Fitness Seller

Je oor in, nu zonder gebitch

Succes met je trainingen

• Topic Starter Topic Starter
Ik verkeer nu in een zwaar katabole staat, heb vorige week een brommer gehaald, nota bene van de oom van mijn vriendin. Stopt hij ineens met rijden (heb er welgeteld 1 uur op gereden denk ik). Laat ik hem ff nakijken door mijn neef. Krukas krom, uitlaat lek, achterbrug krom, koppeling viel uit mekaar. Hij heeft me gewoon een ontiegelijk kanker ding verkocht. Zelf heb ik de balle verstand van brommers, maar dacht toch echt wel dat dit te vertrouwen was. Wat een hoerestreek

Ik verkeer nu in een zwaar katabole staat, heb vorige week een brommer gehaald, nota bene van de oom van mijn vriendin. Stopt hij ineens met rijden (heb er welgeteld 1 uur op gereden denk ik). Laat ik hem ff nakijken door mijn neef. Krukas krom, uitlaat lek, achterbrug krom, koppeling viel uit mekaar. Hij heeft me gewoon een ontiegelijk kanker ding verkocht. Zelf heb ik de balle verstand van brommers, maar dacht toch echt wel dat dit te vertrouwen was. Wat een hoerestreek

Dbb knokploeg contacteren!

:roflol:

Achjah, ik ga van de week langs die oom en eis me geld terug. het leuke is dat hij pas sinds 1.5 maand weer contact heeft met de famillie van mijn vriendin, en als de dood is dat het contact weer ophoud. Daar kan ik wel voor zorgen als ik het heel vuil wil spelen. Maar dat maakt niet uit, we eten en trainen gewoon door :D

Wat heb je eraan uitgegeven, als ik vragen mag?

300 euro voor een gillera citta snorbrommertje

Damn, dan zou je toch wel verwachten dat dat ding op zijn minst gewoon rijdt. 300 euro voor een brommer met zoveel mankementen is gewoon oplichterij man... :( En dat weet die oom van jouw vriendin ook. Beetje jammer weer. Succes ermee in ieder geval!

Achjoh komt goed, zal em morgen is ff vertellen wat ik ervan vind :D. Verder wil ik er niet echt aan denken, want mijn vriendin loopt er ook al over te zeiken en ik word daar gewoon zwaar pissed van :D. Wil vanavond geen gezeik hebben als ik bij me vriendin ben.

Verder staat er maandag gewoon weer een training op het menu, zit nu stabiel op de 64.5 kg. Wat een 2-3 tal weken terug 61 kg was :).

Ja man..onnodig gezeik om niks krijg je dr alleen maar mee. En ruzie met 1 vd familieleden van haar schiet je ook weinig op. Maar goed gewoon 1 op 1 een x met hem overhebben. En dat je gewoon je geld terugkrijgt of een andere brommer op een normale manier.

balen zeg!

succes met het terugkrijgen van je geld!

Thanks loo! De soap gaat maar door, had afgesproken dat mijn vader hem zou brengen vanavond. Ik was bij mijn vriendin dus ging niet mee, ik heb geen zin in ruzie met haar oom aangezien ik hem nog vaker moet zien. Dan liever dat me pa ruzie met hem krijgt dan ik.. Kwam mijn vader daar voor de deur, was er niemand thuis! Wat een kanker mong**l joh, me pa was zo pissed gewoon. Hij had zin om dat ding door de voorruit te smijten. Als er niet snel wat gebeurd gaat hij er een zaak van maken. pfff

MAAAAAAAAR er is ook nog getrained vandaag!

Military press:
8x35
5x37,5
5x40
4x42,5 !!prr!!
4x42,5
3,42,5

Hierna nog side raises geprobeerd, maar mijn linkerschouder is sinds korte tijd aan het steken.. Het leek me verstandig om mijn schouder te laten rusten, want heb geen zin in een langslepende blessure!

Deadlift:
8x60
5x70
5x80
4x90

Latpulldown front wide grip:
8x35
8x40
6x45
6x50
6x55

Seated row wide grip:
8x30
8x40
8x50
8x50

Comments: Ff snel een ochtendtraining, balen van mijn schouder :)

Geen betrouwbare kerel, die oom van jouw vriendin...

Nette training, maar pas op met je schouder man; het laatste wat je wilt is een schouderblessure (ik spreek uit ervaring)...

