- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, en je hoeft de deur niet eens uit om te trainen. Speel je heel toevallig BF3 @ ps3?
Nee geen BF3, vanmiddag deed ik ballad of gay tony. Far cry3, GTA IV, batman arkham city, red dead redemption, AC brotherhood en voor de rest weet ik niet meer welke ik allemaal heb.. 
Voor de mensen die mijn 5x5 80 kg squat graag willen beoordelen:
http://www.youtube.com/watch?v=tL5NzaVuZRY&feature=youtu.be
hmm je rug?
Kijk meer recht naar voren en probeer ook je ellebogen naar voor te duwen, dan buig je niet zo ver naar voren

goed bezig Johan! Probeer alleen bij het omhoog komen meer vanuit je heupen te denken. Druk je voeten naar de zijkant. Dan voorkom je dat je kont als eerst omhoog komt. Verder degelijk!

Mooie Squat!
Het enige dat ik zie is dat je eerst vanuit je benen begint, daarna puur je rug. Idealiter moet het één beweging zijn zonder schokken of haperingen.

Nette squat hoor, het mag iets vloeiender maar das perfectionistisch gezeik. Vloeiend lukt alleen als je gewicht doet waar je geen problemen mee hebt, als je tegen je max aan squat dan gaat het nooit vloeiend denk ik.
triceps voelen nu ook gaar aan van die bench press.. Ik loop toch al op mijn eind met stronglifts, ik doe het weer iets rustiger en daarna cutten. Heb ik nu ook steeds meer zin in, de spiegel liegt er niet om 
Dat kan ik beter ook weer doen, want dit lijkt nergens op..triceps voelen nu ook gaar aan van die bench press.. Ik loop toch al op mijn eind met stronglifts, ik doe het weer iets rustiger en daarna cutten. Heb ik nu ook steeds meer zin in, de spiegel liegt er niet om
![]()