MuscleMeat

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Das ook me bijnaam!

Lang geleden dat ik hier nog eens zag, heb ff bijgelezen. Veel k*tzooi, maar wel goei dikke turkse t**ten man :thumbup:
Je laatste training, je moet jezelf niet zo afmatten man. Je gewichten zijn lager, who cares? Binnenkort kan je weer voluit trainen, dan kickt muscle memory in en heb je misschien 2 weken nodig om terug oude stats te krijgen.

En over de rest in je leven, het is wat The Xtralarge zei.

Lang geleden dat ik hier nog eens zag, heb ff bijgelezen. Veel k*tzooi, maar wel goei dikke turkse t**ten man :thumbup:
Je laatste training, je moet jezelf niet zo afmatten man. Je gewichten zijn lager, who cares? Binnenkort kan je weer voluit trainen, dan kickt muscle memory in en heb je misschien 2 weken nodig om terug oude stats te krijgen.

En over de rest in je leven, het is wat The Xtralarge zei.

andy! Top om je weer ff in me logje te zien! Die k*tzooi is om overwonnen te worden, en zal van mij wss een sterker persoon maken. En die t**ten zijn echt abnormaal hea haha

De gewichten zijn inderdaad lager, maar zolang IK het gevoel heb dat ik voldoende getrained heb, en dus een voldaan gevoel heb, is het voor mij nu even goed. Geleidelijk aan verhogen, en niet zo snel als bij rippetoe.

Ook weer even toeleggen op de compounds, en proberen wat andere oefeningen onder de knie te krijgen. Zoals de front squat en de powerclean.

De gewichten zijn inderdaad lager, maar zolang IK het gevoel heb dat ik voldoende getrained heb, en dus een voldaan gevoel heb, is het voor mij nu even goed.
Das waar het om draait na een training, zo maak je progressie.

Ben blij dat ik front squats heb geleerd, en power cleans die zijn nog niet volledig goed maar wel een zalige oefening voor zover ik ze kan.

Keep posting those trainings and those jugs!

hehe :P ieder geval succes met je herstel! btw me broertje heeft ook jaren in zo'n "dip" gezeten en van die agressie buien die kreeg iets van pilletjes om z'n serotonine aan te vullen.. is iets van een stofje waar je je vrolijker door voelt... schrijft dokter voor... misschien iets voor je??

Hmm ik houd het in me achterhoofd! Eerst maar eens kijken wat de psych ervan zegt!

t*ring hee, wat bevalt dat trainen me weer! Ik besef nu waarom het zo lekker is, dit is mijn enige uitlaatklep. Heb me in tijden niet meer zo goed gevoelt als nu!

Borst:

Bench
10x10
8x30
5x40
5x50
2x3-60
8x50

Incline:
8x30
5x40
2x5-45

Standing cable flyes

Paar sets pompen

Rug:

Yates row:
8x30
5x40
5x45
2x5-50

Dumbbell row:
14x8
18x5
20x5

Lat pulldown wide:
Pomp setjes

Comments: Lekker. Heb geen deadlift gedaan, want heb zieke spierpijn in me poten :(

Lekker lekker, volgende training die Deadlift pakken beest?! :thumbs:

Tuurlijk! Is gewoon een opstart probleem. Een tijd niet getrained hebben, en dan die zieke spierpijn die je daarna heb. Ik ga me nu ook iets minder richten op gewicht, maar meer op de uitvoering. Dat ik voorheen meer kilo's pakte boeit me nu ff niet

Tuurlijk! Is gewoon een opstart probleem. Een tijd niet getrained hebben, en dan die zieke spierpijn die je daarna heb. Ik ga me nu ook iets minder richten op gewicht, maar meer op de uitvoering. Dat ik voorheen meer kilo's pakte boeit me nu ff niet
Zeer goede instelling! gewoon zien dat je nu goed herstelt, die kilo's komen vanzelf weer terug, binnen 2-3 maanden zit je weer over je oude gewichten ;)

Het is echt net een soap waarin ik mij bevind. Stak er voorheen een schouderblessure de kop op, heb ik nu weer ELKE dag pijn aan mijn borstkas. Gister voor controle geweest naar het AMC, en daar is dan eindelijk de oorzaak vastgesteld. De Nuss-bar die in mijn borstkas zit om mijn borstbeen naar voren te duwen, zit VEEL te strak. Dat bleek uit de röntgefoto. Hij knijpt als het ware mijn ribben samen.

Bij de longfunctietest waren mijn longen ook aanzienlijk achteruit gegaan, waar ook nog is bijkomt dat ik 5 weken lang al een erg vervelende hoest heb en erg veel slijm ophoest. Krijg ook te weinig lucht, want als ik diep in probeer te ademen knijp ik mijn ribben weer fijn..

MAAR DAN HET GOEDE NIEWSSS

Hij mag er in november al uit!!! Dat is 3 maanden eerder dan geplanned, wat fokking heerlijk zeg. Eindelijk geen pijn meer :D

Nice, dat is toch voor de operatie voor die gat die eerst in je borst zat?
Gaat dus goed, kan je eindelijk weer trainen en mij proberen in te halen. (owee als je dat flikt, biatch :D)

Dat klopt inderdaad! Vanavond even de gym in. Mijn borstkas is erg gevoelig, en ben al een tijd niet geweest. Gewoon lekker rustig aan doen, om het gevoel gewoon weer terug te krijgen.

Volgende week vrijdag ben ik voor 3 weken naar tenerife, maar schijnt dat daar wel een degelijke gym is.

****ed up zo te horen..

Wel goed nieuws dat het er vroeger uit mag. :thumbs:

Thanks boto:)

Weet zeker ookal doe ik nu paar sets benchpress met 20kg dat ik morgen al amper kan opstaan, zo strak zit het. Maar ga het toch stiekem proberen straks haha

Als zo'n ding te strak zit, maken ze dat niet in orde dan? Of is dat niet mogelijk?

Is niet echt mogelijk, hij zit er nu al 2 jaar in en is toendertijd op maat van mijn borstkas gemaakt en bevestigt aan mijn ribbenkas. Ze moeten anders het zooitje weer opensnijden en opnieuw gaan buigen+vastzetten. Dat hoef ik no way nooit meer :P

Is niet echt mogelijk, hij zit er nu al 2 jaar in en is toendertijd op maat van mijn borstkas gemaakt en bevestigt aan mijn ribbenkas. Ze moeten anders het zooitje weer opensnijden en opnieuw gaan buigen+vastzetten. Dat hoef ik no way nooit meer :P

Ah oke, maar wel k*t dat je er nu last van hebt en weet dat het pas in november goed komt. Trainen is zo ook niet echt fijn.

Ah oke, maar wel k*t dat je er nu last van hebt en weet dat het pas in november goed komt. Trainen is zo ook niet echt fijn.

Last heb ik altijd wel gehad, maar niet in deze mate. Kan ook best fatsoenlijk trainen hoor. En een heerlijk idee dat over 4 maandjes dat pokkeding er uit is!
Trainen blijft sowieso gewoon geweldig om te doen, als het moet met wat beperkingen. Het is mijn enige ontspanning+uitlaatklep

Hmm...de bar levert toch wat problemen op zie ik :(
Ik ga mij ook laten opereren aan mijn Pectus in de kerstvakantie, maandag ga ik een CT scan laten doen.
Verder vindt ik het heel dedicated van je dat je toch blijft doortrainen mits die bar daar zit! :D
Chirurg zij tegen mij dat ik na 3 maand alweer aan KT zou kunnen doen :O

Terug
Naar boven