- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Jeppe
Heb jij al geëxperimenteerd met het Palumbo dieet of een gelijkaardig dieet?
Wat is je mening hieromtrent?
in je cut,had je bij je maaltijden ook groenten of helemaal niks
Dat ik het begot niet weet! Mijn kuiten lijken nergens op te reageren...ik sta dus open voor suggesties![]()
CALVES: my weak body part that I couldn?t get up too par until 2 years ago when I finally thought it out and figured out how to make them grow (with only one set twice a week too) I don?t need to stretch calves after because when I do calves I explode on the positive and take 5 seconds to get back to full stretch and then 15 seconds at the very bottom "one one thousand, two one thousand, three one thousand etc" --15 seconds stretching at the bottom thinking and trying to flex my toes toward my shin--it is absolutely unbearable and you will most likely be shaking and want to give up at about 7 reps (I always go for 12reps with maximum weights)--do this on a hack squat or a leg press--my calves have finally taken off due to this.
)Leuk initiatief! Ik heb drie vragen betreffende je voeding.
- Zelf ben ik nogal een langzame eter en ben op een dag toch wel zo een 2 uur kwijt aan het verorberen van 4 grote maaltijden. Als ik hierbij de voorbereiding van het eten optel kom ik toch al gauw op 2,5 uur uit. Hoeveel uur ben jij kwijt aan eten + voorbereiden op een dag?
- Let je als je op vakantie bent veel op je voeding (en trainingen) of laat je het allemaal voor wat het is en geniet je gewoon van je vakantie?
- Als je je eten meeneemt doe je dit dan in van die tupperware bakjes met mes, lepel of vork. Of verpak je alles en eet je het vervolgens zonder bestek op? (beetje rare vraag dit bedenk ik me nu
)
Krijg ook wel een beetje hulp hoor 
probeer vlees etc op voorhand te snijden, dan vlam ik het tegen een snel tempo binnen 
Probeer het eens op de Doggcrap wijze, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.
nee eerder snel een verzuurd gevoel, en een kramperig gevoel in men voeten..
Daarna bv 40 keer en dan nog eens 25 dan zitten ze mega vol. Maargoed zoals je weet is ieder lichaam anders dus wat voor de een werkt hoeft voor de ander nog niet te werken.
Zie zoveel BB-ers in mijn sportschool van die p*ssy-isolatie-oefeningen doen
). En trouwens zo huge ben ik dan ook totaal niet...misschien zwaar in de bulk ofzo maar dan denken sommige mensen gewoon dat ik een fatso ben
Sommige mensen hebben zelfs niet door dat ik aan bodybuilding doe 

Hee Jeppe, nog even een vraagje over de cardio tijdens je wedstrijdvoorbereiding: jij doet dus op niet verschrikkelijk hoge intensiteit (hartslag op ongeveer 120 bpm) cardio. Hoe ben jij dan tijdens die cardio bezig qua ademhaling en zo? Is het dan ook echt zo dat je wel merkt dat je er energie in moet steken, of kan je gewoon een compleet lulgesprek met iemand ophangen bij wijze van spreken zonder ook maar één keer naar adem te hoeven happen? Want in dat laatste geval heb ik altijd het idee dat ik eigenlijk niets aan het doen ben en het dus niet echt efficiënt is waar ik mee bezig ben. Tenzij het dat natuurlijk wel zo is, want jij hebt op die manier natuurlijk een ultra droge shape behaald...![]()
Wat zijn je stats eigelijk Jeppe ? dan bedoel ik lengte gewicht bf arm/ onderarm omtrek borstomtrek benen kuiten
ben benieuwd ! verder een super interessant topic toppie
/ benen zitten rond de 70 cm, contest shape paar cm minder / onderarmen 39 cm dacht ik ... meer weet ik niet 
.. ohja je organen hebben ook bloed nodig voor optimale vertering en die krijgen er niet genoeg dan, zo was het denk ik... ik zou het enkel doen in de bulk, cut zowiezo niet.