- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Misschien moet ik ook maar eens doelen voor dit jaar stellen, maar ik vind het zo lastig in te schatten. Als je volgens het schema zou verhogen zou je zieke stats hebben na een jaar en dat kan uiteraard niet. Tot nu toe doe ik gewoon elke keer maar weer mijn best en zie ik wel hoe hard het gaat, maar een doel stellen en dan eind van het jaar kunnen zeggen ik heb het gehaald is ook wel tof natuurlijk. Al denk ik dat jij je doelen wel wat hoger kunt stellen hoor, je moet wel een uitdaging hebben he.
Gewoon doen! Het motiveert je denk ik net iets beter, ik vind het ook lastig in te schatten.. Niet te hoge doelen stellen, des te eerder je het bereikt!
Nee dat lijkt mij ook sterk, je loopt zeker wel een keer vast. Ik ga vanaf maandag ook weer mijn best doen en weer knallen. Die doelen die ik heb gesteld zijn al heftig hoor, en dat word al een hele uitdaging. Kracht gaat bij mij heel traag..

Filmpjes zijn wel wat wazig, valt mij trouwens nog mee de form van mijn squat.. Had het minder verwacht, ging ook nog wel redelijk diep in het begin. BOR ging nu ook veel makkelijker.. Kcal opschroeven heeft gewerkt!