MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training Woensdag 01-05-13

Squat (lowbar)

5x30
5x45
5x55
5x65
5x75
1x85 lowbar niet gewend
1x85 **** this shit, schouders komt veel druk op..

Frontsquat

alles fail.. :mad: schouders konden 30 kg nog niet eens hendelen.. :mad:

MP

5x20
5x30
5x35
5x40

DL

5x55
5x70
5x85
3x100 :mad:

Shrugs

10x85
15x75
15x65

Barbell curl

8x25
8x30
8x30

Echt een hele slechte training, ik word te dik.. Het zweet stroomt me in de ogen, rug en echt alles is kletsnat... Dit is niet leuk meer om zo te trainen.. :o Ben kapot van deze slechte training.

Stronglifts werd sws al niks meer.. Rug voelt trouwens veel beter met low bar squat, alleen heb moeite om de bar op mijn schouders te laten liggen.

Ellebogen naast lichaam houden? Bij mij steken ze nogal ver naar achter en naar buiten. Hoeveel spier er op je rug/schouders zit moet toch niet uitmaken om het comfortabel te laten voelen?

Bedankt voor het filmpje, zal ik even bekijken. Hopelijk heb ik er ook iets aan!

Goed filmpje marcel, precies wat ik ook nodig heb.

Training 06-05-13

Deadlift

6x55
5x75
5x85
5x100
3x110 zat meer in, maar moest me krachten sparen.

BOR Pendlay

8x40 voelde goed, contractie was het best
8x55 ik voelde lats niet goed..
8x55 idem

T-Bar Row

8x40
8x50
8x60

Shrugs vs. Haney Shrugs

20x65 20x65
15x75 15x75

Military Press

5x35
5x35
5x40

Front Plate Raise

8x15
8x15

Lateral Side Raise

8x7
8x7
12x5

Upright Row

8x25
8x30
12x20

Liter drinken + liter zweet = uitgeput... :o dit is weer wennen na stronglifts...

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 20:09 ----------

Ohja, en ik heb zojuist een loopband besteld.. :p

Laatst bewerkt:
Lekkere DL man!

Johan, ben je gestopt met stronglifts? :eek:

Zonde, weet zeker dat je nog veel kracht had kunnen pakken kerel! Maja je moet het wel leuk blijven vinden natuurlijk, je doet het immers voor jezelf! :) Wat ga je nu precies doen?

Johan, ben je gestopt met stronglifts? :eek:

Zonde, weet zeker dat je nog veel kracht had kunnen pakken kerel! Maja je moet het wel leuk blijven vinden natuurlijk, je doet het immers voor jezelf! :) Wat ga je nu precies doen?

Ja ik ben gestopt met stronglifts, op 1 of andere manier lukte niks meer.. Mentaal en fysiek was ik naar de klote. En daardoor ging de motivatie ook echt verloren. :( Nu ga ik een split training doen, dit is de eerste week nu kijk ik eerst hoe ik er op reageer.

Volgende week begin ik met de cut, en dan zal ik met dit schema toch een eind moeten komen (hoop ik) :p

Gaat vast goed komen! :cool:

Nu wel doorzetten :p

Ja ik ben gestopt met stronglifts, op 1 of andere manier lukte niks meer.. Mentaal en fysiek was ik naar de klote. En daardoor ging de motivatie ook echt verloren. :( Nu ga ik een split training doen, dit is de eerste week nu kijk ik eerst hoe ik er op reageer.

Volgende week begin ik met de cut, en dan zal ik met dit schema toch een eind moeten komen (hoop ik) :p

jonge kom volgende week gewoon een keer hier trainen, ben woensdag vrij

Ik hoop het :o

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:07 ----------

Die cut moet lukken, maar het trainen gaat wel k*t :p

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:08 ----------

jonge kom volgende week gewoon een keer hier trainen, ben woensdag vrij

Ik ben zoveel slapper dan jou man, mijn training is jou warming up :roflol:

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:12 ----------

Training ging nu echt k*t.. Ik pot hem straks wel, maar het was in mijn trainingshok dik 25 graden.. Ventilator kreeg ik ook maar niet aan.. Windstil dus raam los hielp ook geen fl**ker.. Frontsquat lukte maar niet, de bar gleed me zo van de schouders en werd het een zercher squat.. :o

En een vraag.. Moet ik mijn onderhoud berekenen op BMR (en vetvrije massa?) of online met activiteitsfactor? (die ik dus nooit vertrouw, altijd te hoog of te laag).. Ik dacht aan BMR en de activiteiten zelf berekenen wat ik verbrand en dat aftrekken of optellen..

