Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha :D daar geef ik je dik gelijk in.. mijn lichaam reageerde hier voorheen ook altijd goed op, dus denk dat ik dit moet blijven doen. Alleen 's middags trainen heb ik nog nooit gedaan.. En ik ben van plan eind van de middag te trainen, zodat als ik klaar ben gelijk het avond eten erin kan rammen.
Maar dan mag ik voordat ik ga trainen nog wel een banaan en een oats shake erin proppen..

Mee eens, weekend is rust! En zaterdag ochtend wil je idd uitslapen :eek: Jazeker, die kilo's moeten eraf vliegen! Maar heb nu weer een dag dat ik teveel eten heb gehad. :o morgen dus weer een te kort Creëren. :D

Zal nu mijn nieuwste shake eens proeven; Perfect protein, tropical smoothie! :D

Ja is prima, ik train vanaf 4 uur woensdags en vrijdags. Gelijk eiwitshake er in en daarna avond eten, daarvoor gewoon je nodige kcal eten.

Haha tropical smoothie?

Ik ga nu even een tijdje lifts uitvoeren waar ik zin in heb..

Vanaf nu elke training squats. Deadlift en bench om en om. Rackpulls, clean & press, BOR (pendlay) / T-bar row etc.

Dus geen bicep gepruts en al die onzin. Pull ups wil ik ook opbouwen tot ik wel mijn bw kan pakken. En voor triceps enkel CGBP. Ik denk dat ik hier een betere basis mee kan krijgen wanneer ik aan mijn stronglifts schema begin.

Idd gewoon doen waar je zin in heb, ik zou sowieso wat cardio erbij pakken want het is een cut..Dan straks begin je gewoon met het Stronglifts schema en ben je dik 12 weken bezig, eventueel daarna nog madcow.. Als stronglifts je beviel en het goed ging natuurlijk, je moet geen madcow doen terwijl je SL niks vond. Maar komt goed nog eventjes doorzetten met je cut!

• Topic Starter Topic Starter
Ja is prima, ik train vanaf 4 uur woensdags en vrijdags. Gelijk eiwitshake er in en daarna avond eten, daarvoor gewoon je nodige kcal eten.

Haha tropical smoothie?

Idd gewoon doen waar je zin in heb, ik zou sowieso wat cardio erbij pakken want het is een cut..Dan straks begin je gewoon met het Stronglifts schema en ben je dik 12 weken bezig, eventueel daarna nog madcow.. Als stronglifts je beviel en het goed ging natuurlijk, je moet geen madcow doen terwijl je SL niks vond. Maar komt goed nog eventjes doorzetten met je cut!

Oke man, dan trainen we zo ongeveer op hetzelfde tijdstip. :p Ik neem wel een uur voor de training een kleine oats shake + banaan. Voor de training zelf taurine, tijdens de training Magic EAA van B&F + taurine in shakebeker. Na de training shake, douche, en gelijk eten :D

Ja tropical smoothie, die nieuwe eiwitten van b&f wou ik eens proberen. En die smaak is verdomd lekker! Shake is niet te dik, en schuimt gelukkig ook niet.. Wat ik bij die van XXL wel had.

Op trainingsdagen cardio pakken vind ik wat tegenstrijdig. Maar ik doe op rustdagen niks, dus zou eventueel wel kunnen fietsen dan. Zorgen dat ik rond de 500 kcal verbrand en op onderhoud ga eten. Ja ik verheug me er nu al op, ik keek vanavond 'de sterkste man van nederland' op rtl7.. Ik kreeg gelijk de drang om die isolatie zooi weg te werpen en me te richten op compounds / olympische lifts. Jazeker bro, nog even doorzetten en keihard herpakken met de cleanbulk!

Kracht laat ik voor wat het is, 3x in de week squats moet me hierbij gaan helpen. De rest zie ik wel hoe mijn lichaam erop reageerd. :)

Zoals ik me nu voel gaat die training niet door.. ****ing buikpijn, kramp in onderrug en een smerig lui gevoel. Hier baal ik zo ****ing erg van!! Potverdomme :mad: ik had nog wel zo zin om te trainen..

Zoals ik me nu voel gaat die training niet door.. ****ing buikpijn, kramp in onderrug en een smerig lui gevoel. Hier baal ik zo ****ing erg van!! Potverdomme :mad: ik had nog wel zo zin om te trainen..

bleh jij ook al..was zo stront misselijk vanmiddag en nu nog steeds half. Ook best lui gevoel maar ik krijg niet veel eten naar binnen..dus daar zal het ook door komen. Komt goed bro! gewoon de rust geven en uit herstellen !

Thanks bro! :kiss:

bleh jij ook al..was zo stront misselijk vanmiddag en nu nog steeds half. Ook best lui gevoel maar ik krijg niet veel eten naar binnen..dus daar zal het ook door komen. Komt goed bro! gewoon de rust geven en uit herstellen !

Jij dus ook haha, ja had ik dus ook.. misselijk, koppijn nu.. en mijn ogen kunnen elk moment zo dicht vallen.. eten ging nog wel redelijk goed, maar heb nergens zin in.. Ja dat zal ik doen, lekker uitzieken en daarna weer voor de volle honderd procent er tegen aan! :)

Ik voel me al weer redelijk.. Nog wel zware koppijn, eetlust naar de klote. Heb nu mijn kcal uit 2 eiwitrepen gehaalt, je proeft het verschil echt wel met een M double you bar en een perfection bar, had van allebei white chocolate. Die van M double you was echt taai en zat er lang op te kauwen... De perfecrion bar vond ik zelfs een beetje naar softijs proeven!! Echt een smaak sensatie :)

De rest van kcal uit flink bord rijst met kip gehaalt.. Sate saus erover, en nu mis ik de bulk best wel. :p Morgen hopelijk weer trainen, die koppijn is wel hevig maar dat moet hopelijk niet veel uitmaken.

Zaterdag mijn verjaardag vieren, dus word ook weer gebak eten. Komt dat kcal tekort van de afgelopen dagen ook weer in orde. :)

Training Donderdag 14-02-13

Squat

5x35
5x45

5x55
5x65
5x65

DL

5x65
5x80
5x95

5x105 PR belt

Rack Pull

5x115 belt + straps
4x125 belt + straps

Clean and Press

5x35
3x45
1x45
1x45

Squat, warming up 5x35 pakte ik de bar met smalle grip.. kreeg gelijk vervelende pijn in schouder. Daarna breder gepakt. Was wel redelijk zwaar, hoewel ik wel eens zwaarder heb gedaan.

DL, ging lekker dit keer. Back pumps zijn verleden tijd nu ik taurine gebruik. Voel het nog in hele lichte mate. :) 5x105 is een PR :D Werd bij de 5x95 gek, ik had niks gegeten voor de training omdat ik nog vol was, maar ik ging bijna knock out.. :o

Rack Pull, moet volgende keer op verhoging staan.. bar lag te hoog waardoor de ROM te klein werd. Grip faalde ook als de t*fus, dus volgende keer magnesium pakken (straps faalde zelfs)

Clean and Press, viel me niet mee.. zwaarder dan ik dacht. De cleans stellen geen **** voor.. maar de presses waren echt push it to tha limit. :P

Laatst bewerkt:
Goed bezig kerel!

Hoe gaat de cut? BF% al veel gedaald?

Hoe gaat de cut? BF% al veel gedaald?

Ik blijf maar schommelen. Ik stond gisteren op 91.5 kg.. Metabolisme ligt ****ing traag, denk dat ik maar weer HIIT ga toevoegen na mijn trainingen.

Kan jij mijn squat / deadlift beoordelen? Had filmpjes gemaakt. :p

Training Maandag 18-02-13

Squat

5x35
5x45

5x55
5x65
5x65

BP

5x20
5x25
5x35

5x40
5x40
5x40
5x40
5x40

CGBP

5x35
5x35
5x35
5x35
5x35

BOR

5x45
5x55
3x65 (fail)

T-Bar Row

5x45
5x55
5x55
5x65

15 min HIIT

Squat, spanning was slecht. Kreeg best wel last aan mijn rug omdat techniek gewoon ver te zoeken was.. Had diarree 5 minuten voor de training, en met een schrale aars trainen is niet zo prettig. :o

BP, ik doe nu stronglfits methode met bench.. hoop hiermee mijn kracht / bench mee te verbeteren, en zodra ik aan stronglifts toe ben dat mijn kracht op de bench niet zo erg achter loopt.

