Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zou best kunnen hoor, ik had voor een paar weekjes terug filmpje van deadlift geplaatst, niet helemaal aan de zijkant omdat ik camera niet echt goed kwijt kan :o maar core moet je ook aanspannen bij deadlift, en dat lukt me dus niet.. Dan word ik echt beroerd als ik een poging doe.

Mm, wel apart dat je bij de squat er geen moeite mee hebt en bij deadliften wel. Hoelang zit je al vast met deadlift dan?

Ja dat vind ik dus ook zo vreemd, vorig jaar oktober zat ik met 1RM op 100 kg deadlift, november werd het 5RM, en januari lukte 5x105 pas, en 1x115... Dus het is heel gauw goed gegaan in stijgende lijn, en heel snel vastgelopen. ???

En nu dan? Nog steeds 5x105?

Ik ben nog niet zo ver met DL, is nu met stronglifts nog maar 5x90kg. Dus we zullen met een paar weekjes zien of ik verder kom..

Ah oke, dan gaan we er vanuit dat je gewoon doorstoomt richting de 130 :)

Laten we daar maar vanuit gaan! Ik zal deze week nog eens een filmpje maken vanaf de zijkant. :)

Haha je squat enzo zijn stuk sterker dan mij terwijl je dl t zelfde is

Nog steeds goed bezig verder zo te zien :)

Top, ik denk dat ik morgen mijn deadlift ook even laat filmen aangezien ik vorige keer commentaar kreeg op mijn uitvoering.

Haha je squat enzo zijn stuk sterker dan mij terwijl je dl t zelfde is

Nog steeds goed bezig verder zo te zien :)

Ja vreemd is dat :p normaal gesproken stijgt DL er ver boven uit, maar daar heb ik nog geen progressie op gemaakt.

Het gaat nog redelijk, alleen knieën voelen niet echt goed..

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 17:34 ----------

Top, ik denk dat ik morgen mijn deadlift ook even laat filmen aangezien ik vorige keer commentaar kreeg op mijn uitvoering.

Dan weet je het tenminste zeker, zelf zie je nog wel eens dingetjes over het hoofd.

Training Maandag 22-04-13

Stronglifts week 8, training 18.

Squat

5x30
5x45
5x60

5x77,5
5x77,5
5x77,5
5x77,5
5x77,5

MP

5x20
5x30
5x35

3x42,5

DL

5x55
5x70
5x80

5x95

Pull Ups Assisted with bands

5x
5x
5x

Barbell curl with fatgripz

8x25
8x25

Barbell holds with fatgripz

20sec x75
30sec x65
35sec x55

Squats lukte gewoon dit keer!!!! :lifter::rocknana: Het ging best wel lekker, was wel zwaar.. Maar ik kon het dit keer wel opbrengen om het te doen! MP daarentegen ging echt f*cking slecht, ik moest 3x5 42,5 doen.... :mad:

DL was dit keer zwaar? Zou wel door squats komen... ??? De assistance die ik nog deed leverde een lekkere pomp op, maar hoofddoel is natuurlijk gripkracht ontwikkelen. Een mooie training, al zeg ik het zelf! :p

Lekkere squats hoor! En miss mp terug naar 3x5x40? Wat is fatgripz trouwens :P

Lekkere squats hoor! En miss mp terug naar 3x5x40? Wat is fatgripz trouwens :P

Thanks man, ging dit keer wel weer lekker ja! Ja niet zo gek idee, want dit sloeg echt helemaal nergens op.. Fatgripz zijn van die lichtblauwe rubberen dingen die je om je barbell/dumbbell stang kan doen om je grip te trainen.. Het maakt je barbell veel dikker, een diameter van 5cm, net zo dik als de sleeve van een oly 50mm barbell. :P

Training Woensdag 24-04-13

Stronglifts week 8, training 19.

Squat

5x30
5x45
5x60

5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

BP

5x20
5x30
5x40

5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5
4x52,5 fail

BOR

5x30
5x40
5x40

5x57,5
5x57,5
5x57,5
5x57,5
5x57,5

Chin ups Assisted with bands

5x
5x
4x

Squats gingen wel goed, alleen op diepte komen ging niet bij elke rep goed.. Had nogal verzuurde glutes, en hoe de fok dat komt?! ??? :o BP faalde ik de laatste rep, ik mag niet klagen want bench press was altijd al mijn zwakte.. Ik kon voorheen nog niet eens 5x55.. En dat zou ik nu wel kunnen, ook nog wel met 60 kg. :) BOR ging wel, maar moest nu meer aan de stang trekken, gaat niet meer zo soepel als eerst :p

Nette squat, jammer van de bench maar volgende keer haal je hem gewoon. Bij de BOR had ik het idee dat het altijd heel soepel ging, en ineens bij een bepaald gewicht voelde het superzwaar aan :p

Zie je wel dat je nog gewoon fatsoenlijke progressie maakt ook al zit het soms een training een beetje tegen, ga zo door man! :thumb:

Nette squat, jammer van de bench maar volgende keer haal je hem gewoon. Bij de BOR had ik het idee dat het altijd heel soepel ging, en ineens bij een bepaald gewicht voelde het superzwaar aan :p

Dankje! Ja ik vond het ook k*t van de bench, mijn armen waren op.. Ik hoop dat ik de volgende keer wel weer verder knal. Ja dat had ik dus ook, het ging eerst soepel, en weer 2,5kg erbij en het voelde zo ineens super zwaar :p

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 19:14 ----------

Best wel trots nu :p 2 maandjes terug had ik al moeite met 5x60, toen gebruikte ik een belt :p

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 19:16 ----------

Zie je wel dat je nog gewoon fatsoenlijke progressie maakt ook al zit het soms een training een beetje tegen, ga zo door man! :thumb:

Dit had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, ik dacht altijd heel zwak te zijn met squat. Maar dat valt toch nog mee! Tegenslagen laat ik me niet meer door gek maken, gewoon blijven proberen :)

gettin stronger bro!

Nette squats , er is progressie te zien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven