Die kracht komt er wel !zie je eig wel progressie aan je borst zelf? Zo ja zou ik me helemaal geen zorgen maken over het gewicht wat je weg bencht

Jaa soms heb ik ook wel zin om hardstyle aan te hebben tijdens een training of soms rap maar helaas...
Haha dat sowieso
----
Ja het zou ook door de kou kunnen liggen, na deadlift zieke rugpijn.. en benen spierpijn en na rows weer rugpijn.. shit man niet leuk meer deze winter kills me bro.. heb gewoon geen idee wat te doen atm ik ga beetje aankloten voor zolang ik me weer goed voel om verder te gaan met serieuze kracht schema.
Ja je moet eens kijken..je eigen lichaam kennen is een best moeilijk iets. Moet maar kijken als je nog aankomt dat je carbs verlaagt of misschien eens meer cardio doet?
Ben niet zo van de haring enso maar als ik het lustte at ik het wel meer!
Ja vast wel! Ik zie nog maar weinig progressie, mijn borst lijkt wel uit te steken wanneer ik het aanspan, maar volgens mij komt dat meer door mijn vp%..

Dus nog wel werk aan de winkel! Jammer dat je niet je eigen muziek kan kiezen bro, maar zie het voordeel dat jij andere oefeningen / apparaten kan kiezen.
--
Ja ik denk het wel. Nee echt he, die winter is killing voor je gains! Spierpijn blijft nu veel langer dan normaal, word tijd dat het lente weer voor de deur staat.

pak gewoon oefeningen die je leuk lijken, dan doe je toch wat aan je lichaam + je hebt er plezier in, wat het ook weer gemakkelijker voor je maakt.

Zelf ga ik nu 2x in de week borst + rows doen, vind het beide een k*t oefening (ligt me dus echt niet lekker)..
Ja echt wel, je denkt het te weten.. maar in de praktijk reageer je heel anders dan dat je het op internet leest. Ik verlaag carbs wel, en HIIT vraagt teveel energie van me.. dus ga wel wat meer op lagere itensiteit cardio doen.
zure haring op brood is best te eten hoor.. maar tonijn is wat minder om zo uit het blik te eten, maar wel rijk aan eiwitten.. dus moet het er gewoon in rammen!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:43 ----------
Aan het cutten zie ik :-) Tis weeral bijna zomer e

Al eens gedacht aan het keto dieet?
Ja ik ben aan het cutten haha, heb er echt een schurft hekel aan..

ik sta best wel hoog in vp% dus moet er nu wel wat aan doen, anders ga ik me echt schamen in de zomer
Keto dieet heb ik wel eens aan gedacht, maar ik eet met mijn ouders mee.. dan kan ik nooit carbs helemaal verbannen uit mijn dieet. Ik ga het nu langzaam afbouwen met 20 gr per week eraf.
Tof dat je hier kwam kijken man!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:51 ----------
Training Maandag 25-02-13
Squat
5x35
5x45
5x45
5x55
5x65
5x70 belt
BP
10x20
8x25
5x35
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
CGBP
5x37,5
5x37,5
5x37,5
5x37,5
5x37,5
BOR
5x45
5x50
5x55
T-Bar Row
5x45
5x55
5x55
5x65
10 min cardio op rustig tempo
Squat, de vorige keer was spanning beter.. Ik vond het nu al gauw zwaar worden, zal ook wel met die cut te maken hebben. Maar het viel mij dit keer tegen.
BP, stronglifts methode is nog even afwachten hoe het gaat uitpakken.. het is nu nog normaal en niet te zwaar.
CGBP, zelfde als BP.. is nog afwachten.
BOR, de vorige keer had ik moeite.. deze keer kon het wel weer wat zwaarder.. alleen had een vervelende pijn in mijn lats (denk door het squeezen bij de bench press)
T-Bar Row, deze was weer wat te zwaar waardoor form niet aan te zien was. leken meer op shrugs..