MuscleMeat

Je oor in, nu zonder gebitch

Jorin

Freaky Bodybuilder
Waardering
76
Hallo mensen! Heb hiervoor een billstar logje gehad, wat ik 2 maanden vol heb gehouden met wat leuke krachtgains (inmiddels al bijna een jaar geleden). Daarna kreeg ik weer last van mijn borst (door een operatie, zit een stale plaat in) waardoor ik een beetje in een put raakte. Ups en downs, wat resulteerde in een hele grote down. Ondertussen wel wat aangekloot maar nooit meer doorgezet. Schade. Maar er is geen tijd meer voor gebitch

Nu is het dus tijd voor een nieuw log om ook mijn motivatie op peil te houden. Ik heb afgelopen maandag en donderdag getrained, en ben hoger in de reps gaan zitten, met werksetjes varrierend van 10-8 reps. Is echt wennen maar bevalt me wel!

Als ik maandag getrained heb post ik mijn training:)

Hey wat weeg je nu? 64? of meer/minder? Aangezien er al een jaar 64 ofzo bij je staat. Je bill-star log vond ik wel leuk om te lezen, je ging toen als een trein. Daarna had je toch een wedstrijd met smink? Hoe is dat afgelopen?

Anyway ik hou je log in de gaten.:)

• Topic Starter Topic Starter
Heey rivelino! Ik had me gewogen zondag ochtend, toen was ik weer helemaal terug bij af op 61 kg. Ondertussen na 5 dagen er ongeveer weer een kilo bij gevreten. Billstar ging inderdaad lekker ja! Die wedstrijd met smink was gestaakt, aangezien hij ineens niet meer op dbb te vinden was.

Veel vreten dus! Komt wel goed man, goed slapen, eten en weer opbouwen met trainen. Aan bepaalde omstandigheden die er tussen komen doe je niks. Ik ben ook 2 maanden aan de kant gehouden door een polsblessure. Ik kwam toen juist aan 2/3kg(wel vet ja) mja aan zulke dingen doe je niet veel man. In ieder geval veel succes. Als er geen verhindering komt zit je binnen 3 maanden weer op je oude niveau!

Vanaaf ff getrained :)

Squat:
10x20
40x8
50x8
6x60
12x40

Biceps:
2 cables, gaat in het midden staan met armen zoals in een back bicep pose, en trekt je armen naar ej hoofd toe (weet niet hoe die oefening heet :))

Gewicht per arm
10x5
10x10
8x17,5
8x17,5
10x15

Barbell curl:

15x12.5
8x22,5
8x27,5
15x22,5

Close grip benchpress:
Eerste keer dat ik die doe

10x20
8x30
8x35
8x40
10x40

Dips:
3x6 BW

Comments: Ontiegelijke pussyweights, maar lekker getrained :)

Wat zegt de dokter over borst belasting?

Als je buiten je bill starr routine geen andere sport inspanningen hebt, zou je dat in principe moeten kunnen zonder over belasting of dat soort ellende.

Yesshhh Jorin, ik ga je weer volgen! :thumbs:

De zomer is nog ver beest, als je vanaf nu gewoon flink doorbuffelt dan loop je niet voor schut tussen de BrEeZah's in juli en augustus ;)

succes!

Wat zegt de dokter over borst belasting?

Als je buiten je bill starr routine geen andere sport inspanningen hebt, zou je dat in principe moeten kunnen zonder over belasting of dat soort ellende.

Ja dat is inprincipe altijd goed gegaan! En heel toevallig moet ik morgen voor mijn jaarlijkse controle naar het AMC. Ik ga daar is wat vragen stellen, aangezien ik niet zomaar door een detectie poortje kan heb ik gemerkt:D. Hij gaat bij mij ALTIJD af, zal wel een speciaal document daarvoor moeten aanvragen :)

Yesshhh Jorin, ik ga je weer volgen! :thumbs:

Jeah thanks flower!

De zomer is nog ver beest, als je vanaf nu gewoon flink doorbuffelt dan loop je niet voor schut tussen de BrEeZah's in juli en augustus ;)

succes!

De zomer is inderdaad nog ver, ik wil nu echt serieus doorbuffelen. Maar merk wel dat een training met een hogere reprange er flink inhakt. Op een andere manier dan bijvoorbeeld 5x5. Is wel wennen! En trouwens loo, met de CGB, is het de bedoeling dat je je ellebogen naar binnen houd, of iets naar buiten?

Ik heb die CGBP op alle manieren geprobeerd, veel filmpjes gekeken van pro''s ook, en mijn inziens is de beste manier om je ellebogen naar binnen te houden.
Minder druk op je ellebooggewricht en meer stress op je triceps.
En niet te breed pakken, de meeste gasten die aan het "close grippen" zijn hebben hem te breed beet waardoor je teveel borst erbij gaat betrekken.

Thanks! Ik heb em denk, ff gokken (ben ik slecht in) een cm of 15 tussen de handen. Was wel ff wennen, misschien pakte ik em wel te close. Is nog ff aftasten. Zal is ff kijken op exrx

Heb hem zelf ook minder breed beet ja, en vond het een leuke oefening om te doen! Voel het ook goed in m'n armen trouwens! En m'n gewicht gaat ook weer lekker omhoog, mag ook wel voor zo'n mager mannetje :D

Zometeen ff snel naar de gym, borst en rug trainen. Daarna snel eten en douchen want ga straks naar de bekerwedstrijd van AZ :)

Zo net terug uit de gym:

Rug:

Deadlift:
10x50
8x60
6x70
5x75

Db row:
8x18: iets te zwaar
8x16
8x16
6x16

Chins:
3x5 bw k*t pomp

Borst:

Bench:
10x30
8x35
6x40
6x45
5x47,5

Standing cable flyes:

12x10
10x12,5
8x15
8x17,5
8x20
8x15

Chestpress:

3 sets

ook nog ff 3 sets shrugs gepakt

Comments: In de gym woog ik net 68.5! Dat heb ik nog nooit gewogen in de gym! Ik vreet me nu ook een slag in de rondte, en m'n vriendin+moeder zeggen dat mijn gezicht ook wat voller word. Ik blijf vreten!!

Laatst bewerkt:
Heey rivelino! Ik had me gewogen zondag ochtend, toen was ik weer helemaal terug bij af op 61 kg. Ondertussen na 5 dagen er ongeveer weer een kilo bij gevreten.

Comments: In de gym woog ik net 68.5! Dat heb ik nog nooit gewogen in de gym! Ik vreet me nu ook een slag in de rondte, en m'n vriendin+moeder zeggen dat mijn gezegd ook wat voller word. Ik blijf vreten!!

Nice training man...maar ehh in 1.5 week 7.5kg erbij???:D

Wat is een gezegd? Is dat een spiergroep :D?

Ontopic; hoe lang train je nu in totaal al?

PS: leuke log.

Oeps, gezegd=gezicht :P

Ik train nu in totaal.. Pff kan k niet zeggen man. De enige echte tijd dat ik goed heb getrained is 2 maandjes billstar, en misschien 1 maand goed rippetoe gedaan.

En thanks!
Nice training man...maar ehh in 1.5 week 7.5kg erbij???:D

In de gym woog ik 68.5. In de gym heb ik nog nooit zoveel gewogen, ook savonds met trainen niet. Weeg nu thuis op de weegschaal zo rond de 64-65 kg denk. Zal me zondag of maandag morgen maar weer ff wegen. Zal ook wel een hoop vocht en bullshit bijgekomen zijn. maarja we blijven vreten!

Terug
Naar boven