XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
2/9/2017 - week 4, dag 3 (#30)
Vandaag getraind bij de sportschool op de campus. Lekker 50 meter lopen in je sportkleren, ideaal! Ze hebben er alles wat ik nodig heb qua equipment. Alleen moer het geen spits zijn want er is bv maar 1 squatrack en 1 flat bench.

10 min wachten op stang na stretchen etc

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
Rackhoogte was perfect voor mij, itt bij de basicfit; fie was eigenlijk iets te laag.

Glute bridges

1x8 90 kg (PR)
2x8 90 kg

Dumbell fly
4x10 9 kg (ipv 5x10)

BP paused
1x5 30 kg
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg

GCBP
Geskipt

Hyperextensions
3x8 bw +5kg (ipv 5x5)
Lastig om op deze glutes goed te targeten.

Dead hang

Geskipt. Genoeg gripkracht getraind afgelopen dagen.

Punch unilateraal rugligging (ivm fysio)
3x15 5 kg per kant

Ab rollouts (thuis)
Geskipt

Trainingstijd: 75 min

Had maar 75 min voordat die dicht zou gaan. Dat plus de tijd die ik in het begin moest wachten maakte het krap.

---

Ben zo druk geweest, gisteren bv 10 uur in totaal geklust en opgeruimd. Soms gewoon misselijk en maagzuur van vermoeidheid. Maaaar het is heel nice allemaal :D

Sinds vannacht 5 uur zit m'n linkerelleboog op slot en blokkeert als ik hem wil strekken, wat dus niet lukt... Morgen even inschrijven bij een fysio want dit moet wel snel gefixt worden als het morgen nog niet weg is :treuren:

Diemen? Dan kan je met tram 9 zo naar De Biertuin in Oost. Goeie burgers en andere happen en een arsenaal aan bier uiteraard.:cool:

• #1.603
Diemen? Dan kan je met tram 9 zo naar De Biertuin in Oost. Goeie burgers en andere happen en een arsenaal aan bier uiteraard.:cool:

Gelijk even opgezoch en die menukaarten zien er erg goed uit :D

20 minuutjes reizen zo te zien. Die staat genoteerd hehe.

Is ook prima fietsen ;)

Balen van je elleboog zeg:/ hopelijk snel weer over

Blijkbaar ben ik niet de enige die lange klus uren maakt haha.. had gewoon spierpijn in mn handen lol

• #1.607
Balen van je elleboog zeg:/ hopelijk snel weer over

Blijkbaar ben ik niet de enige die lange klus uren maakt haha.. had gewoon spierpijn in mn handen lol

Ja echt balen :( denk dat ik zo maar beter niet kan benchen. En dat terwijl ik as woensdag beurten zou gaan testen... Maak morgenochtend maar even een afspraak bij de huisarts.

Ik had precies hetzelfde, van al het schroeven draaien en dingen tillen. Het is echt zwaar inspannend.

• #1.608
4/9/2017 - week 1, dag 1 (#32)
Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg extra

BP paused
Geskipt :(

Dumbell fly (extra) ss bench squeeze
5x10 9 kg -- 3x15 sec
Ipv de benches.

3x15 5 kg per kant

Facepull
1x10 18 kg
3x8 23 kg
Zo zie je maar weer hoe verschillend die apparaten zijn; dit voelde lichter dan de 10 van basicfit.

Ab rollouts
Geskipt

Trainingstijd: 35 min

Denk echt dat er een rampscenario ontstaat tijdens de SBD met al die kxtklachten :treuren:

Woensdag zou ik dus moeten maxen. Gaat door als m'n elleboog goed voelt, maar denk het niet.

Jeeemig wat balen van die elleboog eecht:'( Ik hoop dat het mee gaat vallen bij de dokter!

Hoop dat het goed gaat met je elleboog! Alvast succes met maxen woensdag!

• #1.611
Vanmiddag dus naar de huisarts voor m'n elleboog geweest. Is het net letterlijk 5 min daarvoor zo goed als weg, en aan het einde van de middag geheel weg :roflol:
Zat vanochtend nog een soort van verharde streep/bult op m'n onderarm, die is nu ook weg.

