MuscleMeat

Jack 3d getting fat and tanned

goede farmers inderdaad, de supermarkt mag blij zijn met iemand die zulke sterke grip en loopskills heeft als jou

in hier

heb je naast gewoon sterker worden ook nog een doel qua strongman/powerlifting wedstrijden ofzo?

• Topic Starter Topic Starter

dankje was altijd heel agrarisch ingesteld

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

thx:hello:

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

goede farmers inderdaad, de supermarkt mag blij zijn met iemand die zulke sterke grip en loopskills heeft als jou

Ooit farmers gedaan in de supermarkt met sixpack 1L pakken, srs.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

in hier

heb je naast gewoon sterker worden ook nog een doel qua strongman/powerlifting wedstrijden ofzo?

nRPxv0FVLQBJm.gif

Ja, maar geen idee wanneer. Zou in principe over precies een jaar een powerlift wedstrijd -83 kg kunnen doen voor de lol met een x/110/200. Volgens de 1 RM calculator zou ik nu 110 KG kunnen squatten maar ik ben een beetje bang om te maxen.

Voeding en slaap was ook gewoon kut over het afgelopen jaar omdat altijd vroeg moest werken, maar dat ga ik dit jaar niet doen. Achja, wordt gevolgd.

Vorige week maandag flink wat squatvolume gemaakt en zaterdag een klein beetje farmer deadlifts, quads waren nog niet hersteld. Moet nog even wennen aan het volume.
Voor nu 2x per week squatten en als mijn schema begint een derde deload dag met knee wraps.

Deadlift
50x5
70x5
90x5

Overhead squat
5x20

Skwat
20x5
40x5
60x5
70x3
80x6
80x3
85x3
90x1
90x1x4 belt (bij de 2e wou ik op de beatdrop gaan maar ik voelde een scheet opkomen, jammer)
95x1 easy?! god wat maakt een belt een verschil:o

Deadlift
90x1
100x1
110x1
120x1 dit voelt dan weer ram zwaar aan

Side Plank
BWx1minx3

Ab wheel
BWx8x3

Ga dus meedoen met de PHA RAW meet. Openers waarschijnlijk 95/85/125.

Bankdrukken moet ik nog oefenen met een 1 seconde pauze en ik weet niet hoe sterk mijn deadlift zal zijn door het squatten. Voelt nu echt aan alsof ik alleen mijn quads gebruik. Ga sowieso niet proberen 150 te verbreken dus ga ook niet te hoog.

Oh en oja, hoorde ook wat over de sterkste man Dordrecht 2016. OHP moet dus ook flink omhoog:D

Gister was nergens last van, vandaag deed mijn bekkenbodem au tijdens het zitten. Uitstraling is bijna niet meer dus hopelijk is dit iets anders. Ga nu even uurtje stretchen en rollen en hopelijk is het morgen beter.

Training vandaag geskipt, voeding/slaap was bagger. Morgen push/pull in 1 training, overmorgen squatten met knee wraps (beetje oefenen met meet).

bij de 2e wou ik op de beatdrop gaan maar ik voelde een scheet opkomen, jammer

gewoon doen f**k it.

mooi om te zien dat je ook mee gaat naar de PHA mockmeet, ken bijna niemand die gaat verder :o

Laatst bewerkt:
vandaag ook de hele gym ondergeruft tijdens het squatten, dat hoort er gewoon bij

zeker in een home gym moet je er echt niet moeilijk over doen

De scheet:

De scheet is een planeet
Door god geschapen en door de mens uitgelaten
Hij reist langs de dikke darm en houdt ons broekske warm!

Je gaat er nog plezier van hebben in de winter ;)

Goede treins verder!
Altijd leuk een doel te hebben om naar te trainen. Volhouden makker

Lage energielevels.. Niet de perfecte dag uitgekozen om mijn kracht te meten met de start/press.

