XXL Nutrition

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha zorg dat je kamer goed geventileerd is, wil ook helpen.

Mogelijk dat t ook deel psychisch is, t zou niet mogen dat je out gaat als je uurtje voor trainen niet eet.

Voortaan toch maar de raam los doen dus :p

Zou best kunnen hoor, ik zou het namelijk ook niet zo goed weten. Mischien dextrose tijdens training drinken?

ik heb geen idee van techniek op je bench of het goed of slecht is, ik doe het volgens mij net zoo.. :p wel mooi spul heb je daar staan en lekkere muziek, die muziek hoor ik nooit in de gym :(

ik heb geen idee van techniek op je bench of het goed of slecht is, ik doe het volgens mij net zoo.. :p wel mooi spul heb je daar staan en lekkere muziek, die muziek hoor ik nooit in de gym :(

Volgens mij doen we het wel aardig goed.. zo heb ik het tenminste op filmpjes gezien van youtube (o.a. van Rippetoe). Thanks bro! Ben ook wel trots met het spul, wel basic maar ik kan me redden! De muziek is wel chill ja :D alleen moet mijn subwoofer gauw aansluiten daar, ben die speakertjes zat aan het worden..

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 18:39 ----------

Training Woensdag 20-02-13

Squat

5x35
5x45
5x45

5x55
5x65
5x65 belt

DL

5x65
5x80
5x95

5x105 chalk only
1x115 PR belt + chalk
1x115 PR belt + chalk
1x115 fail

Rack pull

5x115 belt + chalk
4x125 belt + chalk

Clean and Press

5x35
5x45
1x55 fail. :(

15 min HIIT

Squat, heb nu meer op spanning / form gelet. Was nu wel aardig goed, kwam beter op diepte + hoefte niet gelijk naar belt te grijpen. :)

DL, nu eindelijk magnesium in gebruik.. Sterke grip krijg je van dat spul, maar zat helaas niet meer zo heel veel in.. had graag 3x115 gehaald.. :o

Rack Pull, viel me tegen.. heb het zonder straps gedaan. Maar óók met magnesium gaat je eelt best wel pijn doen.

Clean and Press, gaat al steeds beter. Vind deze echt lekker om te doen! Ook vooral omdat je zijkant schouders hiermee ook aanspreekt. :)

Lekkere training man en gefeliciteerd met DL pr!

Lekkere training man en gefeliciteerd met DL pr!

Dankje! Ja best wel trots hehe :D

Motivatie zakt me nu wel in de schoenen.. Ik doe HIIT, eet weinig (2000 kcal) per dag.. En de weegschaal gaf nu weer 93 aan, ik ga denk ik gewoon een crash dieet erin gooien, tekort van 800 kcal ofzo. En daarna maar weer herpakken met een clean bulk.

Ik snap echt de balle van mijn lichaam.

Volgens mij doen we het wel aardig goed.. zo heb ik het tenminste op filmpjes gezien van youtube (o.a. van Rippetoe). Thanks bro! Ben ook wel trots met het spul, wel basic maar ik kan me redden! De muziek is wel chill ja :D alleen moet mijn subwoofer gauw aansluiten daar, ben die speakertjes zat aan het worden..

Volgens mij ook, mwa ziet er goed uit! beter dan bij mij op de sportschool.. haha er moet wel een subwoofertje bij ja :p geen bass te horen bij je!

Gefelictiteerd met je PR!

Dankje! Ja best wel trots hehe :D

Motivatie zakt me nu wel in de schoenen.. Ik doe HIIT, eet weinig (2000 kcal) per dag.. En de weegschaal gaf nu weer 93 aan, ik ga denk ik gewoon een crash dieet erin gooien, tekort van 800 kcal ofzo. En daarna maar weer herpakken met een clean bulk.

Ik snap echt de balle van mijn lichaam.

Mijn motivatie zakt ook een beetje..hoe hoger je gewichten hoe vermoeiender soms is die pijn echt niet lekker als maar rugpijn of spierpijn..maarja hard work pays off! pain is temporary :D

Heb eens gezien op tv dat mensen wouden afvallen op mtv denk ik, en dat als je wilt afvallen je een soort jojo effect kan verwachten..dat je eerst afvalt en daarna weer aankomt.. vele van die mensen lieten ook de motivatie vallen enso maar uiteindelijk gaven ze niet op en vielen ze toch af! dus dont give up!! jij bent veel sterker qua mentaliteit dan die mensen op tv dus dit moet je redden.

ik snap ook geen moer van me lichaam maar goed :p

Volgens mij ook, mwa ziet er goed uit! beter dan bij mij op de sportschool.. haha er moet wel een subwoofertje bij ja :p geen bass te horen bij je!

Gefelictiteerd met je PR!

Oke mooi man, dan moet het daar niet aan liggen, maar die kracht zal er ooit komen! Ja ik draai alles waar ik zin in heb, de ene keer weer hiphop / rap. En de andere keer hardstyle! :D

En thanks man! Die PR is altijd lekker voor je ego :)

Mijn motivatie zakt ook een beetje..hoe hoger je gewichten hoe vermoeiender soms is die pijn echt niet lekker als maar rugpijn of spierpijn..maarja hard work pays off! pain is temporary :D

Heb eens gezien op tv dat mensen wouden afvallen op mtv denk ik, en dat als je wilt afvallen je een soort jojo effect kan verwachten..dat je eerst afvalt en daarna weer aankomt.. vele van die mensen lieten ook de motivatie vallen enso maar uiteindelijk gaven ze niet op en vielen ze toch af! dus dont give up!! jij bent veel sterker qua mentaliteit dan die mensen op tv dus dit moet je redden.

ik snap ook geen moer van me lichaam maar goed :p

Daar herken ik me goed in man.. ik heb de laatste tijd ziekelijke spierpijn in me rug (mede door de kou van de afgelopen dagen).. en ook mijn traps voel ik nu best wel erg nu ik zwaarder deadlift.. ik hoef nu niet meer traps ook nog eens te trainen. Daar doen we het voor toch, alles er voor over hebben om er in de zomer deftig bij te staan! :D

Dat zou het best wel eens kunnen zijn, want ik let overal best wel goed op. Ik kwam er wel achter dat ik nog hoog in carbs zit, dus ik ga nu rond de 180 gr. zitten, en wellicht mischien later nog lager.
Morgen koop ik 30 blikken tonijn in water, en een pot zure haring. Tonijn als tussendoortje, zodat ik mijn whey shakes kan beperken.

En zure haring op brood doen. Schijnt goed spul te zijn, zit geen khoolydraten in.. En toch iets van 16 gr. eiwitten.

Oke mooi man, dan moet het daar niet aan liggen, maar die kracht zal er ooit komen! Ja ik draai alles waar ik zin in heb, de ene keer weer hiphop / rap. En de andere keer hardstyle! :D

En thanks man! Die PR is altijd lekker voor je ego :)

Daar herken ik me goed in man.. ik heb de laatste tijd ziekelijke spierpijn in me rug (mede door de kou van de afgelopen dagen).. en ook mijn traps voel ik nu best wel erg nu ik zwaarder deadlift.. ik hoef nu niet meer traps ook nog eens te trainen. Daar doen we het voor toch, alles er voor over hebben om er in de zomer deftig bij te staan! :D

Dat zou het best wel eens kunnen zijn, want ik let overal best wel goed op. Ik kwam er wel achter dat ik nog hoog in carbs zit, dus ik ga nu rond de 180 gr. zitten, en wellicht mischien later nog lager.
Morgen koop ik 30 blikken tonijn in water, en een pot zure haring. Tonijn als tussendoortje, zodat ik mijn whey shakes kan beperken.

En zure haring op brood doen. Schijnt goed spul te zijn, zit geen khoolydraten in.. En toch iets van 16 gr. eiwitten.

Die kracht komt er wel !zie je eig wel progressie aan je borst zelf? Zo ja zou ik me helemaal geen zorgen maken over het gewicht wat je weg bencht :p Jaa soms heb ik ook wel zin om hardstyle aan te hebben tijdens een training of soms rap maar helaas...

Haha dat sowieso ;)

----

Ja het zou ook door de kou kunnen liggen, na deadlift zieke rugpijn.. en benen spierpijn en na rows weer rugpijn.. shit man niet leuk meer deze winter kills me bro.. heb gewoon geen idee wat te doen atm ik ga beetje aankloten voor zolang ik me weer goed voel om verder te gaan met serieuze kracht schema.

Ja je moet eens kijken..je eigen lichaam kennen is een best moeilijk iets. Moet maar kijken als je nog aankomt dat je carbs verlaagt of misschien eens meer cardio doet?

Ben niet zo van de haring enso maar als ik het lustte at ik het wel meer!

Aan het cutten zie ik :-) Tis weeral bijna zomer e :D
Al eens gedacht aan het keto dieet?

Die kracht komt er wel !zie je eig wel progressie aan je borst zelf? Zo ja zou ik me helemaal geen zorgen maken over het gewicht wat je weg bencht :p Jaa soms heb ik ook wel zin om hardstyle aan te hebben tijdens een training of soms rap maar helaas...

Haha dat sowieso ;)

----

Ja het zou ook door de kou kunnen liggen, na deadlift zieke rugpijn.. en benen spierpijn en na rows weer rugpijn.. shit man niet leuk meer deze winter kills me bro.. heb gewoon geen idee wat te doen atm ik ga beetje aankloten voor zolang ik me weer goed voel om verder te gaan met serieuze kracht schema.

Ja je moet eens kijken..je eigen lichaam kennen is een best moeilijk iets. Moet maar kijken als je nog aankomt dat je carbs verlaagt of misschien eens meer cardio doet?

Ben niet zo van de haring enso maar als ik het lustte at ik het wel meer!

Ja vast wel! Ik zie nog maar weinig progressie, mijn borst lijkt wel uit te steken wanneer ik het aanspan, maar volgens mij komt dat meer door mijn vp%.. :o Dus nog wel werk aan de winkel! Jammer dat je niet je eigen muziek kan kiezen bro, maar zie het voordeel dat jij andere oefeningen / apparaten kan kiezen. :D

--

Ja ik denk het wel. Nee echt he, die winter is killing voor je gains! Spierpijn blijft nu veel langer dan normaal, word tijd dat het lente weer voor de deur staat. :p pak gewoon oefeningen die je leuk lijken, dan doe je toch wat aan je lichaam + je hebt er plezier in, wat het ook weer gemakkelijker voor je maakt. ;) Zelf ga ik nu 2x in de week borst + rows doen, vind het beide een k*t oefening (ligt me dus echt niet lekker)..

Ja echt wel, je denkt het te weten.. maar in de praktijk reageer je heel anders dan dat je het op internet leest. Ik verlaag carbs wel, en HIIT vraagt teveel energie van me.. dus ga wel wat meer op lagere itensiteit cardio doen.

zure haring op brood is best te eten hoor.. maar tonijn is wat minder om zo uit het blik te eten, maar wel rijk aan eiwitten.. dus moet het er gewoon in rammen! :D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:43 ----------

Aan het cutten zie ik :-) Tis weeral bijna zomer e :D
Al eens gedacht aan het keto dieet?

Ja ik ben aan het cutten haha, heb er echt een schurft hekel aan.. :o ik sta best wel hoog in vp% dus moet er nu wel wat aan doen, anders ga ik me echt schamen in de zomer :D

Keto dieet heb ik wel eens aan gedacht, maar ik eet met mijn ouders mee.. dan kan ik nooit carbs helemaal verbannen uit mijn dieet. Ik ga het nu langzaam afbouwen met 20 gr per week eraf.

Tof dat je hier kwam kijken man! :D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 18:51 ----------

Training Maandag 25-02-13

Squat

5x35
5x45
5x45

5x55
5x65
5x70 belt

BP

10x20
8x25
5x35

5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5

CGBP

5x37,5
5x37,5
5x37,5
5x37,5
5x37,5

BOR

5x45
5x50
5x55

T-Bar Row

5x45
5x55
5x55
5x65

10 min cardio op rustig tempo

Squat, de vorige keer was spanning beter.. Ik vond het nu al gauw zwaar worden, zal ook wel met die cut te maken hebben. Maar het viel mij dit keer tegen.

BP, stronglifts methode is nog even afwachten hoe het gaat uitpakken.. het is nu nog normaal en niet te zwaar.

CGBP, zelfde als BP.. is nog afwachten.

BOR, de vorige keer had ik moeite.. deze keer kon het wel weer wat zwaarder.. alleen had een vervelende pijn in mijn lats (denk door het squeezen bij de bench press) ???

T-Bar Row, deze was weer wat te zwaar waardoor form niet aan te zien was. leken meer op shrugs.. :o

Nette training brah! Waarom nu al riem met 70kg squat? Lekker volume verder

Nette training brah! Waarom nu al riem met 70kg squat? Lekker volume verder

Thanks bro! Het voelde niet goed, de 65 kg vond ik al t*fus zwaar. :o spanning was echt k*t, vorige setjes waren ook bijna ATG.. Nu ik carbs lager doe en eiwitten hoger zal ik mij ook niet meer focussen op PR's..

Voeding van vandaag;

Ontbijt
Perfect protein
Blik tonijn in water (150 gram)
1 koffie

Lunch
1 ei
kipfilet brood beleg (30 gram)
250 ml melk
2 volkoren boterham
1 zure haring

Diner
100 gr. Spaghetti
50 gr. Rundergehakt
50 gr. Roerbak groenten
1 el Curry
2 roerbak ei

Overige
1 middelgrote banaan
2 kopjes koffie
45 gr. Perfect protein
30 gr. Whey perfection
500 gr. Magere kwark
Muscle protect (B&F)

EKV 233 / 147 / 70

kcal. 2166

Lekkere training man! Goed dat je je voeding bijhoud ga ik ook maar eens doen eens zien of ik juist nog wat meer moet eten..of misschien anders, iig ik ga nu te bed lekkere training!

Thanks bro! Ja ik ga dat wat meer bijhouden.. doe ik nu ook via zo app op me tablet. Dan kan ik alles terug kijken, en kijken hoe ik erop reageer. Is goed man, mazzel!

Ja ik ga het ook wat meer doen nu! heb nu alvast me eten genoteerd en dan straks nog even wat bijvoegen en berekenen hoeveel kcal etc, handige app man! Hoe heet de app? misschien kan ik hem voor me telefoon downloaden, heb je samsung ?

Ik denk dat ik me kcal behoefte uit ga berekenen eerst en dat dan voor een hele week uit bereken, dan hou ik het een week lang bij en bekijk ik hoe ver ik eronder kom of hoe ver erboven..Dan ken je precies zien als je het goed doet wat omhoog moet en omlaag, ga ik zeker doen :D

Ja ik ga het ook wat meer doen nu! heb nu alvast me eten genoteerd en dan straks nog even wat bijvoegen en berekenen hoeveel kcal etc, handige app man! Hoe heet de app? misschien kan ik hem voor me telefoon downloaden, heb je samsung ?

Ik denk dat ik me kcal behoefte uit ga berekenen eerst en dat dan voor een hele week uit bereken, dan hou ik het een week lang bij en bekijk ik hoe ver ik eronder kom of hoe ver erboven..Dan ken je precies zien als je het goed doet wat omhoog moet en omlaag, ga ik zeker doen :D

Ja gewoon blijven bijhouden, zowel in de cut als de bulk.. Ik deed in de bulk altijd maar schatten.. ik dacht altijd 3000 kcal binnen te krijgen.. maar het waren soms wel 3800 kcal. :o Die app heet gewoon 'Calorie teller'.. berekent alles voor je, en je kan ook de barcode inscannen van het product. Ik heb een samsung tablet, dus voor een telefoon moet het net zo goed werken.

Goed idee, moet ik ook maar eens doen. Kijken wat voor cijfers er uit komen. :D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 19:08 ----------

Training Donderdag 28-02-13

Squat

5x35 ATG
5x45 ATG
5x45 ATG
5x55 ATG

5x65
5x65
4x65

DL

5x55
5x75
5x95

4x105 chalk + belt

Clean and Press

5x35
5x45
5x50 PR! 5 single reps

0x60 2 pogingen beide fail.. :(

Squat, begin setjes gingen zo diep als ik kon.. Zat soms met de kuiten tegen mijn hams (dat mag ik ATG noemen dacht ik toch?) :o De setjes daarna waren zwaar, spanning was niet continu.. maar geen belt gebruikt.

Deadlift, ging echt slecht!! ??? volgens mij heeft dit veel met de squat te maken.. Mijn benen zijn dan echt kapot, en deadlift til ik het begin niet vanuit mijn benen maar gelijk uit mijn rug. En dan is mijn rug echt té gauw vermoeid.. omdat benen het niet meer toelaten.

Clean and Press, ging lekker.. heb 5 keer 50 kg de lucht in gepressed.. zat wel rust tussen, anders was het nooit gelukt. De 60 leek me wel leuk om deze hele k*t training recht te zetten.. maar helaas :p

Zit nu so ****ing hardcore een blik tonijn op water leeg te vreten.. :brew:

Haha gaat lekker :p

Atg squatten bevalt beter dan gewoon squatten?

Ging opsich wel lekker, alleen deadlift ging echt ****ing k*t.. Ik wil weer bulken :o

Ja ATG voelt beter, als ik paralel ga kom ik al snel te ver met knieën voorbij de tenen.. En dat voelt niet altijd even prettig aan in mn knieën :p

Haha ik heb bij atg het idee dat je meer rust kan pakken en minder snel 'bounced'. Ook minder last van knieën enz..

Dl gaat bij mij altijd k*t na het squatten, had laatst zieke moeite met 85 kilo (dacht ik) dus volgende dag wilde ik ff wat van die kamer pakken en zie dat gewicht liggen, trok hem met gemak omhoog :roflol:. Had net met de hond gespeeld dus was wel redelijk warm..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven