AndroidHealthClinic

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Hmm...de bar levert toch wat problemen op zie ik :(
Ik ga mij ook laten opereren aan mijn Pectus in de kerstvakantie, maandag ga ik een CT scan laten doen.
Verder vindt ik het heel dedicated van je dat je toch blijft doortrainen mits die bar daar zit! :D
Chirurg zij tegen mij dat ik na 3 maand alweer aan KT zou kunnen doen :O

Klopt inderdaad wat de chirurg zegt, maar elk mens is gewoon weer anders. Er zijn dagen dat ik echt amper last heb, en er zijn dagen dat ik niet kan slapen omdat de kleinste beweging al zeer doet. Had al zo'n stuk verder kunnen komen zonder dit gezeur allemaal, weet niet eens hoe het is om te trainen zonder dat ding in me. Zal een beste verademing zijn denk ik

Klopt inderdaad wat de chirurg zegt, maar elk mens is gewoon weer anders. Er zijn dagen dat ik echt amper last heb, en er zijn dagen dat ik niet kan slapen omdat de kleinste beweging al zeer doet. Had al zo'n stuk verder kunnen komen zonder dit gezeur allemaal, weet niet eens hoe het is om te trainen zonder dat ding in me. Zal een beste verademing zijn denk ik
Ok, laat me zeker iets weten bro!
Succes!

Komt goed man, zodra ik weer goed kan trainen maak ik ook mijn voeding weer op orde en kan ik weer serieuze gains gaan maken

Zo, lekker rustig aan gedaan. En ik ben meteen uit me dip man. Heerlijk

Rug:

Seated row small grip:

8x40
8x45
5x50
5x55
5x60

Yates row (onderrug doet gaar)

10x20
8x40
5x50

Dumbbell row

8x16
8x18
5x20

Shrugs:
10x40
8x50
8x60
8x70
5x80
8x80 (vorm matig)

Dips:
2x8 bw=70. Hier merk ik hoeveel kracht ik heb ingelever op schouders+triceps. Redde volgens mij eerst gemakkelijk 16xbw op 74 bw

Rope pulldowns:

Wat pompen

Dip machine
Laatste pomp setjes
3x10-50

Comments: schouders en triceps stellen niks meer voor kwa kracht. Weet nog wel dat vorige maand een 30kg MP al erg zwaar viel, terwijl ik eerst makkelijk 5x50 redde. Dips gingen ook erg moeizaam, bij rep 6 al. Gaat er nu gewoon alleen om dat ik train om mijn state of mind goed te krijgen. Voel me nu al een stuk beter. Bulken+heel hard trainen komt als ik terug ben van tenerife, dat is over een maand. Nu rustig aan opbouwen.

De groeten

Ben net terug van 3 weken tenerife. Heerlijk gechilled, en het eiland verkend.

1 minpuntje, log ik vandaag in op internet bankieren. Ben ik voor 900 euro geskimmed in playa de las america's. Daar is mijn pas gekopieerd en vervolgens in turkije is er geld van mijn rekening afgehaald. Gelukkig word het allemaal vergoed.

Ben gestopt met werken, dus nog 3 weken de tijd om lekker in mijn ritme te komen. Maandag inkopen doen en weer lekker de gym in

Ben net terug van 3 weken tenerife. Heerlijk gechilled, en het eiland verkend.

1 minpuntje, log ik vandaag in op internet bankieren. Ben ik voor 900 euro geskimmed in playa de las america's. Daar is mijn pas gekopieerd en vervolgens in turkije is er geld van mijn rekening afgehaald. Gelukkig word het allemaal vergoed.

Ben gestopt met werken, dus nog 3 weken de tijd om lekker in mijn ritme te komen. Maandag inkopen doen en weer lekker de gym in

Gelukkig dat het vergoed wordt! En succes he met het hervatten van je trainingen ;) Zal wel lekkere spierpijn worden in het begin.

Succes Jorin! Heffen makker!:wl:

Rippetoe it is. Schouder is helemaal genezen, dus kan prima meerdere push oefeningen in de week doen. Begin weer met fokking p*ssy weights, maar gooi er 2.5 per training op.

Nu naar de gym

Squat:
Opwarmen
3x5-50 :roflol:

Overhead press:
opwarmen
3x5-30 :roflol:

Bent over row:
opwarmen
3x5-40 :roflol:

Dips

Comments: haha

Bruutte gewichten man!

Deadlift:
5x60
5x65

Bench: met stop
1x5-45
2x5-40

Squat:
3x5-40

Chins
1x6 bw
1x5 bw

Comments: omfg.

Hoe zit het met de voeding? Wel genoeg eten hé. daar wordt je sterk van ;)

Terug
Naar boven