XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Ik bedenk me nu dat het de kleding niet kan zijn. Ik heb sinds 2-3 maanden een shirt van @SP1988 gekocht en ook als ik daar in train ruik ik het :thinking:

En daarvoor had ik het ook al.

Lastig! Zal dan misschien iets met hormonen te maken hebben of met voeding denk ik? Benieuwd of de HA tips heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Lastig! Zal dan misschien iets met hormonen te maken hebben of met voeding denk ik? Benieuwd of de HA tips heeft.

Ben ook zeer benieuwd. Hormonen, nieren of bloedwaardes zal het wel mee te maken hebben dan.
Zal een update doen als ik meer weet.

Ik heb hier zelf ook wel eens last van. Zodra ik te weinig carbs eet is het eigenlijk meteen 'mis'! Ik ben ook benieuwd hoe de huisarts er over denkt.

• #1.964
Ik heb hier zelf ook wel eens last van. Zodra ik te weinig carbs eet is het eigenlijk meteen 'mis'! Ik ben ook benieuwd hoe de huisarts er over denkt.

Bij jou houdt het dus wel duidelijk verband met het aantal koolhydraten die je eet?
Of heb je het ook wel eens als je voor jouw doen een normale hoeveelheid carbs eet?

Hoop niet dat de huisarts met een verhaal aankomt dat ik teveel proteins eet :o

Volgens de brocoach destijds at ik niet genoeg proteine toen ik een sterke ammoniak lucht in mijn shirtjes had na het trainen. Werkte wel op de 1 of andere manier echt gek

• #1.966
Volgens de brocoach destijds at ik niet genoeg proteine toen ik een sterke ammoniak lucht in mijn shirtjes had na het trainen. Werkte wel op de 1 of andere manier echt gek

Juist méér eiwitten eten, dat is juist het tegenovergestelde van wat je veel op internet leest :thinking:

Hoe weinig proteine at je voordat je wel genoeg at? Ik zit momenteel tussen 2 - 2,2gr/kg lichaamsgewicht

Juist méér eiwitten eten, dat is juist het tegenovergestelde van wat je veel op internet leest :thinking:

Hoe weinig proteine at je voordat je wel genoeg at? Ik zit momenteel tussen 2 - 2,2gr/kg lichaamsgewicht
Ja at veels te veel natuurlijk lol. Dat advies sloeg nergens op. Daarnaast is 2-2,2 gr/kg overdreven toch. Dacht dat 1.5 1,7 al bewezen was dat het zelfde deed in een artikel?

Bij te weinig carbs had ik er last van. Echter.. De ene dag heb je ook meer carbs nodig dan de ander. Als ik bijv. 20 km fiets op een dag, dan heb ik automatisch sneller een tekort aan carbs natuurlijk.

Ja at veels te veel natuurlijk lol. Dat advies sloeg nergens op. Daarnaast is 2-2,2 gr/kg overdreven toch. Dacht dat 1.5 1,7 al bewezen was dat het zelfde deed in een artikel?
Hier hebben Brad Schoenfeld en Menno Henselmans eens een discussie over gehad. Blijkt dat er nog geen eenduidig antwoord is. met 2gr zit je in ieder geval safe.

• #1.970

:o

Zou heel goed kunnen, ik heb geen idee. Ben gewend dat aan te houden en vind het eten dat ik daarvoor eet lekker.
Al helemaal in bulk heb ik nooit moeite om aan eiwitten te komen eigenlijk.

Bij te weinig carbs had ik er last van. Echter.. De ene dag heb je ook meer carbs nodig dan de ander. Als ik bijv. 20 km fiets op een dag, dan heb ik automatisch sneller een tekort aan carbs natuurlijk.

Dat is natuurlijk waar. Wel vervelend want je ruikt het zelf en anderen dus ook :(
Wat me gelijk op een vraag brengt. Vroeg me het volgende al een aantal keren af.
Als ik bijvoorbeeld 900 kcal extra eet vanwege activiteit die dag, waar moeten die extra kcals dan eigenlijk vandana komen optimaal gezien?
Nu pak ik gewoon van ekv allemaal wat meer in zo'n geval, niet letterlijk allemaal evenveel.

Als iemand het weet, let me know :)

Carbs alle the way.

Balen dat de amoniaklucht er nog af en toe door komt:( Ik ben wel echt suuper benieuwd waarde huisarts mee komt though!

• #1.975
3/11/2017 - week 4, dag 3 (#37)
Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
1x3 85 kg
Begin van elke set naar de stand van m'n voeten gekeken. Heb de laatste weken lichte steek in m'n linker knie tijdens het benchen (niet bij andere oefeningen), met name na squats.
Linker voet stond dus automatisch meer naar achteren. Waardoor kniegewricht natuurlijk telkens moet corrigeren voor minder optimale leverage.
Nu elke keer corrigeren en dan moet dat er uit gaan.

BP paused
1x5 30 kg
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
1x5 45 kg
Voelde alleen lichte last een paar keer als ik expres flink m'n knie ging strekken na een set.

GCBP
5x8 35 kg

Pendley row
3x5 45 kg
2x5 42.5 kg

Glute pre-activation dus

Glute bridges ss dead hang
1x8 95 kg (PR) -- 1x15 sec rechts
2x8 95 kg -- 2x15 sec links, beide
Voeten wijder uit elkaar voor betere glute-activatie.
Ik voelde m'n gluteus maximus zó goed, hams namen het echt geen een keer over. Like :)

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen met 2 kg
3x3 bosubal uitlopen en pushup 3x per keer
3x10 bosbul rear delt flys met 2.5 kg
3x6 sec bosubal knuffelen

Ab rollouts (thuis)
3x8 bw

Trainingstijd: 90 min

Denk eraan om aankomende week even de fysio te belken. Deze week toch wat druk op front delt tijdens benchen.
Reden voor fysio was dus juist post delt en mid traps regio, waar het nu top mee gaat.
Misschien ondat die minder stretch krijgt door het schrappen van flys oid.
Even sparren in ieder geval over wat ik kan doen.

Glutebridge PR’s. Now we’re talking... :D

Ammoniak lucht in de bulk??
Wat?

• #1.978
1. Drink je genoeg voor/tijdens training?
2. Carbs (vooral bij lange zware cardio sessies bv)
3. Je lever is naar de klote (die kans acht ik zeer zeer klein)

• #1.980
1. Drink je genoeg voor/tijdens training?
2. Carbs (vooral bij lange zware cardio sessies bv)
3. Je lever is naar de klote (die kans acht ik zeer zeer klein)

1. Vind ik wel. Tijdens trainen 1,1 - 1,5L. En dus op de gehele dag (excl trainings drinken) 3L.
2. Eet nu op dagen dat ik werk 100 kcals extra per gewerkt uur. Verder doe ik niet echt cardio.
3. Zeer kleine kans ja :p

Kan zelf nog denken aan:
- verstoorde opname in carbs
- iets hormonaals
- beginnende diabetes kan het ook zijn heb ik gelezen, kans acht ik ook klein

Terug
Naar boven