AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker hoor die squat! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter

Al redelijk verbeterd, nu richting de 90kg squats! :D

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 21:17 ----------

Nette squats , er is progressie te zien.

Dankje, zeker wel.. Stronglifts bevalt goed!

---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 21:18 ----------

Squat gaat nu eindelijk zoals ik het wil :D

Geen training, het weer is k*t en daar word ik echt lui van.. Mijn benen voelen ook nog wat zwaar, dan weet ik van te voren al dat het niks word, maandag dus gewoon weer knallen. Gamen was ook wel weer leuk :p

Haha, en je hoeft de deur niet eens uit om te trainen. Speel je heel toevallig BF3 @ ps3?

Haha, en je hoeft de deur niet eens uit om te trainen. Speel je heel toevallig BF3 @ ps3?

Nee dat niet eens haha, maar ik mag graag zeiken.. En ik heb nog wel eventjes voor ik met nieuwe schema start :p Nee geen BF3, vanmiddag deed ik ballad of gay tony. Far cry3, GTA IV, batman arkham city, red dead redemption, AC brotherhood en voor de rest weet ik niet meer welke ik allemaal heb.. :p

:thumbs: goed bezig Johan! Probeer alleen bij het omhoog komen meer vanuit je heupen te denken. Druk je voeten naar de zijkant. Dan voorkom je dat je kont als eerst omhoog komt. Verder degelijk!

hmm je rug?

Kijk meer recht naar voren en probeer ook je ellebogen naar voor te duwen, dan buig je niet zo ver naar voren

Rug bleef toch wel redelijk omhoog/recht toch? :p

Ik zal er op letten de volgende training (morgen). Ik heb nogal de neiging om voorover te staan idd.. Thanks voor je feedback bro! :)

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 20:20 ----------

:thumbs: goed bezig Johan! Probeer alleen bij het omhoog komen meer vanuit je heupen te denken. Druk je voeten naar de zijkant. Dan voorkom je dat je kont als eerst omhoog komt. Verder degelijk!

Dankje Martijn! Is goed, zal ik de volgende keer op letten. Dus meer de druk op je voeten zetten ipv vanuit kont omhoog komen? Dit zijn redelijk kleine verbeterpuntjes, als ik mijn squat terug kijk van 1x80 (staat ook op mijn youtube channel) dan is het wel aardig verbeterd.

Thanks voor je feedback! ;)

Mooie Squat!

Het enige dat ik zie is dat je eerst vanuit je benen begint, daarna puur je rug. Idealiter moet het één beweging zijn zonder schokken of haperingen.

Mooie Squat!

Het enige dat ik zie is dat je eerst vanuit je benen begint, daarna puur je rug. Idealiter moet het één beweging zijn zonder schokken of haperingen.

Dankje! Ja klopt wel, ik heb moeite om in één soepele beweging omhoog te komen. Het gaat bij mij echt vanuit benen/rug en daarbij komt er ook nog wel vrij wat druk op mijn knieën te staan.

Edit: is het normaal dat armen ook wel eens verkrampen gedurende lift? Soms voelt het zo vervelend (door de spanning die ik zet ofzo?) dat het mijn uitvoering ook nog wel eens belemmerd.

Laatst bewerkt:
Training:

Squat:

5x30
5x45
3x60

3x82,5 rug was naar de ****ing klote :@
1x82,5 rug voelt echt niet goed. squats is done.

Spanning zetten wauw niet goed, buikpijn..

BP Incline

5x30
5x30
5x40

5x55
3x55

Ik ben er nu echt klaar mee, voel me ****ed up.. Ik ga douchen, heb zelfs geen puf meer om er een superdude training van te maken.. :mad:

Nette squat hoor, het mag iets vloeiender maar das perfectionistisch gezeik. Vloeiend lukt alleen als je gewicht doet waar je geen problemen mee hebt, als je tegen je max aan squat dan gaat het nooit vloeiend denk ik.

Nette squat hoor, het mag iets vloeiender maar das perfectionistisch gezeik. Vloeiend lukt alleen als je gewicht doet waar je geen problemen mee hebt, als je tegen je max aan squat dan gaat het nooit vloeiend denk ik.

Dankje Sem, ja ik begrijp wat je bedoeld. Ik blijf vaak nog even 'zitten' voor ik weer omhoog ga.. Dat is ook weer zoiets idd, vloeiend gaat met lager gewicht veel beter. Warming up met bijv. 30 kg gaat juist weer lastig, blijkbaar té licht..

Haha als je teveel loopt te forceren gewoon 10 kilo er af en weer opbouwen :p . Kan geen kwaad ff terug in gewicht, geef je je spieren weer wat rust en kun je op techniek focussen

Dat kan ik beter ook weer doen, want dit lijkt nergens op.. :p triceps voelen nu ook gaar aan van die bench press.. Ik loop toch al op mijn eind met stronglifts, ik doe het weer iets rustiger en daarna cutten. Heb ik nu ook steeds meer zin in, de spiegel liegt er niet om :p

Dat kan ik beter ook weer doen, want dit lijkt nergens op.. :p triceps voelen nu ook gaar aan van die bench press.. Ik loop toch al op mijn eind met stronglifts, ik doe het weer iets rustiger en daarna cutten. Heb ik nu ook steeds meer zin in, de spiegel liegt er niet om :p

Lekker aan de koolvis gaan bro

Lekker aan de koolvis gaan bro

Goed idee, ook wel lekker :p

Nu is dit mijn eten, bedekte mijn hele bord :D

3169imv.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven