Frenzy1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
ja ik voel ze al vanaf de eerste set. Eigenlijk vind ik het nog leuk ook om zo hard de verzuring op te zoeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik voel ze al vanaf de eerste set. Eigenlijk vind ik het nog leuk ook om zo hard de verzuring op te zoeken.
Ja ik zal ook aanhaken bij jou DL en SQ stats haha!Lekker hoor! Mijn bench is 3 x 100, maar in die tijd heb ik ook front dips BW + 50 kg gedaan en mn schouder vernaggelt. Daarna lange tijd alleen dumbbell chest press gedaan en nu sinds een maand of 3 weer aan het benchen, maar meer in de safe rep range. Laatst 2x in de smith machine gebencht maar dat vind ik helemaal niks. Maar aan de andere kant is benchen zonder spotter ook niet ideaal. Het motiveert me trouwens enorm om te benchen zonder spotter, daardoor moet je echt alles geven! Maar ik zie het nog wel gebeuren dat ik het een keer niet kan houden. Maarja dat is een zorg voor volgend jaar.
Jij lift echt wel serieuze gewichten, ik probeer aan te haken bij jouw lifts!

Ja precies, met dippen ging ik altijd zo diep mogelijk en man man, wat ging ik vooruit met de chest, en je voelt ook zo lekker de triceps. Maar vanaf dat moment begon mn schouder te knarsen.Ja ik zal ook aanhaken bij jou DL en SQ stats haha!
En dippen heb ik al geleerd dat met heavy weights zoals reppen op een 50kg dumbell je best net van de 90 graden weg blijft voor de schouders. Eens die 90 graden is om problemen vragen idd. Zelf vind ik dat de topper voor triceps.
De Smith machine is gwn een kut machine, maar dat is mijn mening. Doet mijn lichaam wringen gwn.
Benchen zonder spotter leer je wel goed aanvoelen. Enkel bij mijn laatste werkset met 115kg is het dan wel zonde niet voluit te kunnen gaan. Komt wel goed met je Bench! Hop naar 110kg and beyond![]()
Ja ben ook wel een triceps bencher haha. En idd weer een nieuw jaar en nieuwe vooruitzichten. Enkel Bench wil ik dit jaar toch mijn 5 x 5 niveau afronden op 115kg. Zou mooi zijn. Nu heb ik thuis altijd een spotter normaal.Ja precies, met dippen ging ik altijd zo diep mogelijk en man man, wat ging ik vooruit met de chest, en je voelt ook zo lekker de triceps. Maar vanaf dat moment begon mn schouder te knarsen.
Haha thnx, ja nog ff het jaar mooi afsluiten en dan in 2021 is het tijd om de PR's eens flink aan te scherpen!!

full body gaat me te ver. Mogelijk push - pull - legs. UP/LB zou ook nog kunnen.Voor je vermoeidheid: het is herkenbaar en bij mij heeft een week rust (2x licht getraind) enorm geholpen.
Nieuwe schema: ik zou toch voor een full body gaan en lekker tussen de 6-12 rep range gaan zitten.
Kijk ook waar je je op wilt concentreren. Als squatten niet gaat vanwege een blessure, ga het dan ook niet forceren. Je kunt benen ook op andere manieren aanpakken.
full body gaat me te ver. Mogelijk push - pull - legs. UP/LB zou ook nog kunnen.
Ja, ik squat nu zeer licht, en daarnaast wil ik meer quad isolatie oef doen. Ben ook de hamstring oef aan het uitbreiden en skip nu teveel quads. (stelt momenteel geen ruk voor)
hey Stijneke,Heb je elleboog sleeves? Dit heb ik altijd een meerwaarde gevonden.
Misschien is er een oefening die de reden is van de elleboog? Zo was dat vaak bij mij en was het dan om even aan te passen of niet of iets andrs te zoeken.
Ivm de lies denk ik weer aan diepte. Uit eigen ervaring.. Kan verkeerd zijn, maar had er pas last zelfs tijdens het zo diep mogelijk opwarmen. Gwn 90 graden hitten en trg lichter opbouwen. Paused zou ik eruit laten misschien en het simpel houden. Zo met de elleboog gwn al je oefeningen analyseren misschien?
dan kun je meestal maar 3x pw trainen, en ik ga graag bijna dagelijks naar de gym. Daarnaast moet ik me dan beperken tot enkele compound oefeningen en dan zit de training er alweer bijna op. Bv deadlift, bench en lat pull down, misschien nog OHP. Wat meer oef per spiergroep vind ik veel leuker. UB/LB vind ik nog te overwegen