XXL Nutrition

Je oor in, nu zonder gebitch

is ie Joran achterna ofzo of wat doet ie in thailand

• Topic Starter Topic Starter
Joran zit hier ouwe, ipv dat ik in vrouwen handel besteed ik nu mijn tijd om mezelf is gewoon goed vol te vreten. Ik post over een maandje of 4 een foto. Vind het trouwens niet erg als mijn bf oploopt, als het maar niet de spuigaten uitgaat

Vandaag schouders en benen getrained, heb benen wat rust gegeven omdat ik daar nog wat last van heb.

Benen:

Squat:

8x40
6x50
5x60
5x65
5x65

Schouders:

Military press:

8x30
5x35
5x35
5x35

Cable side raises:

8x5
6x7,5
5x7,5
10x5

Upright row:

10x10
8x15
8x20
6x25
10x17,5

Comments: had nog spierpijn in mijn benen, EN schouders. Merkte het wel kwa kracht, maar alsnog lekker getrained :). Moest alles ff snel doen, want moest eerst naar school toe om mij uit te schrijven. Daarna door naar m'n zieke vriendin. Op naar de volgende training!

Vandaag armen getrained, had me mobiel niet mee waarin ik altijd sets+reps noteer. Was ook weer is mega druk in de gym, leek net een kroeg niet normaal. Zal woensdag me training loggen

Vandaag armen getrained, had me mobiel niet mee waarin ik altijd sets+reps noteer. Was ook weer is mega druk in de gym, leek net een kroeg niet normaal. Zal woensdag me training loggen

Hahah, hier ook altijd. Op maandag lijkt het net een kroeg.
Iedereen traint altijd borst op maandag :D Daar ook?

Ja! Iedereen trained borst op de maandag ja! Alle dumbbells zijn bezet en alle bankdruk bankjes. Zo verdomde hatelijk. Ik trainde eerst altijd smiddags op de maandag, maar nu ik tot half 6 werk is dat niet mogelijk. Het is ook geen goed idee om rug+borst te trainen op de maandag :P

Zometeen een ochtendtraining, lange tijd terug dat ik dat gedaan heb. Beviel mij nooit zo maar vandaag is het ff niet anders :P. Weeg trouwens smorgens op lege maag weer 64 kg :)

Training van vanmorgen:

Rug:

Deadlift: Schroef hem weer langzaam op
8x60
6x70
5x75
5x80
5x80

Chins: gaat steeds k*tter? Volgende keren lat pulldown
2x6bw

Bent over row:

8x30
8x35
8x40
6x45
6x45

Borst:

Standing cable flyes:
10x10
10x15
6x20
12x15
19x17,5

hierna last van m'n linkerschouder :(, heeeeeel licht incline bench nog gepakt met wat meer reps. Om toch wat voor borst gedaan te hebben :(

Incline bench:
10x20
8x30
12x30
10x30

Nog maar wat shrugs erbij gepakt

Shrugs:
10x40
10x50
8x60
8x70
12x50

Comments: Opzich wel lekker getrained, schroef de deadlift weer iets op. Chinups gaan nu k*t.. en heb nog lang niet de kracht die ik eerst had. maar dat komt wel, train nu natuurlijk ook niet meer voor kracht. M'n gewicht gaat de goede kant op, en zie dat ook in de spiegel :) jammer dat mijn linkerschouder nu moeilijk gaat doen... geef hem wel ff rust

Er stond vandaag eigenlijk rug+borst op het menu, maar door tijdgebrek heb ik besloten om alleen rug te doen, en morgen een extra trainingsdag in te lassen waarin ik borst af ga beulen :).

Deadlift:
8x60
5x70
5x80
3x90 Ben de deadlift weer wat aan het opschroeven, volgende week 95

Lattpulldown wide grip:
10x35
8x45
6x50
6x50
8x40

Seated row small grip

8x35
8x45
6x55
12x40

Barbell shrugs:
8x70
6x70
5x70

Die klote barbell gleed steeds uit mijn handen omdat ik zo'n k*tgrip heb

Mooie training hoor! Respect! Is toch voldoende zo voor 1 training!

Thanks! Ja kan er wel mee door, ik ga btw op de compounds lekker voor lage reps met hoog gewicht, en met de isolatie oefeningen hoger in de reps

Vanavond benen en schouders :), heb er zin an

ga ervoor jorin!

Zo k weet niet wat het vandaag is, maar wat een ontiegelijke k*tdag. Ten eerste begon het smorgens al, op de brommer naar me werk. Dat fokking ding wil gewoon opeens niet meer starten, met volgas valt hij uit.. Dus naar me werk gelopen. Op de terugwel deed hij het wel weer. Nu dacht ik hee k ga lekker op de brommer naar de gym, heenweg doet hij het, terugweg niet. Wat een kankerding. Ik kan hem wel slopen man gvd.

Verder heb ik wat gesquat, Military pressed etc. Heb het niet genoteerd

Chins: gaat steeds k*tter? Volgende keren lat pulldown
2x6bw

Nah man blijf gewoon bij de chins, die komen wel weer goed. Ik ben ook pas terug begonnen en ben ook serieus achteruit gegaan maar dat komt allemaal goed, succes. ;)

En vind je de combinatie benen schouders niet k*t?

Of doe je alle squats voor je schouderoefeningen? Want persoonlijk heb ik erg last van mn schouders als ik erna ga squaten, en ik bewaar altijd wat squats voor het laatste op hoog volume. :o

Ik squat meestal voordat ik schouder oefeningen ga doen ja! En als ik ervoor schouders heb gedaan merk ik er nks van bij het squatten. Wat voel jij dan?

Ik squat meestal voordat ik schouder oefeningen ga doen ja! En als ik ervoor schouders heb gedaan merk ik er nks van bij het squatten. Wat voel jij dan?

Een soort knellende pijn, heel vervelend. Maar heb al even niet meer schouders getraind bij benen dus heb er sowieso geen last meer van. :)

Hmm dat is inderdaad minder! Ik zie btw steeds meer vooruitgang, me traps beginnen duidelijk te groeien, en me armen+schouders worden ook voller. v-vorm komt ookalweer door. Over een paar maandjes maak ik wat foto's :)

Terug
Naar boven