AndroidHealthClinic

Ik groei te hard volgens m'n ouders!

Ik ben op men eentje gaan wonen, geen gezever van ouders. Ze zeggen niet echt iets, alleem men vriending durft wel eens te zeggen dat ik te breed word "ik kon vroeger men armen om je heen slagen en nu niet meer" en als ik zit te cutten zegt ze dat ik te hard wordt, wel gemakkelijk dan weet ik dat ik goed werk lever :)

Let Op! Wat hieronder staat vinden m'n ouders...???

Sinds 2.5/3 maand ben ik bezig met serieus trainen en eten. In diezelfde periode ben ik 6 kilo gegroeid. Van 65 kilo naar 71kilo. Nou is het niet zo gek dat ik groei want ik train 4 keer per week en vreet elke dag aardig wat voedsel en shakes.

Maar nu komt het k*t gedeeldte. Mijn ouders zeuren als sinds het begin dat ik:

-Teveel train
-Teveel eet
-Te snel aankom
-Vaak moe ben ( doh.. wat dacht je dan, dat ik na 2 uur trainen nog helemaal fit was? )

Beetje demotivered dus.. Ik train me een slag in de rondte om aan te komen en sterk te worden, en zodra ik thuis kom word alles gelijk de grond in geboord ...

Mijn vraag is dus, wat is ervan waar? Groei ik te snel, of zijn m'n ouders gewoon overbezorgd?

Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1.87m
Gewicht ( voor training 65 Kilo)
Gewicht ( recent 71 Kilo )

Ik hoop dat jullie mij wat goeie tips kunnen geven om me ouders om te krijgen dat ze eindelijk is stoppen met zeuren!

-SebastiaanG

rare ouders een beetje moet ik zeggen, zouden ze het dan leuker vinden als je elke dag in de coffeshop zit te blowen ???

dat vaak moe, betekent wel eventueel dat je teveel traint, als je klaar bent met trainen zou je je ondanks keiharde intensieve training nog aardig fit moeten voelen .

Wat een gezeik over SebastiaanG zijn lengte en gewicht..... Daar gaat het helemaal niet over. Zijn ouders zien hem snel groeien, dat wil niet zeggen dat hij direct een beest is!.
Als iemand van 130 kg. in 3 maanden afvalt naar 110 kg. wil ook niet zeggen dat die slank is....

weetje je ouders moeten niet zo zeiken en een beetje trots zijn op je, ik zie genoeg van die wannabee nep n*gers langs de straat jointje roken leven vergooien. Ook effe over je vader neem die is effe 2 weken mee en laat die effe trainen en een voedingsschemavolgen wedde dat ie het dan niet kan volhouden en respect voor je krijgt of hij moet jaloers worden omdat hij stiekem :gay: is. Maargoed gewoon lekker door rammen enne laat de rest van de wereld aan je :suckit:

P.S. ik kan een beetje chagerijnig overkomen ben net wakker

• Topic Starter Topic Starter
weetje je ouders moeten niet zo zeiken en een beetje trots zijn op je, ik zie genoeg van die wannabee nep n*gers langs de straat jointje roken leven vergooien. Ook effe over je vader neem die is effe 2 weken mee en laat die effe trainen en een voedingsschemavolgen wedde dat ie het dan niet kan volhouden en respect voor je krijgt of hij moet jaloers worden omdat hij stiekem :gay: is. Maargoed gewoon lekker door rammen enne laat de rest van de wereld aan je :suckit:

P.S. ik kan een beetje chagerijnig overkomen ben net wakker

Wat je over m'n vader zegt vind ik een beetje jammer, mijn vader werkt een goeie 80 uur per week dus daar kun je weinig op aanmerken. M'n ouders zouden idd wel wat trotser op me mogen zijn, of me tenminste een beetje supporten.

Ik heb me ouders al wel verteld dat ik niet zoals hun wil worden ( pa en ma kampen allebei met aardig overgewicht ) en dat ze kunnen zeuren wat ze willen, ik er niet mee stop totdat ik tevreden ben.

Je word gewoon een beest als je doorgaat , laat ze er maar aan wennen.

80 uur per week? :eek:
dat is gemiddeld meer dan 11 uur per dag, 7/7.

hehe skinny boy denkt beest te zijn:D

Allemaal niet mee inzitten :p ouders blijven ouders en de ene zijn al wat bezorgder dan de andere... Mijn oudjes maken daar allemaal geen probleem van, ze zijn blij dat ik niet meer ganse avonden op stap ben naar ikweetnietwaar :) Shakes en supplementen vonden ze in het begin ook maar niets, nu een paar jaar later zijn ze het al gewoon geworden.

Dus één woord: doorgaan ;)

btw 71kg voor 1m87 is heus niet veel :p

71 kg bij die lengte is eerder HEEL weinig...

• Topic Starter Topic Starter
80 uur per week? :eek:
dat is gemiddeld meer dan 11 uur per dag, 7/7.

M'n vader heeft een eigen bedrijf, daar zit erg veel tijd in.

@ Punani

Heb ik ergens gezegd dat ik mezelf een beest vind? Dat ik groot ben? Nee, nergens, want dat vind ik ook helemaal niet. Het gaat erom dat m'n ouders vinden dat ik te snel aankom in gewicht.

@ Mac B

Ja, daarom zie ik zelf het probleem ook niet echt, alleen die bezorgde ouders he...

@HB89

Jawel! We blijven gewoon lekker knallen!!:D

zelfde probleme ze willen dat ik minder ga trainen ! 10-12 kilo aangekomen in 6 maanden en nu zijn ze bang dat ik te ver ga van 68 naar 80 nu

trakteer je ouders eens op een Hans Anders.

ze gewoon beginnen uitlachen

Zeg dat je stop met trainen en een crack-verslaafde wordt, dan val je meteen 25 kilo af.

Eens zien wat ze dan zeggen.

sommige ouders blijven gewoon zeiken zoals de mijn en ben al 4 jaar het huis uit:D
GET USED TO IT!!!!

Het land en de media staan al een tijdje droog van een gezinsdrama. En steken is in.

Terug
Naar boven