Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Titel = 10/10

Had even zin om gewoon te eten waar in zin in had en geen kcals te tellen. Daarbij is het ook prettig voor vrouwlief met eten kokenWaarom zo hard rebounden?
Wel je best gedaan met deze cut, resultaat is er!

Je midsectie blijft goed droog! Dat is bij mij wel anders met een weightgain van 7kg..Alweer 7kg zwaarder ten opzichte van vorige week
Hier een leuke vergelijking!
![]()
)Lekker bezig! Oh en zoals jij dat mooi zegt. Blijf stemmen (5 sterren voor AeresanJe midsectie blijft goed droog! Dat is bij mij wel anders met een weightgain van 7kg..
(ik zit inmiddels op 5kg)
)Fixed
Door middel van 1tm5 ster te geven. Top 3 wint een prijs!

Ik reken het goedDoor middel van 1tm5 ster te geven. Top 3 wint een prijs!
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik aan die 7kg kom. Neg even een vreetkick dus hele appeltaart gehaald en gegeten
![]()

Eigenlijk wel. Dus geminderd vandaag in kcals en morgen en zondag rond 2-2,5k kcals eten. Vanaf maandag weer rond 1700-1800kCalsGeen schrik dat je een shitload aan vet gaat aankomen? Je hebt uiteraard wel een buffer maar toch![]()
Dit is echt gainen zonder trainen

@Aeresan gaat MarvinnenHoezo maandag weer rond de 1700-1800? je ging toch niet verder cutten? Dan hoeft je toch ook niet zo ver onder onderhoud.