Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Zijn van 9 tot 2 open maar ik ga het zelf niet meer inlopen vanuit gouda
Ik ga het nu ook niet meer halen, volgende keer weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn van 9 tot 2 open maar ik ga het zelf niet meer inlopen vanuit gouda

Ja ik ben toch gegaanIk ga het nu ook niet meer halen, volgende keer weer![]()
roost. Het is toch wel heel herkenbaar als ik dit lees en ben na jaren zoeken erachter gekomen dat het behandelen (balletje/foamroller/dryneedling) van de triggerpoints niet helpt op de lange termijn. Ik vrees dat het net als bij mij neer komt op symptoom bestrijding. Triggerpoints die steeds weer terugkomen zijn het gevolg van een heel ander probleem (bij mij in elk geval). Kan daar woensdag wat meer over uitweiden mocht je daar behoefte aan hebben.Klein beetje triggerpoints aids in mijn hamstring, krijg het er zelf niet uit. Gister 150 minuten met een balletje en een foamroller gespeeld.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja ik ben toch gegaanroost.
Maar volgende week semi dbb meet in fox met basmca meaantje jack leon enzo ezkatka
Goede squat, alleen je loopt uit op mij. Ga je morgen toevallig naar fox?
Het is toch wel heel herkenbaar als ik dit lees en ben na jaren zoeken erachter gekomen dat het behandelen (balletje/foamroller/dryneedling) van de triggerpoints niet helpt op de lange termijn. Ik vrees dat het net als bij mij neer komt op symptoom bestrijding. Triggerpoints die steeds weer terugkomen zijn het gevolg van een heel ander probleem (bij mij in elk geval). Kan daar woensdag wat meer over uitweiden mocht je daar behoefte aan hebben.
133x12 met een he
Preventieve straf foamrol sessies
Als je een korte samenvatting voor nu hebt graag, maandag fysio. Heeft het te maken met movement patroneren?
Nee, het heeft eerder te maken met een verkeerde lichaamshouding wat resulteert in 'muscular imbalance'.
Squat gaat gewoon lekker, toch? Nette werksets, hoor.

Bedoel je dat mijn linkerkant minder sterk is en dat dat tijdens het squatten me in een verkeerde positie sleept?
. Wel weinig tijd om te trainen en over 4 uur gaat de wekker alweer, even een kleine training met een duveltje op.Ik ben verder geen expert, maar terugkerende triggerpoints zijn meestal een symptoom van een verkeerde algemene lichaamshouding. Ik doel dus niet persee op jouw squat houding.
Ik dacht dat je de yoke met 140 deed (2 schijven van 15 erop).
Saai? Of vervelend? Het is een dynamische oefening, imo minder saai dan een statische oefening.
Werkelijk saai..Saai? Of vervelend? Het is een dynamische oefening, imo minder saai dan een statische oefening.
.