MuscleMeat

Jack 3d getting fat and tanned

• Topic Starter Topic Starter
niet boeiend ofso

Squat paused

80x6x2

Hex bar deficit
113x3x3

Wait, whut? Was nog niet in?
Nu wel! :D

Meet @ fox, was wel gezellig met de interne dbb grappen

Deadlift
60x3
100x3
120x3
130x3
150x3
160x2
160x1
165x1 PR!
170xF conv
170xF sumo, ging snel omhoog maar kreeg hem niet verder

Squat
70x3
100x3
110x1
120x1 PR!
130x1 PR! verloor spanning rip
100x3x3

Beetje curls
tot 20 KG PR!

Sumo
5 rondes en 2 bolletjes ijs
80 kg babyzalmbeer in opleiding

Maar 30 seconden nodig, groet @Steensteen

Wait, whut? Was nog niet in?
Nu wel! :D

Welkom in het land der ecto´s, waar de chocomel altijd vloeit en de weegschaal niet omhoog gaat

Laatst bewerkt:
goed gelift

'' interne dbb grappen ''

:roflol:

gezellig om je ook in het echt te spreken.

Interne grappen waren idd leuk

Squat was netjes !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tof je ontmoet te hebben!
.. Je woont letterlijk enkele minuten lopen hier vandaan, dus je weet het hè, als onze gym dicht is weten we je homegym te vinden :rolleyes:

Gefrituurde rug

Shoulder press
nichtjex100
de pomp was aanwezig

Squat

20x10
60x10
80x5
90x3 belt
100x1
100x6x3 RPE@8
Begin best wel stijf, maar dat is nu weg.
Blij dat ik niet hoger ben gegaan, vanaf morgen weer volgens schema.

Hex bar deficit deadlift
113x3
133x5x2 RPE@6

Morgen wat high rep bench, borst wordt kleiner en kleiner.

goed gelift

'' interne dbb grappen ''

:roflol:

gezellig om je ook in het echt te spreken.

Ja was gezellig;)

;)

Interne grappen waren idd leuk

Squat was netjes !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dankje, vond de 130 squat nog wel tegenvallen. Voelde als een 30 sec grinder @Steensteen

Goed gelift man, en was gezellig at sumo!

was lekkah was lekkah

Tof je ontmoet te hebben!
.. Je woont letterlijk enkele minuten lopen hier vandaan, dus je weet het hè, als onze gym dicht is weten we je homegym te vinden :rolleyes:

Altijd leuk DBBers te ontmoeten, motiverende man heb je trouwens:eyebrow:
Zou best mogen hoor, moet je wel een week van tevoren aangeven omdat mijn sportkamer een beetje een troep is.

Pics van nichtje

Squat
20x10
60x5
80x3
87x3 belt

Squat paused
87x6x2 PR! RPE@8

Linkerbeen doet weer retarded. Iemand een zorgverzekering met fysio en zonder eigen risico?

Morgen nog een uurtje rollen en yoga.

nog even en je squat meer dan ik.

je hebt altijd een minimale eigen risico bij de zorgverzekering.

Je hebt zorgverzekeringen zonder eigen risico waarbij je per maand wel wat meer premie betaald. Aan het eind van het jaar krijgen je dan ook nog eens die extra premie terug wanneer je geen aanspraak hebt gedaan op eigen risico.
Dit geldt in ieder geval voor minima in de Drechtsteden, waar je woont @Jack 3D . Echter ben je natuurlijk wel thuiswonend en studerend, maar je zou er altijd naar kunnen informeren bij het gemeentehuis :).

Je hebt zorgverzekeringen zonder eigen risico waarbij je per maand wel wat meer premie betaald. Aan het eind van het jaar krijgen je dan ook nog eens die extra premie terug wanneer je geen aanspraak hebt gedaan op eigen risico.
Dit geldt in ieder geval voor minima in de Drechtsteden, waar je woont @Jack 3D . Echter ben je natuurlijk wel thuiswonend en studerend, maar je zou er altijd naar kunnen informeren bij het gemeentehuis :).

Of je zet elke maand 1/12 van het eigen risico opzij... :)
(lukt mij ook niet, hoor!)

Gister 4 uur geslapen en prima, vandaag 8 uur en brak. Maar een monster assault op als preworkout.

Squat
20x5
60x5
80x5
90x3 belt, ez
100x3
105x1
110x1
110x5x3 VPR RPE@9

Hex bar deficit

133x6x2 RPE@0

nog even en je squat meer dan ik.
Zit nu helaas tegen net geen form breakdown aan. Al is dit niet volgens schema, heb er 1,5 kg bovenop gedaan. Daarnaast voel ik me ook brak. Denk wel dat ik de 120x5 red tegen eind december.

Of je zet elke maand 1/12 van het eigen risico opzij... :)
(lukt mij ook niet, hoor!)

Denk dat Bettie wint, betaal nu maar 70 euro door groepskorting. Als ik fysio zonder eigen risico wil betaal ik al gauw 100 euro. Nu heb ik geen fysio nodig, triggerpoints lijken langzaam weg te gaan. Waarschijnlijk per het halfjaar knakken bij dienose.

Terug
Naar boven