- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed gelift
'' interne dbb grappen ''
gezellig om je ook in het echt te spreken.

Interne grappen waren idd leuk
Squat was netjes !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tof je ontmoet te hebben!
.. Je woont letterlijk enkele minuten lopen hier vandaan, dus je weet het hè, als onze gym dicht is weten we je homegym te vinden![]()

Daar houd ik je aanZou best mogen hoor, moet je wel een week van tevoren aangeven omdat mijn sportkamer een beetje een troep is.

.. Creepy ..

Je hebt zorgverzekeringen zonder eigen risico waarbij je per maand wel wat meer premie betaald. Aan het eind van het jaar krijgen je dan ook nog eens die extra premie terug wanneer je geen aanspraak hebt gedaan op eigen risico.je hebt altijd een minimale eigen risico bij de zorgverzekering.
.Je hebt zorgverzekeringen zonder eigen risico waarbij je per maand wel wat meer premie betaald. Aan het eind van het jaar krijgen je dan ook nog eens die extra premie terug wanneer je geen aanspraak hebt gedaan op eigen risico.
Dit geldt in ieder geval voor minima in de Drechtsteden, waar je woont @Jack 3D . Echter ben je natuurlijk wel thuiswonend en studerend, maar je zou er altijd naar kunnen informeren bij het gemeentehuis.

Zit nu helaas tegen net geen form breakdown aan. Al is dit niet volgens schema, heb er 1,5 kg bovenop gedaan. Daarnaast voel ik me ook brak. Denk wel dat ik de 120x5 red tegen eind december.
je hebt altijd een minimale eigen risico bij de zorgverzekering.
Je hebt zorgverzekeringen zonder eigen risico waarbij je per maand wel wat meer premie betaald. Aan het eind van het jaar krijgen je dan ook nog eens die extra premie terug wanneer je geen aanspraak hebt gedaan op eigen risico.
Dit geldt in ieder geval voor minima in de Drechtsteden, waar je woont @Jack 3D . Echter ben je natuurlijk wel thuiswonend en studerend, maar je zou er altijd naar kunnen informeren bij het gemeentehuis.
Of je zet elke maand 1/12 van het eigen risico opzij...
(lukt mij ook niet, hoor!)