Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Haha nou zou erg was het niet :P

Had in de basicfit (nu soms) wel regelmatig dat ik mannen eruit liftte, voelde stiekem toch wel leuk. En dan lift ik nog niet eens zo gek veel.
Bij fitforfree net zo. Borst/armen worden echt uitvoerig getraind, maar aan zware squats beginnen ze niet aan. Zo'n bb kerel deed 10 reppers met 60 kg.. wwhhyyyy

Bij mn nieuwe gym wel aardig wat mannen die serieus trainen, alleen wederom geen dames:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Bij fitforfree net zo. Borst/armen worden echt uitvoerig getraind, maar aan zware squats beginnen ze niet aan. Zo'n bb kerel deed 10 reppers met 60 kg.. wwhhyyyy

Bij mn nieuwe gym wel aardig wat mannen die serieus trainen, alleen wederom geen dames:(

:roflol:

Wel respect voor de mensen, man of vrouw, die proberen en/of beginnen. Ik bedoek ik me herinneren dat ik blij was dat 60 kg uberhaupt op m'n rug lag.
Maar dan mensen waarvan je echt denk "ohh nee" die heb je er ook genoeg tussen inderdaad.
Vooral gasten die elkaar opfokken om bv 100 kg te squatten en dan quarter reps doen.

Waar ik nu train zijn er 3 dames die wel serieus krachttraining doen, is al heel wat als je ziet hoe klein het is.

• #1.923
22/10 > 30/10 - Bulk week 4
Gewicht: 69.5 > 70.0 (+0.5)
Taille: 70.25 > 70.5 (+0.25)
Heup: 88.0 > 88.25 (+0.25)
Kcals: 2800

Nu dus na 8 dagen.

2/10 > 3/10 - Na 4 weken totaal
Glutes: 98.5 > 99.5 (+1.0)
Bovenbeen rechts: 57.0 > 57.0 (-)
Bicep rechts: 27.5 > 27.0 (-0.5)

Inmiddels weer een beetje opgeknapt begrijp ik?!

Ik hoop dat je vandaag meer geluk hebt. Wachten op squatracks, of zelfs onverhoopt andere oefeningen moeten doen is ronduit k*t :o.

Heeft je gym maar 1 rack?

• #1.926
Inmiddels weer een beetje opgeknapt begrijp ik?!

Ik hoop dat je vandaag meer geluk hebt. Wachten op squatracks, of zelfs onverhoopt andere oefeningen moeten doen is ronduit k*t :o.

Ja gelukkig wel :)
Behalve wat nagesnotter voel ik me weer 100%

Ik hoop het ook! Meedoen met iemand vind ik geen probleem bijvoorbeeld. Maar gisteren moest ik dan alsnog lang wachten omdat er zo'n wachtrij was en je niet met 5 man tegelijk gaat

Ja, droevig he. Geen een andere plek waar je kan squatten. En mensen OHP'en er ook in, waardoor het natuurlijk nog drukker is.

Door m'n nieuwe bijbaantje kan ik verklappen dat ik vanaf januari gratis mag sporten bij een véél betere locatie :o
Even komende weken aankijken hoe het nu met de koude maanden is qua drukte of ik nog tot dan op de campus blijf sporten of in de tussentijd al wat anders zoek.

1 squatrack maar?! Nou.. Ik had het wel geweten ;)

Ja gelukkig wel :)
Behalve wat nagesnotter voel ik me weer 100%

Ik hoop het ook! Meedoen met iemand vind ik geen probleem bijvoorbeeld. Maar gisteren moest ik dan alsnog lang wachten omdat er zo'n wachtrij was en je niet met 5 man tegelijk gaat

Ja, droevig he. Geen een andere plek waar je kan squatten. En mensen OHP'en er ook in, waardoor het natuurlijk nog drukker is.

Door m'n nieuwe bijbaantje kan ik verklappen dat ik vanaf januari gratis mag sporten bij een véél betere locatie :o
Even komende weken aankijken hoe het nu met de koude maanden is qua drukte of ik nog tot dan op de campus blijf sporten of in de tussentijd al wat anders zoek.

