XXL Nutrition

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In.

Nog een stronglifts log :D

Netjes gaat weer goede kant op :p

• Topic Starter Topic Starter

Welkom!

Ja het is echt een lekker schema om je op de basis te focussen! :D

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 15:07 ----------

Netjes gaat weer goede kant op :p

De gewichten beginnen al serieus te worden.. Vooral als je ziet dat in mijn split training hiervoor mijn top setje squats 1 maal 5x60 kg was, en ook nog eens met belt :roflol: Dus toch progressie geboekt!!

Ik doe nu trouwens clean bulk, en helemaal geen plannen meer om af te vallen.. Om aan mijn kcal te komen red ik soms niet eens, of soms kom ik juist erg ver erover.. Dit compenseert elkaar denk ik?

Afgelopen weekend (zaterdag ochtend) 94 kg voor het pissen, en met lege blaas 92.6 kg.. Vanochtend was het zelfs 91 kg. Dafuq? :P

Nice. dus je bent klaar voor de zomer? wat is je vp dan

Nice. dus je bent klaar voor de zomer? wat is je vp dan

Was het maar waar :o Laatste meting was 22%, mischien dat het al iets is gezakt maar ik heb mijn twijfels.. Mei / juni ga ik weer cutten en dan ook echt 100% dedicated.. Tot 13% en dan ben ik tevreden! :)

volgende keer 100 deadlift!!

Was het maar waar :o Laatste meting was 22%, mischien dat het al iets is gezakt maar ik heb mijn twijfels.. Mei / juni ga ik weer cutten en dan ook echt 100% dedicated.. Tot 13% en dan ben ik tevreden! :)

Oke oke.. waarom dan niet beter nu al beginnen? die 200 gram vvm die je misschien in deze maand nog pakt is toch niet zo belangrijk?

volgende keer 100 deadlift!!

Ik moet verhogen met 5 kg, dus duurt nog paar weekjes :mad: maar die 100 lukt me wel, vaak liep ik met 115 vast.. En ik wil nu 5x120 kunnen doen!!

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 15:59 ----------

Oke oke.. waarom dan niet beter nu al beginnen? die 200 gram vvm die je misschien in deze maand nog pakt is toch niet zo belangrijk?

Ik was al eens eerder begonnen met cut, die ging echt fout en dat demotiveerde me erg :o Dus toen besloten stronglifts te doen met clean bulk, en zodra ik met stronglifts klaar ben ga ik cutten met UB/LB schema. Die massa die ik nog mee pak daar doe ik het niet voor, het gaat me nu eerst om de techniek/kracht op de compounds :)

Training Woensdag 03-04-13

Stronglifts week week 5, training 12.

Squat

5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5

BP

5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5

BOR

5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5

****ing kk training potverdomme, ik begin nu al slap te worden op de squat / BOR ??? mijn ****ing krachtstats zijn te laag.. ik stop er straks nog mee, ik had beter voor een andere sport kunnen kiezen ???

cutten zie ik ook al niet zitten, ik lijk wel een ****ing lid van de obesitas vreet club, ben bang als ik klaar ben met cut er totaal geen massa onder weg komt en een uber ecto ben.. Echt ik ben er klaar mee

Wat is dit nou dan? 1 Slechte training en je wilt ermee ophouden?

Squat

5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5

BP

5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5

BOR

5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5

****ing kk training potverdomme, ik begin nu al slap te worden op de squat / BOR ??? mijn ****ing krachtstats zijn te laag.. ik stop er straks nog mee, ik had beter voor een andere sport kunnen kiezen ???

cutten zie ik ook al niet zitten, ik lijk wel een ****ing lid van de obesitas vreet club, ben bang als ik klaar ben met cut er totaal geen massa onder weg komt en een uber ecto ben.. Echt ik ben er klaar mee
Ik zou ook stoppen bij die denkwijze. :)

Squat

5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5
5x62,5

BP

5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5
5x42,5

BOR

5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5
5x47,5

Je gewichten gaan omhoog man. Traag, maar ze gaan omhoog. Als je vastzit, deload dan een weekje. Zolang je niet vastzit blijf je doorknallen tot je vastzit. Zo simpel is het.

En doe eens iets aan je ingesteldheid. Stronglifts is een "saaie" workout als je ingesteldheid op niets trekt. Maar zodra je aan die 12e week zit, zul je blij zijn dat je hebt doorgebeten.

