Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang geleden dat ik hier nog eens zag, heb ff bijgelezen. Veel k*tzooi, maar wel goei dikke turkse t**ten man
Je laatste training, je moet jezelf niet zo afmatten man. Je gewichten zijn lager, who cares? Binnenkort kan je weer voluit trainen, dan kickt muscle memory in en heb je misschien 2 weken nodig om terug oude stats te krijgen.
En over de rest in je leven, het is wat The Xtralarge zei.
Das waar het om draait na een training, zo maak je progressie.De gewichten zijn inderdaad lager, maar zolang IK het gevoel heb dat ik voldoende getrained heb, en dus een voldaan gevoel heb, is het voor mij nu even goed.
ieder geval succes met je herstel! btw me broertje heeft ook jaren in zo'n "dip" gezeten en van die agressie buien die kreeg iets van pilletjes om z'n serotonine aan te vullen.. is iets van een stofje waar je je vrolijker door voelt... schrijft dokter voor... misschien iets voor je??
Zeer goede instelling! gewoon zien dat je nu goed herstelt, die kilo's komen vanzelf weer terug, binnen 2-3 maanden zit je weer over je oude gewichtenTuurlijk! Is gewoon een opstart probleem. Een tijd niet getrained hebben, en dan die zieke spierpijn die je daarna heb. Ik ga me nu ook iets minder richten op gewicht, maar meer op de uitvoering. Dat ik voorheen meer kilo's pakte boeit me nu ff niet

Is niet echt mogelijk, hij zit er nu al 2 jaar in en is toendertijd op maat van mijn borstkas gemaakt en bevestigt aan mijn ribbenkas. Ze moeten anders het zooitje weer opensnijden en opnieuw gaan buigen+vastzetten. Dat hoef ik no way nooit meer![]()
Ah oke, maar wel k*t dat je er nu last van hebt en weet dat het pas in november goed komt. Trainen is zo ook niet echt fijn.