:)

Laatst bewerkt:
  • #1.931
.....

Laatst bewerkt:
22/10 > 30/10 - Bulk week 4
Gewicht: 69.5 > 70.0 (+0.5)
Taille: 70.25 > 70.5 (+0.25)
Heup: 88.0 > 88.25 (+0.25)
Kcals: 2800

Nu dus na 8 dagen.

2/10 > 3/10 - Na 4 weken totaal
Glutes: 98.5 > 99.5 (+1.0)
Bovenbeen rechts: 57.0 > 57.0 (-)
Bicep rechts: 27.5 > 27.0 (-0.5)
*brofist*

Want nu officieel ook in de 70+ club:D

Ik ben veel te lui geworden om alles te tellen (heb ik de eerste 2-3 jaar wel gedaan).. echt een luie pl-er nu dus:p (zou overigens niet een heel slecht idee zijn.. )

• #1.934
*brofist*

Want nu officieel ook in de 70+ club:D

Ik ben veel te lui geworden om alles te tellen (heb ik de eerste 2-3 jaar wel gedaan).. echt een luie pl-er nu dus:p (zou overigens niet een heel slecht idee zijn.. )

Heeeuiij :D
Heb met mezelf afgesproken bij 72 te stoppen met bulken en te onderhouden. Dan zijn we denk ik ook al in februari / maart aangekomen.
Daarna weer verder kijken wat ik dan wil.

Ik track wel alles. Vind het wel erg fijn om het in de gaten te houden!
Enige wat ik niet doe is de pastasaus / roerbak / etc apart bakken van m'n vriend.
Ik mik dan gewoon de helft op elk bord en zal de enige dag meer of minder vlees hebben maar dat middelt wel uit.

• #1.935
Dus ruim een week niet gesquat en gebencht.

30/10/2017 - week 4, dag 1 (#37)

Squat

1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x2 92.5 kg (ipv 90)
1x2 92.5 kg (ipv 90)
1x2 92.5 kg (ipv 90)
Had het gevoel zwaarder te kunnen en dat ging lekker.

BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
Benchen voelde wel echt heel zwaar... Ook polsen voelde niet lekker.

GCBP
5x8 35 kg

Squat
1x5 60 kg (ipv 55 cba om plates te wisselen)
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
Gewicht op m'n rug voelde erg zwaar. Kracht in de benen zat gelukkig goed.

RDL
62.5 kg

GCPD ss bench squeeze
1x12 32 kg -- 1x15 sec
2x10 32 kg -- 2x15 sec

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen met 2 kg
3x3 bosubal uitlopen en pushup 3x per keer
3x10 bosbul rear delt flys met 2.5 kg
3x6 sec bosubal knuffelen

Trainingstijd: 110 min

Besloten helemaal geen flys meer te doen. Ook cables niet proberen. Straks denk ik "oh dat gaat wel lekker", en dan verneuk ik ondertussen misschien toch wat.
Wie weet is daarom afgelopen cycle m'n bench ook niet omhoog gegaan. Of misschien ga ik nu juist wat gains laten liggen op de bench, dat komt dan ook wel in orde.

Op naar de -84!! :D

Gains laten liggen door te stoppen met fly? Lijkt mij niet
Kan je wel pijn vrij benchen?

• #1.937
Op naar de -84!! :D

Gains laten liggen door te stoppen met fly? Lijkt mij niet
Kan je wel pijn vrij benchen?

Haha wie weet ooit :P
Ga me in de toekomst niet tegen laten houden door naar een hogere klasse te gaan. Voor nu nog even op die grens hangen. Ga uiteraard ook niet jaren lang non-stop bulken...

Ja benchen gaat prima!

Misschien had je je bench dag niet.

Goeie skwaats!

Ik had ook nooit voorspeld een 70+er te worden:p Zo ekto AF toen ik begon (zwaar ondervoed zeg maar), maar het is toch gebeurd. 80 kg klinkt niet eens heel gek meer, maar puur uitgaande van wat ik mooi vind qua physique zit ik toch liever rond de 70.

Terug
Naar boven