Fitness Seller

Ik groei te hard volgens m'n ouders!

Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik ga ook nog niet direct het huis uit dus (ik studeer nog) ik moet er wel mee leren leven. Ik krijg niet elke dag opmerkingen maar ik moet niet constant een shake liggen maken voor mijn vader zijn neus ofzo, dan begint die weer te klagen dat ik te veel eiwitten eet en gewoon over het algemeen teveel eet. Ik doe sommige kledingstukken niet meer aan en mijn moeder klaagt dan daarover dat ik niet breder mag worden... Mijn vriendin heeft het ook niet zo graag dat ik breder wordt. Ik ben nog verre van groot en mijn doel is ook niet extreem dus je kan wel begrijpen dat je er soms ambetant van wordt.

toch erg he

Dan doet hun zoon aan sport....

Hebben ze liever dat je je gaat bezttaen of aan de drugs zit? Of dat je moddevet games zit te spelen?

Je hebt van die ouders........
.....

Jep.. ik heb precies hetzelfde.

Als ik game, moet ik "eens wat gaan doen". Als ik ga sporten en DUS veel eet, is het van "van zo veel eten word je dik". Als ik dan zeg dat ik veel moet eten omdat ik energie nodig heb en sowieso niet dik word alleen breder dan is dat breed worden zogenaamd dikker worden.. En van de andere kant ben ik een mazzelpik dat ik aanleg heb om slank te blijven, dat vinden ze ook nog eens. Ouders, kan niet met kan niet zonder.

Ja vandaag kreeg ik ook te horen vroeger was het nog zacht als ik tegen je aanlag nu is het hard
Beest. Ben jij dat op je avatar?

Ik zie mensen zoals KaLe hier nooit over typen, alleen maar mensen die net beginnen/zijn begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
heb even met me moeder gepraat, ze vind het goed dat ik aan sport etc doe, maar ze is bang dat ik aan de verkeerde middelen ga ( aka anabolen etc ) als ik niet meer groei. Ook is ze bang dat ik te snel groei en daarmee dingen in m'n lichaam kapot maak.

:O anabolen

Beest. Ben jij dat op je avatar?

Ik zie mensen zoals KaLe hier nooit over typen, alleen maar mensen die net beginnen/zijn begonnen.

Ja dat ben ik ja, klinkt alsof je zelf wil uitvinden hoe ik voel :eek:. Maar sorry ik ben niet van die beweging:cool:

ouders zijn overrated

Ik neem aan dat je uit een probleemgezin komt of je bent simpelweg nog te puberaal om de goede bedoelingen van goed ouders te koesteren.

Ach vroeger d8 ik ook ouders wat heb je eraan maar pas als je op jezelf woont en ziet wat zed allemaal voor je gedaan hebben denk je er anders over, het komt wel goed met die jongen ;)

GA nog harder vreten en trainen, je bent toch een puber? Dan hoor je tegen je ouders in te gaan!! :mad:

Hoor dat gezeur nooit eigenlijk, iedereen is eigenlijk alleen maar positief. Verder ben ik het met Tjok eens.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mzzl

6 kilo op 2.5 maand is wel veel, let op je vetpercentage.
De helft hier op het forum kent je probleem. Gewoon doordoen. Eens ze merken dat je het echt meent en het geen bevlieging is gaat het wel over

Terug
Naar boven