Thanks bro! Die 80 komt nog wel, dat zeker weten.. maar ik heb wel het gevoel dat het zwaar gaat worden aangezien ik nu al met pijn en moeite moet persen. T-bar row vind ik ook echt lekker om te doen, je heb minder spanning op de rug, waardoor je wel goed zwaar kan gaan.. daardoor is hij ook lichter dan pendlay / BOR ja.
Ik hoop ook dat het snel over gaat, want vandaag met benchen kon ik het wel voelen.. Heb hem ooit eens gekneusd gehad, en ik denk dat ik daar de rest van mijn leven wel tegen aan loop. Toch maar voortaan military press met wrist wraps doen. Ja daar ben ik ook benieuwd naar, dat is dus net wat ik nodig heb haha

En dan kan ik mijn squat + bench eens goed hard aanpakken. Ik begin zodra mijn vp% het toe laat, en ik hoop dat dat heel snel gaat..
Hahahaha anabolen!

ja hij zat weer te ****en met zijn fixed.
Ja voorraad weer lekker up to date! Die vitamines van Alive vind ik wel 1 van de betere die er zijn, die zit nu ook standaar in mijn stack. Ja jij kent die repen natuurlijk wel hehe, zijn ook wel redelijk schoon. Dus handig als ik een keer niet aan mijn kcal / eiwitten kom.
Heb pakketje alleen nog niet gekregen.

PostNL word steeds langzamer lijkt het wel, voorheen was het altijd de volgende dag in huis.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 19:27 ----------
Training Donderdag 07-02-03
BP
5x35
5x40
5x47,5
5x50
3x52,5
2x52,5
Incline BP
5x40
5x45
5x50
Incline Dumbbell Fly
5x10
5x10
5x10
CGBP
5x35
5x40
4x45
PR
Borst: 3,5/5
Triceps: 2/5
Echt een slechte training weer. Borst word echt pittig met die 2,5 kg verhoging. 5x52,5 redde ik niet in een keer.. moest eerst 3 reps, daarna nog 2 reps (met moeite!) Volgende week een filmpje maken en zal eens vragen wat ik nou mis doe, en hoe ik het wel moet doen! Want dit lijkt gewoon nergens op.
Vanwege mijn pols ging de rest ook niet echt lekker. Na CGBP was ik het al zat, en ben ik lekker gaan douchen.