Hallo mensen! Heb hiervoor een billstar logje gehad, wat ik 2 maanden vol heb gehouden met wat leuke krachtgains (inmiddels al bijna een jaar geleden). Daarna kreeg ik weer last van mijn borst (door een operatie, zit een stale plaat in) waardoor ik een beetje in een put raakte. Ups en downs, wat resulteerde in een hele grote down. Ondertussen wel wat aangekloot maar nooit meer doorgezet. Schade. Maar er is geen tijd meer voor gebitch
Nu is het dus tijd voor een nieuw log om ook mijn motivatie op peil te houden. Ik heb afgelopen maandag en donderdag getrained, en ben hoger in de reps gaan zitten, met werksetjes varrierend van 10-8 reps. Is echt wennen maar bevalt me wel!
Als ik maandag getrained heb post ik mijn training
Nu is het dus tijd voor een nieuw log om ook mijn motivatie op peil te houden. Ik heb afgelopen maandag en donderdag getrained, en ben hoger in de reps gaan zitten, met werksetjes varrierend van 10-8 reps. Is echt wennen maar bevalt me wel!
Als ik maandag getrained heb post ik mijn training

. Hij gaat bij mij ALTIJD af, zal wel een speciaal document daarvoor moeten aanvragen