- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PR
.Bedoel je dat je de Romanian deadlift ook weer eens gaat proberen? Ik ga er juist van afstappen.Ja die Roemeense zit ook nog in mijn achterhoofd. Misschien onmiddelijk eens een back off setje ermee doen.
Ja enorm lang niet meer gedaan. En hoe bedoel je de ROM. Heb je het over sumo dan mag ik hopenBedoel je dat je de Romanian deadlift ook weer eens gaat proberen? Ik ga er juist van afstappen.
Trouwens, de ROM voor een normale deadlift bij mijn lengte is echt lachwekkend vergeleken met een stiff legged/ Romanian deadlift. Dus ik verwacht dat ik snel grote progressie ga boeken op de normale deadlift. En bye bye onderrug issues!
dat kan ik al helemaal niet. Had net mijn grip bij conventioneel even versmald. f**k my life, dat merkte ik enorm wel.ik bedoelde dat de afgelegde weg vd barbell bij een deadlift veel kleiner is dan bij Romanian deadlift. Scheelt aanzienlijk. Een soort mini squat voor mij. En ik pak al de meest compacte 20 kg schijven, ipv die gigantische rubberen schijven, want dan is de afgelegde weg nog kleiner. Sumo heb ik weinig ervaring mee. Wel een keer geprobeerd, maar vanwege mn liesblessure lijkt me die ook niet ideaal.Ja enorm lang niet meer gedaan. En hoe bedoel je de ROM. Heb je het over sumo dan mag ik hopendat kan ik al helemaal niet. Had net mijn grip bij conventioneel even versmald. f**k my life, dat merkte ik enorm wel.
Heb net zonder echt na te denken een soort van frog stance gedaan met mijn laatste set. Voelde best lekker. ROM stukken kleiner. Ik ga bij conventioneel vrij smal staan. Grip als cgbp.ik bedoelde dat de afgelegde weg vd barbell bij een deadlift veel kleiner is dan bij Romanian deadlift. Scheelt aanzienlijk. Een soort mini squat voor mij. En ik pak al de meest compacte 20 kg schijven, ipv die gigantische rubberen schijven, want dan is de afgelegde weg nog kleiner. Sumo heb ik weinig ervaring mee. Wel een keer geprobeerd, maar vanwege mn liesblessure lijkt me die ook niet ideaal.

Weer PRs mooi mooi! Zkr die pull ups en pull downs damm 😁
Thnx mannen.
Thnx hoor. Ik vind de eerste rep het zwaarst. Het is niet zo dat ik de andere reps flink laat stuiteren, maar eenmaal de 1e rep gehad gaat het daarna prima. Ik lift trouwens wel met belt en straps, maar mn onderrug wordt wel sterker, dat merk ik bij de squats.Hoppa mooi zo! Ik ben zelf ook wel onder de indruk met dergelijk werkgewicht op de deadlift. Nu ik die zonder belt nog steeds doe moet techniek echt wel op orde zijn![]()
Ja ik lift nu met deadstop. Dus telkens dood en opnieuw spanning opbouwen. Dus jij met een lichte touch n go als ik het goed begrijp dan? Die zijn bij mij al ff geleden, maar zijn wel zalig om te doen ook. Enkel toen ik overging naar de deadstop viel dit fiks tegen.Thnx hoor. Ik vind de eerste rep het zwaarst. Het is niet zo dat ik de andere reps flink laat stuiteren, maar eenmaal de 1e rep gehad gaat het daarna prima. Ik lift trouwens wel met belt en straps, maar mn onderrug wordt wel sterker, dat merk ik bij de squats.
. Speelt mogelijk een rol.