Training Woensdag 08-05-13

Squat

6x40
5x55
5x70
3x80 :mad:
5x80

Front Squat

5x40 meer lukte niet.. :mad:

Romanian DL

8x55
8x55
8x55

Donkey Calf Raise

20x20
15x30
15x30 burn like hell!

Hanging Knee Raise

5x wou ook maar niet lukken..

Kortom, een k*t training.. :mad: low bar wou al niet, zat paar minuten te k*tten met de juiste techniek.. :mad: en mijn benen waren ook gauw vol bij de 80 kg squat (terwijl 5x5 80 laatst goed ging) :rolleyes: en na de squats ging helemaal niks meer, werd duizelig van de hitte.. was 25 graden, en de ventilator deed het ook niet. :mad:

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Laatst bewerkt:
Ik hoop het :o

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:07 ----------

Die cut moet lukken, maar het trainen gaat wel k*t :p

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:08 ----------

Ik ben zoveel slapper dan jou man, mijn training is jou warming up :roflol:

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 17:12 ----------

Training ging nu echt k*t.. Ik pot hem straks wel, maar het was in mijn trainingshok dik 25 graden.. Ventilator kreeg ik ook maar niet aan.. Windstil dus raam los hielp ook geen fl**ker.. Frontsquat lukte maar niet, de bar gleed me zo van de schouders en werd het een zercher squat.. :o

En een vraag.. Moet ik mijn onderhoud berekenen op BMR (en vetvrije massa?) of online met activiteitsfactor? (die ik dus nooit vertrouw, altijd te hoog of te laag).. Ik dacht aan BMR en de activiteiten zelf berekenen wat ik verbrand en dat aftrekken of optellen..

hmm?

Bereken je eerst hoeveel je in rust verbrand en dan vermenigvuldigen met de activiteits factor.

88,362 + (gewicht_in_kg X 13,397) + (lengte_in_cm X 4,799) - (leeftijd_in_jaren X 5,677)

maal activiteitsfactor
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
1,9 Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of
twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.

en ik zie je volgende week woensdag, je moet ff laten weten hoelaat je aankomt, met lijn17 bij Abe Lenstra boulevard uitstappen

Laatst bewerkt:
hmm?

Bereken je eerst hoeveel je in rust verbrand en dan vermenigvuldigen met de activiteits factor.

88,362 + (gewicht_in_kg X 13,397) + (lengte_in_cm X 4,799) - (leeftijd_in_jaren X 5,677)

maal activiteitsfactor
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
1,9 Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of

en ik zie je volgende week woensdag, je moet ff laten weten hoelaat je aankomt, met lijn17 bij Abe Lenstra boulevard uitstappen
twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.

Oke thanks bro, dan moet het goed komen.. En ik hou het om de 2 weken wel bij of ik ook afval ofniet.. :)

Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan.. en wat twee keer per dag trainen?! :eek:

p.s. ik zweet als een otter tijdens training, dus ik stink nog erger dan een paardenstal. :o en geloof me dat is niet fijn, je ruikt mijn zweetvoeten nog door de schoenen heen.. Daarom kunnen we beter eens trainen als ik wat lager in vet sta.. :o

Oke thanks bro, dan moet het goed komen.. En ik hou het om de 2 weken wel bij of ik ook afval ofniet.. :)

Ik weet nog niet eens of ik dan wel kan.. en wat twee keer per dag trainen?! :eek:

p.s. ik zweet als een otter tijdens training, dus ik stink nog erger dan een paardenstal. :o en geloof me dat is niet fijn, je ruikt mijn zweetvoeten nog door de schoenen heen.. Daarom kunnen we beter eens trainen als ik wat lager in vet sta.. :o

Je kan wel woensdag je bent toch werkeloos en studeert niet. :trollface:

Haha dat van die 2 keer was verkeerd gecopy paste xD

Je kan wel woensdag je bent toch werkeloos en studeert niet. :trollface:

Haha dat van die 2 keer was verkeerd gecopy paste xD

Ja dat is zo :roflol: maar ik kan jou echt niet bijhouden, conditie is zwaar naar de klote.. Ik ben bij het minste al naar de klote :o

Ik dacht al dat zou een intensieve workout zijn :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven