XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Ik had ook nooit voorspeld een 70+er te worden:p Zo ekto AF toen ik begon (zwaar ondervoed zeg maar), maar het is toch gebeurd. 80 kg klinkt niet eens heel gek meer, maar puur uitgaande van wat ik mooi vind qua physique zit ik toch liever rond de 70.

Komt omdat je een bepaald beeld van dat gewicht hebt. Nu hen je veel meer spiermassa dan op het lage gewicht natuurlijk.

Omdat je powerlift mag je best nog weten wat je met je lichaamscompositie doet. Het is echt niet zo dat pl'ers in het algemeen daar niks voor caren zoals vaak gegrapt wordt :p
Fus dan kan je prima een vetpercentage aanhouden met best of both worlds. Of het een net wat meer.

Het is trouwens echt heel lang geleden dat ik 70 kg woog. 3 juli 2015 woog ik 70.1 voor het laatst :roflol:
Edit: met +5 cm taille en +4 cm heup tov nu

• #1.942
Gisteren had ik wat last van af en toe een steek in een spier bij m'n rechter SIAS. Vandaag voel ik dat daar niet meer, maar nu wel rechts in m'n onderrug.
Met name als ik m'n been hef/beweeg tijdens het zitten komt daar een zeurende steek in. En als ik opsta vanuit zitpositie.

Ik hoop niet dat ik nu alweer ene blessure te pakken heb of iets anders, beter is dit snel weer weg :bang:

Gisteren had ik wat last van af en toe een steek in een spier bij m'n rechter SIAS. Vandaag voel ik dat daar niet meer, maar nu wel rechts in m'n onderrug.
Met name als ik m'n been hef/beweeg tijdens het zitten komt daar een zeurende steek in. En als ik opsta vanuit zitpositie.

Ik hoop niet dat ik nu alweer ene blessure te pakken heb of iets anders, beter is dit snel weer weg :bang:
Hopenlijk op te lossen met wat strechen ed

• #1.944
Hopenlijk op te lossen met wat strechen ed

Afgelopen uren veel beweging gehad ivm verhuizing van kanoor van m'n afstudeerlocatie.
Gaat al stukke beter dus hoop dat dat doorzet.

Op de nieuwe locatie hebben we nu bureaus die je tot sta-hoogte kan zetten, dus je kan gewoon staand je werk doen ipv constant zittend :D

Afgelopen uren veel beweging gehad ivm verhuizing van kanoor van m'n afstudeerlocatie.
Gaat al stukke beter dus hoop dat dat doorzet.

Op de nieuwe locatie hebben we nu bureaus die je tot sta-hoogte kan zetten, dus je kan gewoon staand je werk doen ipv constant zittend :D

Dat is zeker nice. Ik loop ook veel tussen het werken achter de pc door. Dat zitten de hele dag achter een pc, daar krijg je vroeg of laat last van.

• #1.946
Dat is zeker nice. Ik loop ook veel tussen het werken achter de pc door. Dat zitten de hele dag achter een pc, daar krijg je vroeg of laat last van.

Zeker te weten dat je daar last van gaat krijgen. Ik loop nu ook elk uur even een klein rondje over gang, dat helpt al enorm.

1/11/2017 - week 4, dag 2 (#37)
Neem nu voor deadliftdag altijd taurine, doet z'n werk goed tegen de pomp.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Ging zoveel beter dan maandag. De 50 voelde nog zwaarder dan de 52.5 sets.

Deadlift
1x4 65 kg
1x4 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 100 kg
1x3 100 kg
1x2 105 kg (4s hold)*
1x2 105 kg (4s hold)
1x2 105 kg (4s hold)

BP paused
1x5 35 kg
1x5 42.5 kg
1x4 47.5 kg
1x4 47.5 kg
1x4 47.5 kg
1x4 47.5 kg

Glutes activation:
Lying hip abduction heb ik hier 2x12 per kant gedaan. Ga nu even kort wat activatie doen voorafgaand aan lunges en glute bridges. Even optimaliseren op deze manier om glutes gains te bevorderen.

Walking lunges
5x5 14 kg per kant
Wauw donderde bijna om in set 3.

Seated row
3x8 29 kg

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen met 2.5 g
3x3 bosubal uitlopen en pushup 3x per keer
3x10 bosbul rear delt flys met 2.5 kg
3x6 sec bosubal knuffelen

Trainingstijd: 110 min

Dat is inderdaad erg netjes! Kon ik dat maar :P

• #1.951
Cool, waarschijnlijk meer kracht in je handen dan 99% van de gasten in de sportschool! :D

Haha thanks!

Gebruik nu sinds (ik geloof) een jaar geen straps meer met deadliften. Nooit mixed grip mezelf aangeleerd omdat ik geen disbalans wil, ookal zou ik dit alleen bij heavy sets doen.

Doe nu elke trainingsdag 1 gripoefening en ik hou nog steeds m'n DL bij :)

Dat is inderdaad erg netjes! Kon ik dat maar :P

Nu ik het zelf ondervonden heb denk ik dat velen met de juiste training dat wel moet lukken :)

• #1.952
Was weer een open avond op school begeleiden. Avondeten werd verzorgt om half 5.
Dus ik dacht nice; gratis eten......

Capture+_2017-11-01-21-13-46.png

(Heb flux op mobiel daarom istie geel)

en dat noemen ze avondeten? :D een snackje eerder toch? ;)

• #1.955
Ga btw even een afspraak bij de huisarts maken. Had gehoopt dat het nu in bulk wel weg zou gaan (nog meer carbs), maar m'n zweet blijft naar ammoniak ruiken. Ene keer mee dan de andere keer.

Slik nu alleen magnesium, niet meer icm B6 en tryptofaan wat het eerst was. En vitamine D, de pil en forlax.

3L drinken per dag excl trainingsdrinken
140-160gr eiwitten (op 70 kg bw)
350-380gr carbs

Kan gewoon niet ontdekken wat het is en ik vind het gewoon naar. En wie weet is er een oorzaak voor te vinden.

Nooit geweten dat je dubbel overhands lift:p Ik ben vrij vlot over gegaan op mixed omdat ik bij een gym trainde met kromme stangen (de bar ging spinnen:/).

Ben benieuwd wat de ha daarvan zegt. Heb zelf geen idee eigenlijk. Wellicht dat het hormoon gerelateerd is.

Ik heb het ook tijdje gehad. Bij mij lag het eigenlijk alleen aan de t-shirt, omdat je zweet de bacterien in het shirt weer aanwakkert. Zelfs als je goed wast, dan blijft er nog wel wat achter.
Als je dit ook hebt zonder shirt, misschien eens een andere deo proberen? Ik ben afgestapt van spray/rollers en gebruik alleen maar sticks(vakantie in Mexico dit gebruikt, en nu gebruik ik dit alleen maar). Werkt een stuk beter.

Misschien heb je er wat aan.

• #1.958
Nooit geweten dat je dubbel overhands lift:p Ik ben vrij vlot over gegaan op mixed omdat ik bij een gym trainde met kromme stangen (de bar ging spinnen:/).

Ben benieuwd wat de ha daarvan zegt. Heb zelf geen idee eigenlijk. Wellicht dat het hormoon gerelateerd is.

Yes always! Wel een aantal keer hooked grip gedaan, maar is toch niet nodig geweest en ik deed het niet goed omdat d ebar alsnog wegglipte.
Kromme stangen zijn echt vervelend... Bij elke oefening.

Ben ook zeer benieuwd! Volgende week woensdag ga ik langs

Ik heb het ook tijdje gehad. Bij mij lag het eigenlijk alleen aan de t-shirt, omdat je zweet de bacterien in het shirt weer aanwakkert. Zelfs als je goed wast, dan blijft er nog wel wat achter.
Als je dit ook hebt zonder shirt, misschien eens een andere deo proberen? Ik ben afgestapt van spray/rollers en gebruik alleen maar sticks(vakantie in Mexico dit gebruikt, en nu gebruik ik dit alleen maar). Werkt een stuk beter.

Misschien heb je er wat aan.

Dankjewel voor je reactie! Of het de kleding is weet ik niet zo goed, daar zou ik eens naar kunnen kijken.

Aan de deo ligt het niet. Ik heb zulke goede deo dat ik van onder m'n oksels dus nooit ruik (I know for sure). Ook niet tijdens het sporten.
Dan is het gewoon zweet van rug, benen, borst, ed waar het om gaat :(

Yes always! Wel een aantal keer hooked grip gedaan, maar is toch niet nodig geweest en ik deed het niet goed omdat d ebar alsnog wegglipte.
Kromme stangen zijn echt vervelend... Bij elke oefening.

Ben ook zeer benieuwd! Volgende week woensdag ga ik langs

Dankjewel voor je reactie! Of het de kleding is weet ik niet zo goed, daar zou ik eens naar kunnen kijken.

Aan de deo ligt het niet. Ik heb zulke goede deo dat ik van onder m'n oksels dus nooit ruik (I know for sure). Ook niet tijdens het sporten.
Dan is het gewoon zweet van rug, benen, borst, ed waar het om gaat :(

Sportkleding een keer een nacht in de vriezer stoppen. Kills all the bugszzzz

Maar aan je verhaal te horen speelt er iets anders. Hopen dat de ha een tip heeft

• #1.960
Sportkleding een keer een nacht in de vriezer stoppen. Kills all the bugszzzz

Maar aan je verhaal te horen speelt er iets anders. Hopen dat de ha een tip heeft

Ik bedenk me nu dat het de kleding niet kan zijn. Ik heb sinds 2-3 maanden een shirt van @SP1988 gekocht en ook als ik daar in train ruik ik het :thinking:

En daarvoor had ik het ook al.

Terug
Naar boven