- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tijdens je training is je hoofd leeg en gaat het denken niet meer zo soepel haha. Lekker is het wel om 8 reps te pakken met BOR, bevalt mij iig wel goed. Ik hoop het voor je, ik heb maar 1x low bar gesquat met succes, rug vond het prettig maar schouders en polsen helaas niet. Maar dat merk je wel met high bar, je moet nu meer spanning op je rug zetten omdat de belasting toch wel iets zwaarder is.
Maar nu voel ik me wel redelijk goed, en mocht ik falen maak ik de rest wel af. Je kan niet altijd geluk hebben.
Je hebt wel vaak motivatieproblemen of niet? Zie ook redelijk vaak dat je je training niet geheel afmaakt om wat voor reden dan ook.

Hebben jullie niet last van deze weersomstandigheden dan? 
Ik heb totaal geen last van het weer nee, ga het liefst iedere dag trainen. En jij traint thuis toch dus ik zie niet in wat het weer je uitmaakt. Ik ben ook niet tevreden met mijn fysiek maar dat is toch alleen maar meer reden om keihard te trainen?
Maar daar zijn we nederlanders voor toch?
In de tijd dat mijn vp laag was en ik goed gainde wou ik ook wel iedere dag trainen, maar dat waren natuurlijk beginner gains. Ik zal wel mijn best moeten doen, dan breng ik mijn metabolisme ook omhoog. En des te eerder ik echt ripped sta.

Zo weegschaal is ook wel handig om alles bij te houden, ik doe het nu ouderwets met 3x achter elkaar wegen en vp% meten. 
ik wil ochtend cardio toevoegen op rustdagen, en dat volledig op nuchtere maag.

Een echt PR is nooit met 100% techniek dus daar zou ik me niet druk over maken hoor.![]()
En dan wel met 100% techniek 
Waarom Front plate raises? Over het algemeen zie je vooral dat de voorste schouderkop juist voorloopt en je beter je achterste schouderkop kunt gaan aanpakken. Verder gefeliciteerd met je PR uiteraard, altijd fijn.