CGBP, ook 5x5 ging wel goed. Niks op aan te merken.

BOR, was pendlay row van plan.. maar ik heb vrij lange benen en een kort bovenlijf.. dan is een pendlay row niet heel erg bevordelijk. 3x65 was al een k*t techniek, leken meer op shrugs dan rows.

T-Bar Row, deze blijft voor mij de lekkerste oefening voor de lats. Hierbij voel ik ze goed.

Afgerond met 15 min. HIIT :)

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 18:56 ----------

Ik ben wel benieuwd naar mijn techniek op de bech.. Ik ga er van uit dat ik iets mis doe aangezien mijn bench zo slecht is. Hier 2 filmpjes (zijn wel redelijk moeilijk te beoordelen).

http://www.youtube.com/watch?v=OUhDHDGGGd4&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=nQATkuf2Y7E

Bevalt dat hiit nou? :p

Heey Jasper! :D Ja het bevalt me redelijk goed, maar ik heb een shitty hometrainer, dus lijkt het ook net een kuitentraining.. :p zonder cardio / hiit blijf ik ook maar aankomen lijkt het wel.

Haha ik zei toch koop 1 goede :p

Misschien eens if gaan proberen, avond eten eerste maaltijd en tussen dan en naar bed gaan rest van je kcal innemen. Vriend van mij zei dat hij na week nauwelijks nog honger had overdag en dat t ideaal was omdat je niet hele dag druk bent met eten.

Haha ik zei toch koop 1 goede :p

Misschien eens if gaan proberen, avond eten eerste maaltijd en tussen dan en naar bed gaan rest van je kcal innemen. Vriend van mij zei dat hij na week nauwelijks nog honger had overdag en dat t ideaal was omdat je niet hele dag druk bent met eten.

Ja ja, moet nog steeds een goede kopen :p

Dat zou ik wellicht kunnen proberen ja, maar dan krijg ik voor training ook geen eten.. Denk dat ik dan out ga :o of worden die voedingsstoffen nog tot de middag van de volgende dag opgenomen?

Ik train vaak zat 's ochtends en heb nergens last van, eerder dat ik t gevoel heb dat ik meer energie heb dan minder. Waarschijnlijk omdat je lichaam geen energie hoeft te stoppen in het verwerken van eten (ook de reden dat je niet moet zwemmen na t eten) en je dus meer energie over houd om te trainen. Mogelijk dat het wel het beste is om zo kort mogelijk voor je gaat eten gaat trainen zodat je daarna gelijk veel voedingsstoffen voor herstel binnen krijgt.

Heb me er niet echt in verdiept maar trainen op een lege maag gaat in mijn geval prima :p

Ik train vaak zat 's ochtends en heb nergens last van, eerder dat ik t gevoel heb dat ik meer energie heb dan minder. Waarschijnlijk omdat je lichaam geen energie hoeft te stoppen in het verwerken van eten (ook de reden dat je niet moet zwemmen na t eten) en je dus meer energie over houd om te trainen. Mogelijk dat het wel het beste is om zo kort mogelijk voor je gaat eten gaat trainen zodat je daarna gelijk veel voedingsstoffen voor herstel binnen krijgt.

Heb me er niet echt in verdiept maar trainen op een lege maag gaat in mijn geval prima :p

Haha oke, ik trainde ook altijd 's ochtends maar doe het nu aan het eind van de middag.. In de cut is mijn motivatie naar de knoppen, en presteer ik in de ochtend erg slecht.. Dat is wel zo, met een redelijk volle maag trainen is ook niet bevordelijk. :p ik neem nu voor het trainen alleen een banaan.

Vorige week was het 2 uur geleden dat ik 2 broodjes op had.. En toen ging ik bijna out tijdens rug training. :o

Haha zorg dat je kamer goed geventileerd is, wil ook helpen.

Mogelijk dat t ook deel psychisch is, t zou niet mogen dat je out gaat als je uurtje voor trainen niet eet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven