XXL Nutrition

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training Vrijdag 22-03-13

Stronglifts week 3, training 7.

Squat

5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

Millitary Press

5x30
5x30
5x30
5x30
5x30

DL

5x70

Dit keer geen assistance meer. Had nog spierpijn van bicep curls, dus die ongein heb ik geen zin meer in. :o
Kreeg alweer pijn bij mijn lies in mijn linkerbeen bij het squatten. ???

Haha ik had ook curls gedaan als assist, paar dagen lang spierpijn gehad :roflol:

Training Maandag 25-03-13

Stronglifts week 4, training 8.

Squat

5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5

BP

5x37,5
5x37,5
5x37,5
5x37,5
5x37,5

BOR

5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5

5x42,5

Ging wel lekker, heb een extra setje BOR's gepakt, vond het net zo lekker gaan. :P

Haha begin je al te merken dat het lastiger gaat of zit je nog steeds in de 'pièce of cake zone'?

Lekker bezig man!

Haha begin je al te merken dat het lastiger gaat of zit je nog steeds in de 'pièce of cake zone'?

Met squat & BOR kan ik het al wel merken.. Squat is nog wel te doen, maar moet er harder voor werken :p BP is nog makkelijk, terwijl ik eerst amper 5x50 kon doen. Ik zit er nu al vlakbij en verneem nog niks. :D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 18:30 ----------

Dankjewel man! We zullen zien wat stronglifts doet :)

Goed bezig. Ik mag morgen weer, bleef vorige keer weer haken sq, dl en bp. Moet dus beter eten en mijn ritme verbeteren, ben benieuwd hoe het morgen gaat.

Verhoog je nu wel per training of per week?

Dankje! Mazzelaar dat je bent haha, het blijft een mooi vooruitzicht dat je weer mag knallen :D Eten is zeker wel belangrijk om op te letten, succes morgen! :)

Ik verhoog nu wel per training. En dat gaat me ook goed, de gewichten zijn laag dus verneem je het ook niet zo erg.

Haha ja echt, kijk er iedere keer weer naar uit en rustdagen zijn k*t.

Ja zo gaat dat bij mij net zo haha, rustdagen zijn alleen fijn als er sprake is van spierpijn. Als ik geen spierpijn heb ben ik echt niet tevreden. :P

Rust dagen zijn tot nu toe idd iet wat saai, zonder spierpijn. Kan niet wachten tot woensdag, ben bang dat de 42,5 kg overhead press me mss gaat ownen :p
Maar gaat tot nu toe wel lekker bij jou zo te zien, keep it up bro! Ben benieuwd wanneer je bij een gewicht aankomt dat je moeite gaat kosten ;)

Rust dagen zijn tot nu toe idd iet wat saai, zonder spierpijn. Kan niet wachten tot woensdag, ben bang dat de 42,5 kg overhead press me mss gaat ownen :p
Maar gaat tot nu toe wel lekker bij jou zo te zien, keep it up bro! Ben benieuwd wanneer je bij een gewicht aankomt dat je moeite gaat kosten ;)

Haha ja, spierpijn voelt gewoon fijn.. Het gevoel dat je bezig bent geweest :o Oei, dat is niet mis, ik vind overhead press ook een lastige, schouders verzuren nog al gauw! Maar lukt het je niet, volgende keer nog eens proberen ;)

Ja het gaat de goede kant op, thanks bro! Ja ik ben daar ook wel benieuwd naar, deadlift gaat sowieso lang door.. Was altijd mijn sterkste lift. :)

Training Woensdag 27-03-13

Stronglifts week 4, training 9.

Squat

5x55
5x55
5x55
5x55
5x55

MP

5x32,5
5x32,5
5x32,5
5x32,5
5x32,5

DL

5x75

MP word wel zwaarder, iets meer rust gedaan tussen setjes.. De rest gewoon 1 min. rust.

Hier nog korte update met foto's, goed zichtbaar dat ik echt vet sta, en hoog nodig moet cutten. Definitie is er bijna niet meer te zien. :o Sta volgens vp% meter op 22%.. Poses zijn allemaal k*t, had beter gekunt.. Maar wou maar niet lukken.

Plannen tot nu toe; Stronglifts schema uitmelken, daarna cut in plannen. En UB/LB schema opstellen, en daarna weer een korte periode stronglifts denk ik.

http://oi45.tinypic.com/9teu6g.jpg

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

Cut niet te lang uitstellen als je beetje shredded voor de zomer wilt zijn.

Doe je geen assistance oefeningen bij je stronglifts?

Zo lijk je wel lekker buff met kleren aan haha, lekker doorgaan zo. Ripped staan komt later wel, zo denk ik er in ieder geval ook over.

Cut niet te lang uitstellen als je beetje shredded voor de zomer wilt zijn.

Doe je geen assistance oefeningen bij je stronglifts?

Nah shredded voor de zomer red ik sowieso al niet.. Als ik ga cutten blijft er denk ik maar weinig van me over. :P

Nee nu niet meer, deed het eerder wel.. Maar kreeg meer spierpijn van bicep curls dan squats en deadlifts.

Zo lijk je wel lekker buff met kleren aan haha, lekker doorgaan zo. Ripped staan komt later wel, zo denk ik er in ieder geval ook over.

Haha, ja met kleding wel! :roflol: Ja precies, eerst voor wat kracht gaan, daarna diep gaan met cutten. En dan weer massa er op knallen, en dan staan we hopelijk ripped. :D

Training Vrijdag 29-03-13

Stronglifts week 4, training 10.

Squat

5x57,5
5x57,5
5x57,5
5x57,5
5x57,5

BP

5x40
5x40
5x40
5x40
5x40

BOR

5x45
5x45
5x45
5x45
5x45

Goede training, squats gaan nog lekker alleen de allerlaatste rep ging wat moeizaam. BP word gelukkig al wat zwaarder, maar zal blij zijn als ik er weer moeite voor moet doen. :P

BOR's worden al zwaarder, laatste setje verzuurden me armen nogal. Hier ga ik (ben ik bang voor) snel op vast lopen..

Training Maandag 01-04-13

Stronglifts week 5, training 11.

Squat

5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

MP

5x35
5x35
5x35
5x35
5x35

DL

5x80

Ging echt slecht, ik had weinig gegeten voor ik ging trainen.. 2 koffie, 1 whey shakie een gevulde koek en 1 broodje.. En eind van de middag ging ik trainen. :p Maar ik heb het gelukkig gehaald, hoewel dit keer squats + MP echt moeilijk ging.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven