MuscleMeat

Jeppe's Q&A Topic

wat voor mij wel eens wat gewerkt heeft was 100reps met een gewicht waar je er 25 mee kan doen. Kan je niet meer na die 25 dan rust je 10 tellen en doe je verder tot je niet meer kan. En zo tot 100 reps met telkens 10 tellen rust.
Kan eens leuk zijn als afwisseling?

• Topic Starter Topic Starter
nee eerder snel een verzuurd gevoel, en een kramperig gevoel in men voeten..

Heb je al ooit blessures gehad ? Zoals schouder en knie door zo diep te gaan met trainen.

Hoe ga jij hier mee om om zo weinig mogelijk te verliezen ?

Blessures : nek die geregeld vastzit en spierscheur in quads gehad. Gewoon goed rusten en trainen in de mate van het mogelijke.. :)

Dat ik het begot niet weet! Mijn kuiten lijken nergens op te reageren...ik sta dus open voor suggesties :D

kuiten aan het begin van je been training doen
pak ze harder aan als je je psygisch voorstellen kan.
Kuiten kunnen groeien.
zodra je weer kan lopen (meestal na een dag of 3 tenzij je ON bent) pak je ze weer retehard aan, ik train mijn kuiten zelfs nog vaak als er wat spierpijn in zit.
groeien zullen ze.

tijdens je cardio sprinten (korte sprint, draaien, terug vertrekken)
het moment dat je draait en terug explosief vertrekt is die kuit goed aan het werken.

als ik voetbalde had ik grotere en mooiere kuiten :(

meal 1 : 6 hele eieren + roggebrood + banaan + whey isolaat
meal 2 : kip + rijst + olijfolie + bonen
meal 3 : steak + zoete aardappel + cashewnoten + broccoli
meal 4 : kip + rijst + olijfolie + bonen
meal 5 : steak + zoete aardappel + cashewnoten + groenten
meal 6 : havermout whey isolaat
tijdens training : EAS XXL in water
PWO : vitargo + XXL recovery formula en XXL EAS + crea mono + glutamine
15 min later : whey isolaat
meal 7 : kip + rijst + groenten
meal 8 : kip of steak + rijst + groenten + Nightproteïn met weinig water ( pudding ) jammiee

Hoeveel tijd zit er tussen maaltijd 6 en je begin van je training ?

40 minuten

Rare vraag misschien

Kun je misschien vertellen over een relatief voedingsschema in de bulk en droog in de cut met supplementenschema erbij?

Zie dat jouw voeding voornamelijk veel uit vleessoorten bestaat maar dat is voor veel mensen ook met een gezin niet mogelijk en haalbaar.

Dus hopelijk kun je me helpen hierbij en weet dat veel mensen hier zullen zeggen je heb google maar wil het eens horen van iemand die niet voor niets nu gesponsord word.

wat bedoel je met een 'relatief' schema? Verder is het zo ( zoals reeds gezegd in de beginpost ) dat ik geen gehele schema's hier ga neerzetten, tenzij dat van mezelf dan. Een van de redenen daarvoor is dat het ook m'n job is. Een dokter geeft ook geen gratis consultaties he :D

Je mag me wel pm'en ofzo of jouw schema neerzetten en dan help ik je wel.

Stel, iemand met een gemiddeld metabolisme wil gaan clean bulken.

Welke verhouding KH/EW/V raad je hem aan?

Kun je misschien vertellen over een relatief voedingsschema in de bulk en droog in de cut met supplementenschema erbij?

Zie dat jouw voeding voornamelijk veel uit vleessoorten bestaat maar dat is voor veel mensen ook met een gezin niet mogelijk en haalbaar.

Dus hopelijk kun je me helpen hierbij en weet dat veel mensen hier zullen zeggen je heb google maar wil het eens horen van iemand die niet voor niets nu gesponsord word.

waarom niet, ik heb twee kinderen. Hierbij mijn schema;

ontbijt;
1 appel, 1 banaan en 1 schep whey en 50 gram nutrix met water in de blender
3 ei-eiwitten en 2 eieren

09.30
200 gram kipfilet
50 gram rijst
kipfilet gemarineerd met 1,5 el olijfolie en kruiden

12.00
200 gram kipfilet
50 gram rijst
kipfilet gemarineerd met 1,5 el olijfolie en kruiden

15.00
250 gram pangasiusfilet
50 gram rijst

18.00
200 gram biefstuk ook weer gemarineerd
en wat groenten

21.00
50 gram casseine-eiwit
50 gram cashew-noten

PWO-shake 500 ml carbo en 60 gram whey

-18.00 maakt de vrouw eten klaar, dus eet ik wat de pot schaft probeer geen carbs te nemen, maar doe het vaak wel dus dit schema probeer ik aan te houden, maar lukt niet altijd.
- om de dag maak ik 's-ochtends mijn andere maaltijden klaar, zet 2 pannen op met kokend water, in de 1 maak ik de rijst klaar en in de ander 750 gram pangasiusfilet. Op de andere pit maak ik mijn kipfilet klaar ook 750 gram. En op de laatste pit roerbak ik mijn eitjes. Ongeveer 20-25 minuten werk voor 6 goede maaltijden.

Sorry Jeppe voor het hyjacken van je topic, goed topic trouwens

Stel, iemand met een gemiddeld metabolisme wil gaan clean bulken.

Welke verhouding KH/EW/V raad je hem aan?

Verhoudingen kijk ik niet echt naar, ik zou eerder kijken dat je eerst genoeg eiitten binnen hebt, dan je vetten optimaal toevoegen, en dan kh's om de nodige kcals te bereiken.

Maar als ik dan toch een antwoord op je vraag moet geven is 40/40/20 of 33/33/33 de beste keuze imo.

Verhoudingen kijk ik niet echt naar, ik zou eerder kijken dat je eerst genoeg eiitten binnen hebt, dan je vetten optimaal toevoegen, en dan kh's om de nodige kcals te bereiken.

Maar als ik dan toch een antwoord op je vraag moet geven is 40/40/20 of 33/33/33 de beste keuze imo.

Oke, bedankt man. Hoeveel eiwitten raad je dan juist aan?

(moet eerst wat karma verdelen...)

3 gram per kg vetvrije massa minimaal. Ikzelf zit iets hoger.

als je in de cut zit, en je hebt honger door de weinig carbs. wat doe je dan? :o

tussen de maaltijden door dan bedoel ik.

Wachten tot de volgende maaltijd ? :D Ik had héél de dag honger, geen enkele maaltijd gaf mij een verzadigd gevoel ... volhouden dus.

Eventueel een kauwgommetje pakke ;)

Hoe zit het met groene thee in de cut, heeft dit enigsinds een bijdrage of is deze verwaarloosbaar?

alvast bedankt

Terug
Naar boven