MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Pffff... niet echt een handige start.... :(
Hoop dat het allemaal wat meevalt vandaag... Hoop wel dat je geniet van je vakantie!

Oe, niet zo goed bezig dame. Hopelijk knap je snel op.

Ik ben vanmiddag de halve trap afgedonderd waarbij ik mezelf halverwege heb "tegengehouden" tussen een spleet van het traphek aan de zijkant van de trap. Resultaat is dat ik m'n linkerhak niet 100% kan belasten tijdens het lopen, een binnenkant elleboog die eruit ziet als een kleine infectieziekte en een licht pijnlijke rechter bicep :emo:

Goed begin van de vakantie morgen... Duim in ieder geval dat m'n trainingen er niet onder gaan lijden.
Damn das kut zeg:(

Hopelijk herstelt t snel! Iig fijne vakantie:)

Ik ben vanmiddag de halve trap afgedonderd waarbij ik mezelf halverwege heb "tegengehouden" tussen een spleet van het traphek aan de zijkant van de trap. Resultaat is dat ik m'n linkerhak niet 100% kan belasten tijdens het lopen, een binnenkant elleboog die eruit ziet als een kleine infectieziekte en een licht pijnlijke rechter bicep :emo:

Goed begin van de vakantie morgen... Duim in ieder geval dat m'n trainingen er niet onder gaan lijden.
Klote. Beterschap!

Rot trap ook! Lekker herstellen in de vakantie en hopelijk weer vol en fris ertegenaan daarna!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.567
Dat is balen. FF 2 treden in 1x genomen? Zolang er niks gebroken/gekneusd is zal je met een weekje wel weer je normale trainingen kunnen vervolgen.

Of gewoon 1 legged squats doen :D

• #1.569
Dat is balen. FF 2 treden in 1x genomen? Zolang er niks gebroken/gekneusd is zal je met een weekje wel weer je normale trainingen kunnen vervolgen.

Of gewoon 1 legged squats doen :D

Nee gleed op de eerste tree bovenaan al uit en kwam gelukkig maar tot halverwege :p

Gebroken zeker niet en denk dat het wel gauw over moet zijn met voldoende beweging. Ga maar niet trainen in budapest denk ik, wellicht 1 UB en that's it.

Aaai die val is wel vervelend getimed inderdaad!
Lekker rustig aan doen van de week en je lichaam aaal het eten geven om voldoende te herstellen :D

Ai! Beterschap. Hopenlijk valt het mee

• #1.572
Aaai die val is wel vervelend getimed inderdaad!
Lekker rustig aan doen van de week en je lichaam aaal het eten geven om voldoende te herstellen :D

Jup :o

Dat komt zeker goed, dankjewel! Eten in overvloed hierzo!

Ai! Beterschap. Hopenlijk valt het mee

Bedankt! Gaat al stukke beter. Alleen blauwe plek is vervelend met slapen en wat dagelijkse handelingen. Achja, is ook zo weg :)

Bedankt! Gaat al stukke beter. Alleen blauwe plek is vervelend met slapen en wat dagelijkse handelingen. Achja, is ook zo weg :)[/QUOTE]
:rolleyes::rolleyes:

Nee Joke. Vervelend om te horen van die val. Achja extra motivatie om nog meer de squaten. Kunnen je billen nog beter zo'n klap opvangen:p

Wanneer ga je naar Boedapest?

• #1.574
:rolleyes::rolleyes:

Nee Joke. Vervelend om te horen van die val. Achja extra motivatie om nog meer de squaten. Kunnen je billen nog beter zo'n klap opvangen:p

Wanneer ga je naar Boedapest?

Zat nog na te denken over de bewoording, wilde eerst typen "en sommige bewegingen" :P

Ik hou van squatten, dus dat moet goedkomen!

Ben sinds zondag in budapest, een weekje lang. Het weer is echt heerlijk en we weten wel wat lekker eten is zegmaar.

Avondeten was burger bij Epic Burger gegeten ( @kardemompeul ) en de epic burger genomen: brioche bun 200gr burger, bbq pulled sirloin, bacon, cheddar, bbq saus & zoete aardappel friet & monster zero :heart:

Zat nog na te denken over de bewoording, wilde eerst typen "en sommige bewegingen" :P

Ik hou van squatten, dus dat moet goedkomen!

Ben sinds zondag in budapest, een weekje lang. Het weer is echt heerlijk en we weten wel wat lekker eten is zegmaar.

Avondeten was burger bij Epic Burger gegeten ( @kardemompeul ) en de epic burger genomen: brioche bun 200gr burger, bbq pulled sirloin, bacon, cheddar, bbq saus & zoete aardappel friet & monster zero :heart:

Omnomnomnomdrool:
Ook al lekker hummusbar gegeten? Als je gaat, welke vestiging ga je dan? Mijn favoriet is toch echt de Oktober 6. utca:heart:

Ooo en Padthai Wokbar in Goszdu udvar is ook echt een andere favoriet van mij:o

Eet ze!:D

• #1.576
Omnomnomnomdrool:
Ook al lekker hummusbar gegeten? Als je gaat, welke vestiging ga je dan? Mijn favoriet is toch echt de Oktober 6. utca:heart:

Ooo en Padthai Wokbar in Goszdu udvar is ook echt een andere favoriet van mij:o

Eet ze!:D

Eerste avond meteen Hummus Bar gegeten ja :D maar was nationale feestdag hier, waardoor ze Oktober geen vlees meer hadden (ook favo locatie hier)... Dus toen hebben we bij Kiraly gehaald. Daar hebben ze niet dat lekkere pitabrood als bij Oktober :(

Die padthai moet ik dan ook maar eens opzoeken, zit hier bijna om de hoek zo te zien!

Eerste avond meteen Hummus Bar gegeten ja :D maar was nationale feestdag hier, waardoor ze Oktober geen vlees meer hadden (ook favo locatie hier)... Dus toen hebben we bij Kiraly gehaald. Daar hebben ze niet dat lekkere pitabrood als bij Oktober :(

Die padthai moet ik dan ook maar eens opzoeken, zit hier bijna om de hoek zo te zien!

Aaa haha goedzo. Naja, dan moet je er maar nog eens eten van de week, jammer:p. Ik had toen bij Oktober 6 ook van dat heerlijke gigantische platbrood. Toen ging ik later eens vlak bij Jaszai Mari ter en daar hadden ze 't dan weer niet:( En ja die feestdag idd maakt het er in sommige gevallen niet heel chill voor dat soort voorzieningen hihi.

Ik heb trouwens nog een pareltje: El Rapido naast Szimpla Kert. Een mini Mexicaans snackbarretje! De burritos en quesedillas zijn ook fijnn.

Ik ben benieuwd wat je van de Padthai vindt! En als je per ongeluk van het weekend er langs gaat...m'n laatste keer dat ik het had was vorige week donderdag dus dat is te lang geleden. Ik ga mee!:D

Nu stop ik met de logvervuilings:o

Mag ik mee?? :o klinkt jummie... alleen beetje ver reizen. :D

Die burger klinkt heerlijk. Veel plezier daar!

Mag ik mee?? :o klinkt jummie... alleen beetje ver reizen. :D

Ik stem voor een dbb meet in Boedapest:cool:. Tis maar amper 2 uurtjes met het vliegtuig. Als van m'n kamer op Uilenstede terug naar Heerhugowaard ging voor het weekend, had ik een goede dag wanneer ik het in twee uur had gered:D

Terug
Naar boven