Succes!

Wat is dit nou dan? 1 Slechte training en je wilt ermee ophouden?

Als ik anderen zie met mijn lengte / gewicht ben ik gewoon zwak.. En ik geloof er niks van dat ik sterker word, ik ben al vanaf oktober 2012 serieus bezig en zie maar weinig progressie, vooral wat kracht betreft.

Ik ga hierna cutten en alleen maar massa gericht trainen, die gewichten boeien me niks meer. Dan lachen ze maar dat ik 5x60 squat..

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 18:01 ----------

Ik zou ook stoppen bij die denkwijze. :)

Mijn krachtstats zijn om te janken, en dat hoor ik heel veel vaker hier op het forum.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 18:06 ----------

Je gewichten gaan omhoog man. Traag, maar ze gaan omhoog. Als je vastzit, deload dan een weekje. Zolang je niet vastzit blijf je doorknallen tot je vastzit. Zo simpel is het.

En doe eens iets aan je ingesteldheid. Stronglifts is een "saaie" workout als je ingesteldheid op niets trekt. Maar zodra je aan die 12e week zit, zul je blij zijn dat je hebt doorgebeten.

Succes!

Maar het gaat echt traag en ik sta nog steeds nergens.. Ik kan wel deloaden, maar dan ben ik helemaal een lachertje met 50 kg squat.. Ik ga wel door tot ik écht vast zit, maar mijn squats lijken nu meer op good mornings..

Mischien heb je wel gelijk, en moet ik doorgaan tot ik echt faal.. Maar dit demotiveerd nu al erg :o

Dankjewel voor je wijze woorden!

Een lachertje met je 50kg squat? Wat boeit dat nou weer, de meeste mensen squatten niet eens. En het is een marathon, geen sprint.

Daarnaast, je moet niet naar anderen kijken maar naar jezelf. Je zegt er niks van te geloven dat je sterker wordt, maar iedere training gooi je er toch weer meer gewicht op?

Dat is wel weer zo, ik moet niet teveel naar anderen kijken maar het is wel confronterend :o

Maar dat is maar 2.5 kg per keer, vorige week zat ik iets lager en ging het allemaal zo makkelijk en nu moet ik er al voor knokken om die reps er uit te persen.. Techniek lijd er alleen wel vies hard onder, hier moet ik vrijdag maar eens naar kijken en nog eens filmen.. En anders toch maar deloaden.. :o

Ik heb al een keer ge-deload met squatten en loop nu op hetzelfde punt alweer vast. Het is k*t maar dat betekent niet dat je maar moet opgeven. En als je altijd naar anderen blijft kijken zul je altijd teleurgesteld raken aangezien er altijd mensen zijn die sterker of groter zijn.

En 2,5kg per keer is vrij veel als je naar de lange termijn blijft kijken.

En toen je weer vast liep ging je weer deloaden? Lijkt me idd k*t, maar je hebt gelijk. Ik moet niet te gauw opgeven en weer verder gaan, en ik ga ook weer wat meer eten, ik zit nu net boven onderhoud. Er zijn altijd mensen die groter en sterker zijn, maar daar zie je vaak ook een betere vooruitgang.. Maar ik begrijp je man, ik moet niet janken en doorgaan en mogelijk weer deloaden..

Als je echt zwaar gaat is 2,5 veel, maar zo zwaar ga ik nog niet.. :P

Nouja ik zit nu nog op hetzelfde punt. Vorige training ging echt belachelijk, deed 15kg van mijn squat af het 3e setje en had er nog moeite mee. Schroef nu mijn voeding omhoog omdat ik op veel oefeningen vastloop en dat kan de bedoeling niet zijn. Alleen deadlift ging ik nog omhoog de vorige keer, voor de rest alles vast. Eens zien hoe het morgen gaat met squat en bench. Meteen de pre-workout sample proberen die ik vandaag van Ronnie heb gekregen :D

Oh oke, dus bij jou gaat het ook niet allemaal van harte. Dat kan bij mij dus ook wel de oorzaak zijn, ik probeer het nu ook door wat meer kcal te nuttigen en zien hoe het dan verloopt. Deadlift gaat bij mij ook het makkelijkste, BP is ook nog te doen, de rest word al pittig.

Laat het weten hoe het is gegaan je training! Vet man, welke plek was dat waar je was voor Ronnie? Hij zou op 3 locaties komen dacht ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven