XXL Nutrition

Ik groei te hard volgens m'n ouders! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha wij gaan nu twee weken naar familie in valkenburg en ze vonden het raar dat ik in die 2 weken vakantie in valkenburg ga sporten :P
 
haha wij gaan nu twee weken naar familie in valkenburg en ze vonden het raar dat ik in die 2 weken vakantie in valkenburg ga sporten :P

Vind ik ook wat apart. Vakantie is vakantie. Van twee weekjes niet trainen ga je niet dood hoor. :rolleyes:
 
idd...ouders zeuren over zowat ALLES!!! bij mij is het altijd dat ik moe ben, en dat ik niet op tijd ben voor het eten:s
vroeger was het gezaag omdat ik NIETS van sport deed, nu doe ik er te veel...
wat is er erger denk je?;)
 
Vind ik ook wat apart. Vakantie is vakantie. Van twee weekjes niet trainen ga je niet dood hoor. :rolleyes:

Ja maar ik ben er gewoon nu echt verslaafd aan :rolleyes: voel me zelfs k*t als ik een dag overgeslagen heb
 
idd...ouders zeuren over zowat ALLES!!! bij mij is het altijd dat ik moe ben, en dat ik niet op tijd ben voor het eten:s
vroeger was het gezaag omdat ik NIETS van sport deed, nu doe ik er te veel...
wat is er erger denk je?;)

ouders die erachter komen dat whey best wel lekker is :mad:
 
Als ik aan mun moeder voor de gein vraag.. "zal ik 4 of 5 boterhammen doen?"
Dan krijg ik als antwoord: Is die kop van je nog niet dik genoeg? Wtf
 
Ziekelijk gewoon idd, ****ing beesten.
 
Let Op! Wat hieronder staat vinden m'n ouders...???

Sinds 2.5/3 maand ben ik bezig met serieus trainen en eten. In diezelfde periode ben ik 6 kilo gegroeid. Van 65 kilo naar 71kilo. Nou is het niet zo gek dat ik groei want ik train 4 keer per week en vreet elke dag aardig wat voedsel en shakes.

Maar nu komt het k*t gedeeldte. Mijn ouders zeuren als sinds het begin dat ik:

-Teveel train
-Teveel eet
-Te snel aankom
-Vaak moe ben ( doh.. wat dacht je dan, dat ik na 2 uur trainen nog helemaal fit was? )

Beetje demotivered dus.. Ik train me een slag in de rondte om aan te komen en sterk te worden, en zodra ik thuis kom word alles gelijk de grond in geboord ...

Mijn vraag is dus, wat is ervan waar? Groei ik te snel, of zijn m'n ouders gewoon overbezorgd?

Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1.87m
Gewicht ( voor training 65 Kilo)
Gewicht ( recent 71 Kilo )

Ik hoop dat jullie mij wat goeie tips kunnen geven om me ouders om te krijgen dat ze eindelijk is stoppen met zeuren!

-SebastiaanG

71 kilo voor iemand van 18 en 1.87 vind ik eerder te weinig...

Zie mijn OT hoe ik ben gegroeid :cool:
 
11 kg in 14 weken :cool: deze jongen.
Men ouders keken ook vaak raar op en kreeg commentaar op het aantal eieren dat ik zo niet op een dag/week naar binnen speel. Nu aanvaarden ze het meer en bakt men pa soms men ommeletje eens :p Voorderest 71 kg =weinig
 
Me fysieke verandering veroorzaakte nooit problemen. Het aantal eieren en de hoeveelheden vlees wel. "Jezus daar kan een heel gezin van leven, je kan ook overdrijven hé. Wij lusten ook wel is een eitje." "Zit je nou gvd alweer te eten, alweer biefstuk!! man man dat kan toch niet gezond zijn."

Nu is het anders om, "Hey ik heb extra dozen eieren mee genomen die moeten wel op hé" of "moet je niet eten het is 4 uur" "Als je zoveel overwerkt kan je niet trainen hé"
 
Dat probleem heb ik gelukkig niet :) Mijn vader helpt me zelfs met benchpress als mijn kameraad er niet bij is . Hij motiveerd me zelfs nog extra reps tedoen of wat gewicht verhogen :D
 
Haha mijn moeder heeft gewoon speciaal voor mij een altijd een soort krat melk in het hok staan!!!
 
Nu ik naar de 130kg neig vindt men ma ook wel dat ik wat overdrijf héhé
 
Ik wil de opmerkingen

"wat eet je nu weer?"
"het is echt niet normaal wat je eet"

nog weleens overstemmen met de vraag of mn moeder bananen en kwark wil meebrengen van de supermarkt... staat ze heel raar te kijken :D

Maar ze doet het wel!!!!
 
Back
Naar boven