Als je de mogelijkheid hebt dan zou ik voortaan voor en na je (press) training een aantal setjes face pulls doen, laag in gewicht en lekker hoog in reps (30+). Shoulder dislocates zijn ook een aanrader, begin gewoon met 10 per dag en bouw langzaam op. Als je geen stok hebt dan pak je gewoon een oude bezemsteel of een stevige pvc buis.

Laatst bewerkt:
Thanks luukste! Het rare is dat ik dus 2 keer last kreeg van mijn schouders met de cable side raise. Die oefening laat ik nu zitten, ookal heb ik het ook met de dumbbell variant dan is dat zwaar klote :(

Vandaag: Bi+tri

Biceps:

Barbell curls

Pullups

Dumbbell curls

Triceps:

weighted dips,

rope pushdowns

one armed pushdown

Heb geen gewichten onthouden+opgeschreven. Het was rete druk, leek wel nationale borsttraindag. Heb geen close grip bench kunnen doen :(. Ik wil weer smiddags kunnen trainen!

Ik word gek van mezelf, split bevalt me niet. Ik train liever op kracht a la rippetoe. Heb deze week rust genomen en wat dingen kunnen regelen op mijn werk, zodat het beter uitkomt met trainen. Ook heb ik gemerkt dat ik wat eten betreft een hele steek laat vallen, aangezien ik best vaak bij mijn vriendin zit en dan daar niet veel eet. Dat moet veranderen, ik neem mijn eten gewoon mee. Op deze manier loos ik nog meer eiwitten dan dat ik ze binnen krijg. Dit gaat nergens over.

Stats zijn k*t, tijd om te beuken. Morgen wss de gym in om op de techniek van de powerclean te oefenen

Ik word gek van mezelf, split bevalt me niet. Ik train liever op kracht a la rippetoe. Heb deze week rust genomen en wat dingen kunnen regelen op mijn werk, zodat het beter uitkomt met trainen. Ook heb ik gemerkt dat ik wat eten betreft een hele steek laat vallen, aangezien ik best vaak bij mijn vriendin zit en dan daar niet veel eet. Dat moet veranderen, ik neem mijn eten gewoon mee. Op deze manier loos ik nog meer eiwitten dan dat ik ze binnen krijg. Dit gaat nergens over.

Stats zijn k*t, tijd om te beuken. Morgen wss de gym in om op de techniek van de powerclean te oefenen

Dit herken ik. Als ik bij een chick ben dan is het alleen maar nken. En verlies je inderdaad meer eiwitten dan dat er naar binnengaat. Vooral als je ergens blijft slapen. Gewoon inderdaad shakes/brinta/desnoods boterhammen meenemen.

:roflol:!!!!

Dit herken ik. Als ik bij een chick ben dan is het alleen maar nken. En verlies je inderdaad meer eiwitten dan dat er naar binnengaat. Vooral als je ergens blijft slapen. Gewoon inderdaad shakes/brinta/desnoods boterhammen meenemen.

Ja het is best waardeloos, ik ga niet als we lekker in bed liggen ff naar beneden een litertje melk binnen tanken of een zak noten leegvreten. Dan leeg ik mijn zak en lig ik erg lekker hhahaha. heb m'n vriendin al gezegd dat ik veel ga vreten. Zegt ze, ja maar dan eet je toch gewoon een schaaltje yoghurt op die avond? Hahaha watn poepie

Ja wat een bitchstreek niet :D, krijg mijn geld wel terug. Maar toch blijft het een hoerestreek, ik denk dat als ik zo buff was als jou dat het niet was gebeurd :D

Ja het is best waardeloos, ik ga niet als we lekker in bed liggen ff naar beneden een litertje melk binnen tanken of een zak noten leegvreten. Dan leeg ik mijn zak en lig ik erg lekker hhahaha. heb m'n vriendin al gezegd dat ik veel ga vreten. Zegt ze, ja maar dan eet je toch gewoon een schaaltje yoghurt op die avond? Hahaha watn poepie

Ja wat een bitchstreek niet :D, krijg mijn geld wel terug. Maar toch blijft het een hoerestreek, ik denk dat als ik zo buff was als jou dat het niet was gebeurd :D

Dan had je hem gratis meegekregen.

Terug
Naar boven