Fitness Seller

Ik groei te hard volgens m'n ouders! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh, luister dan naar je ouders en stop met trainen en eten. ???

ja, en tussen zwart en wit zit ook geen kleur meer....

Ik ben al lang geen puber meer, en ik kan het goed vinden met m'n ouders, en ik ga zeker niet overal tegenin. alleen de negativiteit die ze mij toegeven vind ik erg irritand.. daarom wilde ik wat tips om ze over te halen...
 
Het is mischien een beetje een lange termijn strategie maar je kan natuurlijk een jaartje jezelf helemaal de tering in vreten, stoppen met trainen, drugs, alcohol, fastfood en dan op een goede avond aan tafel vertellen dat je maar weer ga trainen terwijl je ouders al info aan het inwinnen zijn bij allerlei hulpverleningsorganisaties.
 
Ouders, schmouders. Je pa is gewoon bang dat hij je niet meer aan kan.

Dat is het inderdaad, serieus. Hij is zeg maar het "alfamannetje" in het gezin in hij moet z'n positie verdedigen.

Onbewust kan het voor stress zorgen als hij merkt dat jij weleens fysiek superieur aan hem zou kunnen worden.
 
Ik denk ook dat ze er na een tijd wat beter aan gaan wennen als ze merken hoe jij jezelf er onder voelt.
Omdat je nog niet zo lang bezig bent is het nieuw voor ze, wat als een soort van eng kan worden gezien voor hun.

Ik had dat ook aan het begin omdat ik lekker fanatiek te werk ging. Vooral me moeder vond het neit gelijk leuk of goed maar nu ze merkt dat ten eerste me school er niet onder leid en dat ik me veel lekkerder voel. Nu vind ze het top dat ik het doe, helpt zo ook met voeding etc wat natuurlijk wel meer kost.

Als jij gewoon doortraint en gaint en je school goed onderhoud dan gaan ze het wel inzien.
Dus ik zie je morgen in de sportschool gewoon weer smijten met die gewichten ok!!:wl:
 
Ja dat ben ik ja, klinkt alsof je zelf wil uitvinden hoe ik voel :eek:. Maar sorry ik ben niet van die beweging:cool:
:roflol:

Ik wou gewoon ff checken of je dat brutal shredded beast was.
 
ja, en tussen zwart en wit zit ook geen kleur meer....

Ik ben al lang geen puber meer, en ik kan het goed vinden met m'n ouders, en ik ga zeker niet overal tegenin. alleen de negativiteit die ze mij toegeven vind ik erg irritand.. daarom wilde ik wat tips om ze over te halen...

true, zwart en wit zijn geen kleuren en ertussen in ook niet. :rolleyes:

(sorry ben in een bijdehandte bui)
 
Ach ik krijg ook nog steeds gezeik van me ma me oom dat het niet goed is en dat ik op lange termijn me lichaam verneuk enzo weetje fock hun ik doe me ding
 
Het is mischien een beetje een lange termijn strategie maar je kan natuurlijk een jaartje jezelf helemaal de tering in vreten, stoppen met trainen, drugs, alcohol, fastfood en dan op een goede avond aan tafel vertellen dat je maar weer ga trainen terwijl je ouders al info aan het inwinnen zijn bij allerlei hulpverleningsorganisaties.

goed plan :roflol::haha:
 
Het is mischien een beetje een lange termijn strategie maar je kan natuurlijk een jaartje jezelf helemaal de tering in vreten, stoppen met trainen, drugs, alcohol, fastfood en dan op een goede avond aan tafel vertellen dat je maar weer ga trainen terwijl je ouders al info aan het inwinnen zijn bij allerlei hulpverleningsorganisaties.

:roflol:
 
Het is mischien een beetje een lange termijn strategie maar je kan natuurlijk een jaartje jezelf helemaal de tering in vreten, stoppen met trainen, drugs, alcohol, fastfood en dan op een goede avond aan tafel vertellen dat je maar weer ga trainen terwijl je ouders al info aan het inwinnen zijn bij allerlei hulpverleningsorganisaties.

:roflol: tip van het jaar! :haha:
 
Harder trainen dus ;) Als het hard is, is het bot. Ontspannen spieren zijn zacht en niet hard. Of liggen jullie in mostmusculair houding in bed?
:roflol: Zie ze al liggen
 
Harder trainen dus ;) Of liggen jullie in mostmusculair houding in bed?


Nee dan kan ik niet slapen in de mostmusculaire houding ???, dubbele biceps houding tijdens het slapen vind ik wel fijn:p
 
haha ik ken het..
Als je ouders zeggen: "je groeit echt te snel" en "jezus, wat word je groot!".. bedank ze gewoon voor het compliment en laat het je motiveren..

mijn ouders betaalden zelfs m'n sportschoolabonement.. maar toen ik wat groter werd en ik het geen fitness maar bodybuilding ging noemen moest ik het ineens zelf betalen :D

tja, ouders...
 
Dat is het inderdaad, serieus. Hij is zeg maar het "alfamannetje" in het gezin in hij moet z'n positie verdedigen.

Onbewust kan het voor stress zorgen als hij merkt dat jij weleens fysiek superieur aan hem zou kunnen worden.

idd, ik was laatst met mijn vader aan het worstelen en had hem zonder al te veel moeite in een houdgreep. Later op de dag kreeg ik te horen dat ik maar eens rustiger moest doen met trainen.
 
Hehe die ouwe van me breekt nog steeds mijn arm :D
 
mijn ma zei vandaag op een nijdige manier dat ik vooral nog dikker moest worden en een stierennek kreeg :rolleyes:. Bulken baby!!!!!!!!!!!!!!
 
mijn pa zegt altijd ,niet eerder terug komen voor dat je alles van de muur hebt getrokken hahaha
 
Let Op! Wat hieronder staat vinden m'n ouders...???

Sinds 2.5/3 maand ben ik bezig met serieus trainen en eten. In diezelfde periode ben ik 6 kilo gegroeid. Van 65 kilo naar 71kilo. Nou is het niet zo gek dat ik groei want ik train 4 keer per week en vreet elke dag aardig wat voedsel en shakes.

Maar nu komt het k*t gedeeldte. Mijn ouders zeuren als sinds het begin dat ik:

-Teveel train
-Teveel eet
-Te snel aankom
-Vaak moe ben ( doh.. wat dacht je dan, dat ik na 2 uur trainen nog helemaal fit was? )

Beetje demotivered dus.. Ik train me een slag in de rondte om aan te komen en sterk te worden, en zodra ik thuis kom word alles gelijk de grond in geboord ...

Mijn vraag is dus, wat is ervan waar? Groei ik te snel, of zijn m'n ouders gewoon overbezorgd?

Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1.87m
Gewicht ( voor training 65 Kilo)
Gewicht ( recent 71 Kilo )

Ik hoop dat jullie mij wat goeie tips kunnen geven om me ouders om te krijgen dat ze eindelijk is stoppen met zeuren!

-SebastiaanG

Valt best mee...
Stats:
Leeftijd: 17 jaar
Lengte: 1.80m
Gewicht ( voor training 65/70 Kilo)
Gewicht ( recent 96 Kilo )
Iets meer dan 1.5 jaar bezig

Gewoon door rossen...haal er juist je motivatie uit.
 
mijn pa snapt de relatie gewicht - spiermassa niet helemaal.
laatst vroeg die hoeveel ik woog , was 5kg meer dan paar maanden terug. schrok die helemaal. zegt ie "ja. als je zo veel eet wordt je ook weer dik he!" :roflol: (sta stuk droger btw dan eerst dus)
 
Back
Naar boven