Fitness Seller

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

Volgende week maar even van de machines wegblijven dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
30/03/2010

Incline Bench Press (machine)
4x15x58kg

Flys
4x15x14kg

Bench Press
4x6x60kg
Weet neit wat ik had maar er zat echt niets meer in de tank

Cardio
25 min gefietst op hartslag 120-130

Comments
Was echt helemaal leeg na de flys. Had ook wat minder gegeten vandaag en geslapen vandaag. Morgen laatste dag trainen samen met mijn maat voor de wedstrijd. Dan zondag zijn wedstrijd en maandag mijn nieuwe schema.

Laatst bewerkt:
Waarom een machine en niet een normale losse incline bench?

Vanwaar zoveel herhalingen overal? Met jou doelen zou ik lekker een bill star of rippetoe schema pakken met daarbij je gymnastic oefeningen. Squatten gewoon heel langzaam opbouwen en als je zekerheid heb met je knie ook zware deads er in.

Waarom een machine en niet een normale losse incline bench?

Vanwaar zoveel herhalingen overal? Met jou doelen zou ik lekker een bill star of rippetoe schema pakken met daarbij je gymnastic oefeningen. Squatten gewoon heel langzaam opbouwen en als je zekerheid heb met je knie ook zware deads er in.

Ik heb eerder in dit topic uitgelegd dat ik samen met een maat van me ben gaan trainen die twee weken voor de JB cup wat extra motivatie kon gebruiken. Ik train daarom even met hem mee en heb mijn eigen doelen even in de ijskast gezeten. Vanaf volgende week maandag is het gewoon weer knallen zoals het hoort.

Wel lekker toch even anders trainen als normaal is altijd goed..

Met wat voor gewicht bij welke lengte hoopt die maat van je op het podium te komen staan?
Zijn eerste wedstrijd of heeft ie al meer wedstrijden gedaan? (bekende misschien? )

Wel lekker toch even anders trainen als normaal is altijd goed..

Met wat voor gewicht bij welke lengte hoopt die maat van je op het podium te komen staan?
Zijn eerste wedstrijd of heeft ie al meer wedstrijden gedaan? (bekende misschien? )

Ja zeker! Spierpijn ongekend. Ben het niet meer gewend al die herhalingen en bb sT trainen.

Rond de 85-86 kg bij 1.70m ongeveer. Hij gaat voor de eerste keer meedoen en moest echt van ver komen. Had het bijna onmogelijk geschat maar zijn progressie is echt super geweest. Ben benieuwd wat deze laatste week hem gaat brengen. Zal zondag wel wat foto's plaatsen.

31/03/2010

Tricpes extension
3x15x25kg

Rope Pushdowns
4x15x30kg

Preacher Curls (machine)
4x15x36kg

Hammer Curls
4x15x12kg

Cardio
40 min op de fiets

comments
Dit was de laatste training in deze sT. Vanaf nu mag hij niet meer trainen en staat er alleen nog maar wat poseren op het programma. Ikzelf deload de rest van de week en start dan maandag weer met het nieuwe protocol of epic pwnage :P

mooizo, alvast succes volgende week! :)

Lekker bezig geweest weer man! Ik ben benieuwd naar die foto's. :)
Jij ook al deload? ik ben blij dat het er voor mij bijna opzit!

Keep it up! ;)

Goeie training ouwe bodybuilder :P

Goeie training ouwe bodybuilder :P

Haha! De laatste voor voorlopig

Conditioning
Vandaag 4 uur gewandeld als voorbereiding op de nijmeegse vierdaagsen. Valt toch nog tegen kan u allen mededelen. Had gedacht dit even te fixen maar niets is minder waar. 4x50 word redelijk afzien.

Je zal er maar zin in hebben zeg, zo'n 4 daagse.

Succes met die vierdaagse, lijkt me inderdaad afzien.

Haha ach ja hou wel van een beetje uitdaging! Waarschijnlijk dat ik in September toch nog een klein survival run'netje' loop. Bloed kruipt weer eens waar het niet gaan kan maar goed. Kleine dingetjes blijf je houden

Plan van aanpak voor de komende weken

Maandag - OLY, Snatch
Dinsdag - Gymnastics
Wednesday - OLY, C&J
Donderdag - Rust
Vrijdag - Gymnastics
Zaterdag - Bench Press, Deadlift/Plyo
Zondag - Rust

Maandag 05/04/2010: Snatch

Pakte iets anders uit dan verwacht vandaag. Ben van plan om 8 tot 12 sets te gaan maken. Op elk heel minuut een single rond de 65-85%. Ik ga laag inzetten en vervolgens opbouwen naar een hoger percentage. Toch viel de techniek me nog zwaar dus heb vandaag veel tijd besteed aan techniek training ipv echt liften. Anyhow vandaag zag er zo ongeveer uit

Warming up 5 mins
Joint mobility

Overhead Squat Practice
Snatch Warm up drill met 20 kg

• Snatch: 5x3x20kg, 3x2x30kg, 3x2x40 Hierna werd de techniek er niet beter op
  • Front SQ: 3x5x40kg

Front squats gingen goed met mijn knie! Polsen waren er alleen wat minder blij mee.

Laatst bewerkt:
Net even gekeken wat snatch was, lijkt me inderdaad een oefening die je niet 1,2,3 onder de knie hebt!

Goed om te lezen dat je knie aan de helende hand is, al blijft het natuurlijk a pain in the ass om je in te moeten houden.

Keep it up!

Terug
Naar boven