twee uur had gered:D
Wanneer kom je terug in HHW?
Dan gaan we echt meeten!! mijn gym zit daar ook is vlak bij mijn huis ;)

Wanneer kom je terug in HHW?
Dan gaan we echt meeten!! mijn gym zit daar ook is vlak bij mijn huis ;)

Voorlopig blijf ik nog wel een tijdje (zeker 1.5 jaar). God wat toevallig joh. Ik heb nog een strippenkaart liggen van een gym vlakbij het station! :) Hopelijk geldt ie dan nog hihi.

Oke nu hou ik echt op, de microfoon gaat terug naar PP:)

Basale tip :D

Als je langos met seitos besteld moet je altijd zorgen dat ze er geen turos op doen, dat spul is niet te vreten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
Aaa haha goedzo. Naja, dan moet je er maar nog eens eten van de week, jammer:p. Ik had toen bij Oktober 6 ook van dat heerlijke gigantische platbrood. Toen ging ik later eens vlak bij Jaszai Mari ter en daar hadden ze 't dan weer niet:( En ja die feestdag idd maakt het er in sommige gevallen niet heel chill voor dat soort voorzieningen hihi.

Ik heb trouwens nog een pareltje: El Rapido naast Szimpla Kert. Een mini Mexicaans snackbarretje! De burritos en quesedillas zijn ook fijnn.

Ik ben benieuwd wat je van de Padthai vindt! En als je per ongeluk van het weekend er langs gaat...m'n laatste keer dat ik het had was vorige week donderdag dus dat is te lang geleden. Ik ga mee!:D

Nu stop ik met de logvervuilings:o

Ja dat platbrood wat ze daar serveren maakt de humus bar nóg beter! Proberen om op de goede locatie nog te gaan eten voordat ik weg moet.

Mexicaans durf ik niet snel (meer) te eten :o ze stoppen overal koriander in, ookal vraag je he niet te doen. Voor mij smaakt dat zo overheersend goor dat ik het dan niet kan eten...

Die padthai klinkt erg goed! Ik denk dat ik alleen al voor al het eten wel een week langer op vakantie hier had willen gaan! Als we naar de padthai gaan laat ik het je weten :)

Mag ik mee?? :o klinkt jummie... alleen beetje ver reizen. :D

Beetje ver wel voor een hapje en drankje :p
Het eten is hier geweldig en zo goedkoop vergeleken met NL.

Die burger klinkt heerlijk. Veel plezier daar!

Dankjewel en komt goed :)

Ik stem voor een dbb meet in Boedapest:cool:. Tis maar amper 2 uurtjes met het vliegtuig. Als van m'n kamer op Uilenstede terug naar Heerhugowaard ging voor het weekend, had ik een goede dag wanneer ik het in twee uur had gered:D

Het is net zo lang als van m'n huis naar m'n school, van luchthaven naar luchthaven. Dus best kort ja :p

Thuis inchecken en alledn handbagage en je bent zo heen en weer inderdaad.

Oke nu hou ik echt op, de microfoon gaat terug naar PP:)

No problem! Gesprekken mogen altijd gevoerd worden, ookal ben ik er zelf even niet. Alleen maar gezellig.

---

Eten gisteravond bij Mazeltof. Voor 2 personen: plate met kebab, kipshoarma, merquez, rijst, tomaat en komkommer, pita's (erg lekkere) en (gore...) koriander rode bieten. Oordeel zelf :D

IMG_20170823_205151_834.jpg

Als toetje Jerusalem Cheesecake op, was echt vet lekker en een flink stuk.

Gistermiddag zo'n een op:
6e3dcbb45e2c63f166360bdc604084f4.jpg

En ze hebben hier het beste kokosijs in de supermarkt voor 144 kcals per 100 gram!! Hadden we vorig jaar al ontdekt & zijn nu een aantal supermarkten afgegaan om hem weer te bemachtigen.

• #1.585
24/8/2017 - week 3, dag custom (#30)
Squat
1x5 50 kg (ipv 55 per ongeluk)
1x4 65 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
Was van plan de laatste sets met 50 te doen maar voelde zwaar aan. Denk door m'n (nu) gele bicep.

