MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo! In een week tijd squat ik makkelijk 5x5 100 kg en vetpercentage zal dan ook wel 10% lager zijn! :P

Ik ga liever na de zomer.. Ik haat sws trainen in de zomer :o

In de zomer trainen is lekker man. Keihard knallen in de gym en dan naar het strand en dan hopen dat je pomp nog zichtbaar is haha

• Topic Starter Topic Starter
In de zomer trainen is lekker man. Keihard knallen in de gym en dan naar het strand en dan hopen dat je pomp nog zichtbaar is haha

Hahaha maar het zweten en benauwd hebben is niet lekker :p Het strand is ook nog eens ver weg haha, wel een recreatie plas hier.. Maar met mijn vp is zelfs met pomp niks zichtbaar :o of ik moet continu flexed lopen :roflol:

Haha ja dat is waar, hier in de gym is het ook altijd super benauwd in de zomer. Maar even flink cutten dan, sta je er in de zomer van 2014 wel goed bij ;)

Haha ja dat is waar, hier in de gym is het ook altijd super benauwd in de zomer. Maar even flink cutten dan, sta je er in de zomer van 2014 wel goed bij ;)

Dat maakt het nog veel zwaarder haha, dan drink je ook al gauw een halve liter meer dan normaal.. Dat zeker wel, ik hoop tot de 10% te komen, en dan weer helemaal opnieuw bouwen en vp% neutraal houden. :)

Ja man, ik heb altijd al weinig lucht in de gym heb ik het idee, straks met 30 graden wordt een hel. Dat is ook mijn plan ooit, cutten tot 10% en dan zo blijven haha. Eerst groot worden want ik voel me nu nog zo klein haha

Ja man, ik heb altijd al weinig lucht in de gym heb ik het idee, straks met 30 graden wordt een hel. Dat is ook mijn plan ooit, cutten tot 10% en dan zo blijven haha. Eerst groot worden want ik voel me nu nog zo klein haha

Daar heb ik ook vaak last van, ik zie er ook al weer tegen op dat het weer 30 graden word en dan trainen. Haha, ja dat is mijn probleem dus ook wel, ik voel me ook klein (en dik) maar gek genoeg kom ik ook niks aan in massa met mijn huidige vetpercentage :(

Als je vp% echt hoog is is het wel verstandig om te cutten natuurlijk. Straks zit je lekker in je vel en kun je mooi schone massa pakken zonder je vp% ver te laten oplopen. Komt helemaal goed!

Dat is wel het verstandigste, ik houd nu ook vaak mijn buik in omdat die echt best wel rond is nu. :p Precies, dan blijf ik in mijn volgende bulk ook gewoon cardio doen zodat conditie + vetpercentage ook goed blijft.. En metabolisme een boost krijgt!

Kleine update

Morgen start mijn cut, ik zal mijn kcal behoefte eerst baseren op mijn BMR, en de activiteiten los van elkaar erbij op te tellen. BMR komt neer op 2100 kcal in rust. Woensdag word mijn loopband geleverd incl. bijgeleverde borstband (foto's volgen nog), dat word dus een pakket van ruim 100 kg naar de boven verdieping tillen :D

Daarna nog een bestelling plaatsen bij B&F, en dan word het hardcore as phuck cutten.

Stats van vanochtend;

Buik omtrek (vanaf navel) 98 cm
Linker arm omtrek 39 cm
Rechter arm omtrek 41 cm
Quads moet ik nog meten.

Gewicht: 93.2 kg
VP% 21%

En nog wat before pictures voor het resultaat straks! :)

Nice, veel succes. Grotere armen als mij :( Laatst weer eens gemeten toevallig :P

37,5 of 38cm ofzo, niks bijzonders dus helaas. Weet echter nog wel dat de vorige keer dat ik ze had gemeten ze maar 32cm waren dus ik ben wel vooruit gegaan haha. Als ik overstap op een echt massa gericht schema zal ik alles op gaan meten en dan ook bijhouden. Aangezien ik nu nog voor kracht bezig ben hecht ik hier minder waarde aan.

37,5 of 38cm ofzo, niks bijzonders dus helaas. Weet echter nog wel dat de vorige keer dat ik ze had gemeten ze maar 32cm waren dus ik ben wel vooruit gegaan haha. Als ik overstap op een echt massa gericht schema zal ik alles op gaan meten en dan ook bijhouden. Aangezien ik nu nog voor kracht bezig ben hecht ik hier minder waarde aan.

Ook netjes hoor, scheelt maar weinig met die van mij! Zeker wel vooruitgang, ik deed voorheen dus massa gericht schema maar heb daarna ook nooit meer progressie gezien met de cm's :p Ja precies, dat komt wel weer!

Ja ik heb eerder ook wel massagericht getraind maar was eigenlijk nooit consequent. Pas sinds Rippetoe ben ik echt consequent bezig met trainen, voeding kan nog beter. Komende week een uur personal training en dan zal ik mijn techniek op alle grote oefeningen eens goed onder de loep laten nemen.

Ik deed het wel redelijk met regelmaat, maar door omstandigheden ging ik steeds minder trainen.. Voeding blijft bij mij ook lastig, vooral omdat ik mee eet met mijn ouders. Dat is wel verstandig, zo blijf je jezelf ontwikkelen en ga je ook niet voor langere tijd met een ruk techniek trainen. :)

Ik kreeg toevallig een gratis uurtje aangeboden dus dat kwam mooi uit, al denk ik dat mijn techniek opzich wel aardig zal zijn. Het kan altijd beter natuurlijk. En komende zaterdag naar 2 presentaties over voeding en training, moet het allemaal nog maar een tikje serieuzer aan gaan pakken denk ik. Nu pitten, ik ben benieuwd naar de before pics morgen.

Mooi meegenomen, en nooit verkeerd om te laten checken. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu ik ga cutten moet ik het ook serieuzer gaan aanpakken, word lastig maar is nu wel nodig! Truste, ik zal morgen wel die beschamende foto's posten + training.

Training Maandag 13-05-13

Deadlift
6x55
5x75
5x85
5x100
5x110
1x120 slechte techniek

Shrugs vs. Haney Shrugs
20x65 20x65
15x75 15x75

BOR Pendlay
8x40
8x40
8x55 deadlifts ervoor verdoete totaal mijn techniek
8x55

T-Bar Row
8x40 same story, rug naar de klote
8x50
8x60

Military Press
5x35
5x35
4x40

Front Plate Raise
8x15
8x15
8x15

Lateral Side Raise
8x7
8x7
10x5

Upright Row
8x25
8x30
12x20

De training ging lekker, maar was na mijn deadlifts wel naar de klote.. Rug voelde heel erg stijf aan, daardoor gingen BOR & T-bar row niet echt lekker.. Volgende keer doe ik die op het einde van de training.. kan mijn rug even herstellen. :o

Hier nog wat foto's... Beschamend.. ik durfde die foto's van gisteren niet eens te posten, zonder een plate voor mijn pens is het echt horror. Definitie valt ook in het niets met dit vp%, word dus wel tijd om eens goed hard te cutten! En check die striae op mijn heupen eens :roflol:

1r9r2e.jpg

2ze02sp.jpg

Toch nog aardig wat massa :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven