kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Hahadaar geef ik je dik gelijk in.. mijn lichaam reageerde hier voorheen ook altijd goed op, dus denk dat ik dit moet blijven doen. Alleen 's middags trainen heb ik nog nooit gedaan.. En ik ben van plan eind van de middag te trainen, zodat als ik klaar ben gelijk het avond eten erin kan rammen.
Maar dan mag ik voordat ik ga trainen nog wel een banaan en een oats shake erin proppen..
Mee eens, weekend is rust! En zaterdag ochtend wil je idd uitslapenJazeker, die kilo's moeten eraf vliegen! Maar heb nu weer een dag dat ik teveel eten heb gehad.
morgen dus weer een te kort Creëren.
Zal nu mijn nieuwste shake eens proeven; Perfect protein, tropical smoothie!![]()
Ja is prima, ik train vanaf 4 uur woensdags en vrijdags. Gelijk eiwitshake er in en daarna avond eten, daarvoor gewoon je nodige kcal eten.
Haha tropical smoothie?
Ik ga nu even een tijdje lifts uitvoeren waar ik zin in heb..
Vanaf nu elke training squats. Deadlift en bench om en om. Rackpulls, clean & press, BOR (pendlay) / T-bar row etc.
Dus geen bicep gepruts en al die onzin. Pull ups wil ik ook opbouwen tot ik wel mijn bw kan pakken. En voor triceps enkel CGBP. Ik denk dat ik hier een betere basis mee kan krijgen wanneer ik aan mijn stronglifts schema begin.
Idd gewoon doen waar je zin in heb, ik zou sowieso wat cardio erbij pakken want het is een cut..Dan straks begin je gewoon met het Stronglifts schema en ben je dik 12 weken bezig, eventueel daarna nog madcow.. Als stronglifts je beviel en het goed ging natuurlijk, je moet geen madcow doen terwijl je SL niks vond. Maar komt goed nog eventjes doorzetten met je cut!

daar geef ik je dik gelijk in.. mijn lichaam reageerde hier voorheen ook altijd goed op, dus denk dat ik dit moet blijven doen. Alleen 's middags trainen heb ik nog nooit gedaan.. En ik ben van plan eind van de middag te trainen, zodat als ik klaar ben gelijk het avond eten erin kan rammen.
Jazeker, die kilo's moeten eraf vliegen! Maar heb nu weer een dag dat ik teveel eten heb gehad.
morgen dus weer een te kort Creëren.
Ik neem wel een uur voor de training een kleine oats shake + banaan. Voor de training zelf taurine, tijdens de training Magic EAA van B&F + taurine in shakebeker. Na de training shake, douche, en gelijk eten 
ik had nog wel zo zin om te trainen..