Deadlift
1x4 65 kg
1x4 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg (10s hold)
Toen had ik geen zin meer :p moest de negativen ook erg traag doen in deze gym en vind het dan al vervelend.

Glute bridges
3x8 87.5 kg (VPR)

Dumbell fly ss bench squeeze
5x6 10 kg -- 3x15 sec

Rear delt machine
1x10 40 kg
3x8 40 kg
Liever facepulls maar kon hier niet. Ga hier teveel traps gebruiken merkte ik.

Punch unilateraal rugligging (ivm fysio)
3x15 4 kg per kant

Trainingstijd: 90 min

---

Mocht gratis trainen, heuij! Heb gewoon wat dingen samengevoegd en er een training van gemaakt. Toch maar 1x trainen in Budapest.

• #1.586
Turo is inderdaad wrongel, maar eigenlijk gewoon zure room.
Hongaren gooien het overal overheen, als je er van houdt is het prima of course maar ik vind het net bedorven kwark.

Dus standaard langos ploes seitos nem turos :D (zo fonetisch als de pest dit).

• #1.588
Hongaren gooien het overal overheen, als je er van houdt is het prima of course maar ik vind het net bedorven kwark.

Goed om te weten :D

Iets wat ik trouwens echt ranzig vond was een hongaarse pannenkoek met een of ander gehaktmengsel, oranje saus en witte saus :barf:

Hongarije is geweldig, ben een paar jaar geleden wezen kamperen aan het Balatonmeer en ook een paar dagen naar Budapest geweest. Eten en drinken was supergoedkoop, zeker buiten de stad. 50 cent voor een karaf (0,5L) wijn in een restaurant; voor 1-2 euro ben je dronken :D. Ik was toen overigens nog vegetariër, maar heb toch geweldig gegeten :drool:.

Turo = idd vieze uitgedroogde hüttekäse:barf:. Een maat van mij hier noemt het kwark, maar hij weet wat hij raaskalt.
Langos met teejful en seitos m'n go to:banana:

Iets wat ik trouwens echt ranzig vond was een hongaarse pannenkoek met een of ander gehaktmengsel, oranje saus en witte saus :barf:

Toevallig de hortobágyi palacsinta?

En dat kokos-ijs, ik weet meteen welke je bedoelt:D. Van die bakkies haal ik ook wel eens de limoen-vlierbloesem smaak. Helemaal goud.
https://bevasarlas.tesco.hu/groceries/hu-HU/products/2004120270995

Turo = idd vieze uitgedroogde hüttekäse:barf:. Een maat van mij hier noemt het kwark, maar hij weet wat hij raaskalt.

En dat kokos-ijs, ik weet meteen welke je bedoelt:D. Van die bakkies haal ik ook wel eens de limoen-vlierbloesem smaak. Helemaal goud.

Hehe ik bedoel teejful inderdaad, vind het de langos totaal te niet doen.
Ook een Hongarije ganger dus?

Edit: Woont in Budapest, jij leeft mijn droom.
Al zit ik altijd in het zuiden nabij szigetvar en pecs.

@ProudPizza Zorg dat je gaat porkelen :D

Nooo, teejful op de lángos is fantastisch, mits er wel genoeg kaas op zit:D

Wat houd je tegen om hier niet naartoe te komen?

Pécs, gaaf. Ik ben er stiekem nog nooit geweest, geld eigenlijk voor het hele zuiden van het land. Zelf heb ik nog wat familie wonen in Ájka en balátonalmádi.

• #1.593
Hongarije is geweldig, ben een paar jaar geleden wezen kamperen aan het Balatonmeer en ook een paar dagen naar Budapest geweest. Eten en drinken was supergoedkoop, zeker buiten de stad. 50 cent voor een karaf (0,5L) wijn in een restaurant; voor 1-2 euro ben je dronken :D. Ik was toen overigens nog vegetariër, maar heb toch geweldig gegeten :drool:.

Lekker zeg! Wij zaten nu te twijfelen om een dagje naar het Balatonmeer te gaan, maar vonden het toch een te lange reis. Lijkt me wel tof :)

Als je hier komt om te zuipen ben je binnen de kortste keren katjelam inderdaad. En hooguit een tientje verder...

Dat dunnige zure room achtige vind ik wel lekker op de langos kaas. Heb vd week ook dat wat @wannabeestrong zei zien zitten op een langos denk ik, en zag er onsmakelijk uit. Met allemaal stukjes :o

Volgens mij is dat het ja! Ging eten bij die ayce waar overal over geadverteerd wordt en vond alles echt een 5/10. En die pannenkoeken waren me een partij vies haha. Wel voor het eerst haai gegeten en beviel goed :D

Dat ijs ja!! Als ze dat konden shippen naar NL, omg. Heb vorig jaar ook de ricotta perzik ofzo op, hnmn :lick:

Te weinig tijd :( vanavond is de laatste avond, vertrek morgenochtend om 6:25 uur alweer. Klinkt wel lekker van wat ik erover heb gelezen zojuist!

• #1.594
Nogal druk met verhuizen en alles wat daarbij komt kijken. En verjaardag vandaag. Druk, druk, druk dus! Wel heerlijk getraind :D

28/8/2017 - week 4, dag 1 (#30)

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x1 95 kg
1x1 95 kg
Singles iets minder hard dan vorige keer.
Vanaf de derde set kreeg ik last van m'n rechter knieschijf. Denk door het "raar" lopen op vakantie omdat m'n linkerhak pijn deed.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg

GCBP
5x8 35 kg
Zonder legdrive ivm knie.

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg (ipv 3x2)
1x2 85 kg
Dit blok bijna geen last van knie.

RDL
3x8 60 kg

Dumbell fly ss bench squeeze
5x10 9 kg -- 3x15 sec

3x15 5 kg per kant

Facepull
4x8 10 kg

Trainingstijd: 120 min

29/8/2017 - Fysio
Dinsdag naar de fysio geweest. Heb aangegeven dat ik naar een fysio zoek in Amsterdam eo, omdat ik anders zo aan afspraken hier vastzit. Leek hem handig als ik voor m'n rug nog een paar keer een fysio zou zien. Ga daar als ik alles klaar heb met de verhuizing naar kijken.

Nog een keer ellebogen gemasseerd. Hij zei dat het na deze sessie zeer zeker weg moest blijven. Ik heb ook vrijwel geen last meer ervan gehad sinds vorige sessie. Nog steeds ellebogen goed blijven bewegen.

Onderrug is weer wat losgemaakt. Ook specifiek een wervel die niet zo lekker zat. Bovenrug (scapulae) ziet er al een stuk beter uit sinds ik die twee oefeningen doe. Links komt al minder ver van m'n rug af tov eerst. Oefeningen blijf ik dus doen.

30/8/2017 - week 4, dag 2 (#30)
BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg

Deadlift
1x4 65 kg
1x4 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 100 kg
1x3 100 kg
1x2 105 kg (5s hold)*
1x2 105 kg (5s hold)*
1x2 105 kg (5s hold)*
Tijd geleden dat ik een heel blok deadlifts heb afgemaakt. Ze voelde dan ook goed en geen last van rug. Volgens mij zelfs een VPR op de 105.

BP paused
1x5 35 kg
1x5 40 kg
1x4 47.5 kg
1x4 47.5 kg
1x4 47.5 kg
1x4 47.5 kg

Walking lunges
5x6 10 kg per kant
Een rep per been meer per set. Kan gewicht niet echt verhogen. Met bb krijg ik amper lucht en dumbells botsen tegen m'n benen. Doe het met 10 kg schijven.

Dumbell fly
5x10 9 kg

3x15 5 kg per kant

Trainingstijd: 140 min

Kniepijntje is helemaal weg.

• #1.595
Gewicht is trouwens precies hetzelfde gebleven als voor de vakantie!!
Toch veel gelopen op vakantie denk ik.

waar ga je nou wonen dan?

:wave2: elke dag 2 x naar je! :D

Spannend dat de verhuis is begonnen! Goed blijven eten, verhuizen is ook cardio :D

• #1.600
Terug
Naar boven