- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verkeer nu in een zwaar katabole staat, heb vorige week een brommer gehaald, nota bene van de oom van mijn vriendin. Stopt hij ineens met rijden (heb er welgeteld 1 uur op gereden denk ik). Laat ik hem ff nakijken door mijn neef. Krukas krom, uitlaat lek, achterbrug krom, koppeling viel uit mekaar. Hij heeft me gewoon een ontiegelijk kanker ding verkocht. Zelf heb ik de balle verstand van brommers, maar dacht toch echt wel dat dit te vertrouwen was. Wat een hoerestreek
Ik verkeer nu in een zwaar katabole staat, heb vorige week een brommer gehaald, nota bene van de oom van mijn vriendin. Stopt hij ineens met rijden (heb er welgeteld 1 uur op gereden denk ik). Laat ik hem ff nakijken door mijn neef. Krukas krom, uitlaat lek, achterbrug krom, koppeling viel uit mekaar. Hij heeft me gewoon een ontiegelijk kanker ding verkocht. Zelf heb ik de balle verstand van brommers, maar dacht toch echt wel dat dit te vertrouwen was. Wat een hoerestreek

. Verder wil ik er niet echt aan denken, want mijn vriendin loopt er ook al over te zeiken en ik word daar gewoon zwaar pissed van
. Wil vanavond geen gezeik hebben als ik bij me vriendin ben.
.Ik verkeer nu in een zwaar katabole staat, heb vorige week een brommer gehaald, nota bene van de oom van mijn vriendin. Stopt hij ineens met rijden (heb er welgeteld 1 uur op gereden denk ik). Laat ik hem ff nakijken door mijn neef. Krukas krom, uitlaat lek, achterbrug krom, koppeling viel uit mekaar. Hij heeft me gewoon een ontiegelijk kanker ding verkocht. Zelf heb ik de balle verstand van brommers, maar dacht toch echt wel dat dit te vertrouwen was. Wat een hoerestreek

. Ik wil weer smiddags kunnen trainen!Ik word gek van mezelf, split bevalt me niet. Ik train liever op kracht a la rippetoe. Heb deze week rust genomen en wat dingen kunnen regelen op mijn werk, zodat het beter uitkomt met trainen. Ook heb ik gemerkt dat ik wat eten betreft een hele steek laat vallen, aangezien ik best vaak bij mijn vriendin zit en dan daar niet veel eet. Dat moet veranderen, ik neem mijn eten gewoon mee. Op deze manier loos ik nog meer eiwitten dan dat ik ze binnen krijg. Dit gaat nergens over.
Stats zijn k*t, tijd om te beuken. Morgen wss de gym in om op de techniek van de powerclean te oefenen
!!!!Dit herken ik. Als ik bij een chick ben dan is het alleen maar nken. En verlies je inderdaad meer eiwitten dan dat er naar binnengaat. Vooral als je ergens blijft slapen. Gewoon inderdaad shakes/brinta/desnoods boterhammen meenemen.
, krijg mijn geld wel terug. Maar toch blijft het een hoerestreek, ik denk dat als ik zo buff was als jou dat het niet was gebeurd 
Ja het is best waardeloos, ik ga niet als we lekker in bed liggen ff naar beneden een litertje melk binnen tanken of een zak noten leegvreten. Dan leeg ik mijn zak en lig ik erg lekker hhahaha. heb m'n vriendin al gezegd dat ik veel ga vreten. Zegt ze, ja maar dan eet je toch gewoon een schaaltje yoghurt op die avond? Hahaha watn poepie
Ja wat een bitchstreek niet, krijg mijn geld wel terug. Maar toch blijft het een hoerestreek, ik denk dat als ik zo buff was als jou dat het niet was gebeurd
![]()