XXL Nutrition

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Bezoekers in dit topic

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je

Weet niemand van te voren, ligt geheel aan de situatie.

Niemand weet vantevoren hoe hij/zij in extreme gevallen zal reageren, iemand met een hartaanval op straat, steekincident, vechtpartij of een inbraak.
 
Doe ik ook altijd. "Oh jongens!" en mik m'n roze mannendildo van de trap af. Na een twee keer klappen, nee geen applaus valt het licht plots over m'n lederen outfits, maskers, kettingen en snorren posters in de woonkamer terwijl seconden later de fluorescente lampjes op temperatuur komen en de vlekken die je zo moeilijk uit de gordijnen krijgt met het blote oog te ontdekken zijn nohomo. "Nohomo!" schreeuw ik nog terwijl het luid open knakkende knikdopje van de knijpvaseline de gespannen stilte doorbreekt.
Hoop moeite ja maar ok dat werkt dus niet bij inbrekers en nu ben ik voor de 3e keer zwanger.

waar woon je ergens?
 
Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je

Weet niemand van te voren, ligt geheel aan de situatie.

Niemand weet vantevoren hoe hij/zij in extreme gevallen zal reageren, iemand met een hartaanval op straat, steekincident, vechtpartij of een inbraak.

Daarom is het nog wel handig om erover nagedacht te hebben, zodat je niet compleet veranderd in een ongeleid projectiel :rolleyes:
 
Ja wat doe je als je thuis komt en je ziet deze jongens in je tuin staan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week kwam de vader van vrienden van ons thuis. En deze jongens stonden aan de andere kant van de poort.
 
Ik zou ze anaal verkrachten met 2 vuisten tegelijk
 
immigratiedienst bellen
 
Me achter een deur verstoppen om ze kapodt te slaan of onder mn dekentje verstoppen
 
Hoe gaat het met benchen yasmine
 
die yasmine heeft wel een mooie bench
misschien snel een bezoekje brengen
dan rol ik snel weg op de snelweg op een atlas stone
 
Nieuwe Belgen noemen ze dat tegenwoordig .
 
die yasmine heeft wel een mooie bench
misschien snel een bezoekje brengen
dan rol ik snel weg op de snelweg op een atlas stone

vncZ8J3.gif
 
but if they was kill

then who

was


fone?
 
Bench je nou al 150?
 
Werken muizevallen ook voor ratten btw? Zo ja kunt ge die ook plaatsen op strategische plekken
 
Ja wat doe je als je thuis komt en je ziet deze jongens in je tuin staan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week kwam de vader van vrienden van ons thuis. En deze jongens stonden aan de andere kant van de poort.

Ik zou mijn lange stok met mes pakken, en afwachten. Tracht er eentje over het hek te kruipen dan steek ik hem neer. Simpel.
 
Ja wat doe je als je thuis komt en je ziet deze jongens in je tuin staan?

http://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hp...=d26dc0f5680db933a3e0ee87a92569a4&oe=55B5C626

Vorige week kwam de vader van vrienden van ons thuis. En deze jongens stonden aan de andere kant van de poort.

En wat je dan als eerste doet , is een foto nemen ? :D
best snugger..

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Ik zou mijn lange stok met mes pakken, en afwachten. Tracht er eentje over het hek te kruipen dan steek ik hem neer. Simpel.

Natuurlijk, jij bent er zo een.. die iemand een klaP GEEFT EN DAN HARD WEGRENT..
KUT knop...

groetjes
 
En wat je dan als eerste doet , is een foto nemen ? :D
best snugger..

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------



Natuurlijk, jij bent er zo een.. die iemand een klaP GEEFT EN DAN HARD WEGRENT..
KUT knop...

groetjes

Whut??? Je sessie met de psychiater gemist?
 
Back
Naar boven