Arescs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik het begot niet weet! Mijn kuiten lijken nergens op te reageren...ik sta dus open voor suggesties![]()
nee eerder snel een verzuurd gevoel, en een kramperig gevoel in men voeten..
En ook kleine kuiten (37cm
)Dat ik het begot niet weet! Mijn kuiten lijken nergens op te reageren...ik sta dus open voor suggesties![]()

Kun je misschien vertellen over een relatief voedingsschema in de bulk en droog in de cut met supplementenschema erbij?
Zie dat jouw voeding voornamelijk veel uit vleessoorten bestaat maar dat is voor veel mensen ook met een gezin niet mogelijk en haalbaar.
Dus hopelijk kun je me helpen hierbij en weet dat veel mensen hier zullen zeggen je heb google maar wil het eens horen van iemand die niet voor niets nu gesponsord word.
Stel, iemand met een gemiddeld metabolisme wil gaan clean bulken.
Welke verhouding KH/EW/V raad je hem aan?
Verhoudingen kijk ik niet echt naar, ik zou eerder kijken dat je eerst genoeg eiitten binnen hebt, dan je vetten optimaal toevoegen, en dan kh's om de nodige kcals te bereiken.
Maar als ik dan toch een antwoord op je vraag moet geven is 40/40/20 of 33/33/33 de beste keuze imo.