Fitness Seller

Ik groei te hard volgens m'n ouders!

verkapt kijk mij snel groeien topic.

Ouders: de slechtste subjectieve graadmeter voor je progressie.

71kg extreem beest:eek:

Zolang je omgeving je er nog goed uit vindt zien ben je niet nog lang niet groot genoeg. Ik zou het als een compliment opvatten. :D

Zeg tegen je ouders dat ze je niet zoveel moeten schoppen dat je anders te hard groeit. :jk:

Gewoon lekker blijven trainen en niks van aantrekken. Zou alleen iets kortere trainingen als 1 uur doen.

71 kilo is niets voor iemand van 1m87...!

mijn ouders zouden het geweldig vinden als ik een paar kilotjes aan zou komen:D

Maar vreemdgenoeg willen ze niet dat ik veel eet, omdat ik mn maag dan uitrek.

6 kilo in 2.5-3 maand is ongetwijfeld bijna voor de helft vet.
mischien iets minder enthousiast bulken, desallniettemin is de andere helf toch goeie progressie:D

Met 18 moet je het huis uit, einde gezeur, begin totale vrijheid...

lol.... gwoon doorgaan...
mijn ouders zijn blij dat ik fanatiek sport en vinden het geweldig als ik progressie maak. als ik een rustdag heb zeggen ze "moet je niet sporten?" ideaal...

6 kilo in 2.5-3 maand is ongetwijfeld bijna voor de helft vet.
mischien iets minder enthousiast bulken, desallniettemin is de andere helf toch goeie progressie:D

Beetje vet kan in het begin niet zoveel kwaad toch? :D

Ja ik ken het wel een beetje, maar nu hebben ze zoiets van: "zucht.. hij valt niet te stoppen" :D

Mn moeder koopt nu zelfs, tonijn, rijst, kwark etc! :cool:

30kg minder dan ik bij dezelfde lengte.. en ik ben skinny as the day is long.. je ouderes weten niet waar ze het over hebben.

Beetje vet kan in het begin niet zoveel kwaad toch? :D

Ja ik ken het wel een beetje, maar nu hebben ze zoiets van: "zucht.. hij valt niet te stoppen" :D

Mn moeder koopt nu zelfs, tonijn, rijst, kwark etc! :cool:

ow neej zeker niet:D maar ik zou er gewoon mee oppassen, nu nog niet belangrijk though.

maar mischien is wel minder dan de helft spier, hoeft niet maar zou zeker wel kunnen dan weet ie in ieder geval dat hij eventueel kan proberen wat droger te bulken, gewoon een voorzetje voor het geval dat.

even goed gewoon netjes!

mwah, denk dat elke ouder dat wel heeft, is natuurlijk ook te begrijpen als je je kind zo ziet veranderen en er je er zo mee bezig bent, dan denken ze dat je net zo als bijvoorbeeld arnold kan/wil worden met strepen/aders etc. en dat vinden ze eng en dat zien ze liever niet gebeuren, maar zover willen en kunnen de meesten toch niet gaan en uiteindelijk valt het best wel mee.
het is gewoon een gebrek aan kennis, ga dus met je ouders praten, zeg ze gewoon wat jij ervan denkt, wat je doelen zijn etc. en probeer hun angsten over jou weg te nemen.

mijn moeder was er ook echt niet blij mee dat ik begon en zo veranderde, nu nog steeds niet, maar ze heeft er vrede mee en ze ziet denk ik nu ook in dat ik er gelukkig van word en dat het belangrijk voor me is.

GR Richard

Gast je ouders, same gezeur hier en ik woon niet eens thuis.
Maar ga er gewoon voor doe wat goed voor je voelt, lekker knallen lekker bikkelen :thumbs:.

En ze trekken wel bij, wat ik heb gedaan is beetje me moeder alles uitgelegdt deze forum laten zien en ze vondt het opeens leuk en goed van me ;).

P.S. wat ik ook zei:Wil je dan liever dat ik een blowende wigger wordt en me leven verneuk of dit doe

Je weegt nog helemaal niet veel voor je lengte. Wat willen je ouders dan, een dunne slappe lat aan tafel?

ben ik op tijd voor een rel/uitlachtopic?

1.87m, 71 kg :roflol: dude, je bent HUGE!

@mimango: een extra stoelpoot :roflol:

ga op jezelf wonen man... :)

Terug
Naar boven