Bench
5x20
5x40
5x60
3x70 zwaar lol
3x70 slingshot
3x80 slingshot

Bench 1 seconde paused
80
85
90
95 fail, kwam wel van de borst af dus op de meet waarschijnlijk 85/90/95.
Vanaf hier 3s paused
75x5x3

Het hier maar bij gelaten. Zaterdag flink wat volume draaien met borst/bovenrug.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

gewoon doen f**k it.

mooi om te zien dat je ook mee gaat naar de PHA mockmeet, ken bijna niemand die gaat verder :o

huh ken ik jou wie ben jij

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

vandaag ook de hele gym ondergeruft tijdens het squatten, dat hoort er gewoon bij

zeker in een home gym moet je er echt niet moeilijk over doen

voor mij geen probleem, ik ruik niet zo goed.
denk echter wel dat die kerel achter mij het niet zo zou waarderen:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

De scheet:

De scheet is een planeet
Door god geschapen en door de mens uitgelaten
Hij reist langs de dikke darm en houdt ons broekske warm!

Je gaat er nog plezier van hebben in de winter ;)

Goede treins verder!
Altijd leuk een doel te hebben om naar te trainen. Volhouden makker

Haha dank je, meerdere doelen zelfs:)

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Jij bent sowieso een smeerlap, bij mij bloed je al mijn materiaal onder. :(

ik wou gewoon je gele schijven rood maken zodat het lijkt alsof je meer lift.
wordt ook nooit gewaardeerd:(

Nu vraag ik me toch wel af hoe chick aan die bruine schijven komt :o

Whoot whoot! Proficiat makker. Volhouden zo. Het kan er snel zijn hoor

Bench
20x5
40x5
60x5 zwaar
65x5
70x5 licht?
80x5
65x12x4
80x8 slingshot

Chin ups
BWx5x5
Tussen de laatste 5 bench sets door voor nog een beetje extra cardio

DB ROW
25x12x4

Vacuum
5 min

Rond de 5500 KG volume op bench, schouder en tricep pomp.

Oh en geen last van het squatten gister
J2CGGmWOpGNYQ.gif

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Whoot whoot! Proficiat makker. Volhouden zo. Het kan er snel zijn hoor

Haha moet goed komen, squat en deadlift gaan nu hopelijk gezamenlijk omhoog ^.^

goed gestofzuigd , 5 min is best wel snel

Ga pas volgende week alles verhuizen dus gym is incompleet, redelijk basic trainingen dus.

Squats
20x10
40x10
50x5
60x5
70x5
80x8x3 belt
70x10 belt
60x20 (ja ook met belt)
Merk wel dat core goed geactiveerd wordt. Voortaan maar rond 85% van 1 RM max met 5 reps of 80% met meer reps ofso.

Nu uit eten en dan later wat core werk, dit staat op de planning:

Plank
BWx60s

Side plank
BWx60s

Ab wheel
BWx8x3
niet op knieën maar tegen de wiel komt tegen de muur

En daarna nog naar de -93 KG klasse kijken en mezelf nog eens volproppen:P

Bench
20x10
40x10
60x10
70x5
80x5
85
90 paused
95 paused (beter dan eerst, 100 niet gered)
100x1x5 slingshot

Waarschijnlijk 90/95/97,5 op de meet, 100 is nog te zwaar met pauze. Misschien word ik nog sterker, geen idee hoe ik me moet voorbereiden:P

Lichaamsgewicht gaat wel echt goed omhoog sinds ik minder werk en meer tijd heb om te eten:o

goed om te zien dat je in 5 dagen al 5kg omhoog bent gegaan met je bench opener :P

Squats
20x15s OHS
20x10
40x10
60x5
70x5
80x5x5

Geen butt wink meer en ik weet precies wanneer ik onder par squat dus dit was vrij licht.

Weighted crunch
BW+5x8x3

Vorige keer spierpijn van 12x3 BW, erectus abdominis is ook minimaal ontwikkelt:o

Plank
BWx60sx3

De afgelopen dagen hip flexors niet gestrekt en bekken beginnen weer te kantelen. bij een nieuwe stretch (zittend voet op knie leggen en naar voren bukken) kon ik met mijn linkerkant niet eens naar voren komen, zat echt goed vast daar.

Morgen een rustdagje en zaterdag een push/pull bij PHD.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

goed om te zien dat je in 5 dagen al 5kg omhoog bent gegaan met je bench opener :P

Best jammer van de meet, maar misschien beter omdat ik dan niet hoef te maxen:o

Terug
Naar boven