Chill dus! Ik wilde dus vanavond wel gewoon m'n max-dag gaan doen. Kom ik in de gym, eigenlijk al te laat want hij sluit om 22:00, kon ik pas om 20:35 bij het squatrack. Te laat dus... Omdat ik het toch niet ging redden in nog geen anderhalf uur en met de gedachte dat m'n lichaam best wat rust kan hebben doe ik de max-dag vrijdag. Heb nu maar een half uurtje wat gedaan omdat ik er toch was.

Ga dan vrijdag maxen. Zondag de training die vrijdag stond. En volgende week di-do-za trainen en dan loopt het weer goed.

6/9/2017 - random
Walking lunges

1x5 15 kg per been (PR)
2x5 15 kg per been
Dat is in totaal 10 kg erbij als PR (5 per kant)!

Lat pulldown
1x12 50 kg
2x10 60 kg

Hyperextensions
3x8 bw +5 kg

Dumbell fly
4x10 9 kg

3x15 5 kg per kant

Vanmiddag dus naar de huisarts voor m'n elleboog geweest. Is het net letterlijk 5 min daarvoor zo goed als weg, en aan het einde van de middag geheel weg :roflol:
Zat vanochtend nog een soort van verharde streep/bult op m'n onderarm, die is nu ook weg.

Herkenbaar :D Had precies hetzelfde met mijn rug :roflol:

Nouja, ik verplaats mijn succes gewens naar vrijdag!

Zo herkenbaar:p

Mn HA zei de laatste keer dat hij dat ook altijd bij de tandarts heeft:p

Voorlopige indeling van de SBD-cup:
Wegen om 08:00
Op plakier om 10:00

:zzz:
Vroeg zeg pff

Vind pl super leuk, maar de afstand naar de meets is 10 x niks. Laatste keer ook 3 a 4 uur moeten reizen pff. Woon natuurlijk ook in een uithoek:p Gelukkig is Groningen in de buurt

je kunt altijd in de buurt wel weekend in een huisje gaan zitten zodat je niet om 5 uur van huis hoeft, maar gewoon om half 8 rustig die kant op kunt.

Ja dat kost geld, maar dat kan je incalculeren en geld voor opzij zetten.

• #1.619
Zo herkenbaar:p

Mn HA zei de laatste keer dat hij dat ook altijd bij de tandarts heeft:p

Voel me op dat moment dan wel knullig :o

Vroeg zeg pff

Vind pl super leuk, maar de afstand naar de meets is 10 x niks. Laatste keer ook 3 a 4 uur moeten reizen pff. Woon natuurlijk ook in een uithoek:p Gelukkig is Groningen in de buurt

Woh 3 - 4 uur is wel écht lang... Dat is een kwart van een dag (buiten het slapen)!
Daar kom ik bij lange na niet aan, waar ik ook heen zou moeten denk ik (als ik met de auto kan dan).
Gelukkig heb je maar 2-3x en max 4x per jaar een meet :)

je kunt altijd in de buurt wel weekend in een huisje gaan zitten zodat je niet om 5 uur van huis hoeft, maar gewoon om half 8 rustig die kant op kunt.

Ja dat kost geld, maar dat kan je incalculeren en geld voor opzij zetten.

Ik kom misschien wat autistisch over als ik dit typ, maar probeer eerst naar een andere oplossing te zoeken omdat ik lichte stress krijg van het slapen in een andere omgeving :o
Heb nu eerst m'n moeder gevraagd of ze kan rijden, mocht dat niet zo zijn zit ik wel vast aan een verblijf daar inderdaad

Loopt bijna altijd uit. Denk niet dat je voor 10.30 aan de beurt bent.
Gewoon 3 dubbele dosis pre workout erin en gaan :D

Had dat al bij de foxmeet inderdaad, verschrikkelijk want de zenuwen kwamen op vanaf het moment dat ik op het plankier had moeten staan tot de tijd dat het uitliep :p
Geen preworkout, nog nooit gebruikt en wie weet gaat het dan helemaal mis.
Gewoon wat koffie en/of energydrink & ontbijtje :D

Dan neem je je vriend toch mee?
Of dan nog alsnog stress?
Het is makkelijk als je iemand hebt die helpt met van alles tijdens wedstrijd dag zoals opwarmen/magnesium/kleding enz

Terug
Naar boven