AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha altijd wennen zo omschakeling van schema als de rep range eerder zo simpel en duidelijk was. :p volgende keer beter, desnoods op binnenkant hand zetten met pen:

8 reps

Haha ja misschien wel beter. Ik zei echt nog tegen mijn trainingspartner tijdens de 1e set ofzo van straks nog een set met 8 reps. Maar je zit zo in je hoofd met werken naar 1 topset dat je het gevoel hebt na die topset klaar te zijn. Alleen bij de BOR dus nog 8 reps eruit geknald wat heerlijk ging op de nieuwe manier. Ik denk dat dinsdag die 75kg squat en 75kg bench ook wel goed zal gaan, ik heb nu alleen moeite om weer highbar te gaan squatten nadat ik lowbar gewend ben.

Haha ja vervelend is dat.. Daarom heb ik altijd laptop erbij en houd ik ondertussen alles bij :p tijdens je training is je hoofd leeg en gaat het denken niet meer zo soepel haha. Lekker is het wel om 8 reps te pakken met BOR, bevalt mij iig wel goed. Ik hoop het voor je, ik heb maar 1x low bar gesquat met succes, rug vond het prettig maar schouders en polsen helaas niet. Maar dat merk je wel met high bar, je moet nu meer spanning op je rug zetten omdat de belasting toch wel iets zwaarder is.

Leef je nog kerel? :p

Haha ja ik leef nog! Ik kamp nogal met motivatie problemen, zal wel met het weer te maken hebbben. Ik ga straks weer proberen om een goede training neer te zetten.. Weer rug, gisteren faalde ik met 100 kg DL en was ik het ook gauw zat ??? Maar nu voel ik me wel redelijk goed, en mocht ik falen maak ik de rest wel af. Je kan niet altijd geluk hebben.

Jij gaat ook nog steeds lekker? Ik neem vanavond wel even een kijkje in je log :D

Je hebt wel vaak motivatieproblemen of niet? Zie ook redelijk vaak dat je je training niet geheel afmaakt om wat voor reden dan ook.

Je hebt wel vaak motivatieproblemen of niet? Zie ook redelijk vaak dat je je training niet geheel afmaakt om wat voor reden dan ook.

Ja klopt, de laatste tijd veel vaker.. Bulken doe ik graag, maar met een hoog vetpercentage lijkt het of je niks gaint (of erger, misschien gain je wel helemaal niks?) en cutten weet je gewoon dat je niet in massa aankomt en ik ben echt niet tevreden met mijn fysiek :p

Ik moet gewoon even doorbijten met het motto om volgend jaar er wel ripped bij te staan met serieuze massa. :) Hebben jullie niet last van deze weersomstandigheden dan? :o

Ik heb totaal geen last van het weer nee, ga het liefst iedere dag trainen. En jij traint thuis toch dus ik zie niet in wat het weer je uitmaakt. Ik ben ook niet tevreden met mijn fysiek maar dat is toch alleen maar meer reden om keihard te trainen?

Ik heb totaal geen last van het weer nee, ga het liefst iedere dag trainen. En jij traint thuis toch dus ik zie niet in wat het weer je uitmaakt. Ik ben ook niet tevreden met mijn fysiek maar dat is toch alleen maar meer reden om keihard te trainen?

Haha ik mag dan ook graag klagen :o Maar daar zijn we nederlanders voor toch? :roflol: In de tijd dat mijn vp laag was en ik goed gainde wou ik ook wel iedere dag trainen, maar dat waren natuurlijk beginner gains. Ik zal wel mijn best moeten doen, dan breng ik mijn metabolisme ook omhoog. En des te eerder ik echt ripped sta.

Over een half uurtje ga ik weer pompen, ik ga voor de 3x115 DL als mijn grip het toelaat, desnoods straps gebruiken waar ik dus best wel tegen ben.. Maar heb een dikke blaar op mijn middelvinger :p

Ik faalde gister opnieuw op 5x75kg squat dus dan zakt de moed je ook wel in de schoenen maar goed, we gaan gewoon door toch. Het belangrijkste is consistent zijn en dan komen de resultaten ''vanzelf''. Voortaan gewoon je trainingen afmaken dus en ook gaan trainen als je even geen zin hebt.

Iknowthatfeeling.jpg ik maak ook geen beste gains meer op squat maar wanneer ik fail pomp ik nog wel wat lichtere setjes er tegen aan. Je hebt volkomen gelijk man, het is elke keer weer een strijd met jezelf en die confrontatie moet je niet uit de weg gaan.. En mocht het niet lukken een kortere sessie doet zijn werk ook wel, altijd beter dan niks doen!

Ik trainde gisteren ook zonder muziek, dus zometeen eerst subwoofer weer aansluiten en gaan! Oorlog strepen magnesium op de kop en pompen :p

Haha that's the spirit! Muziek is zo belangrijk volgens mij. In onze gym heb je echt k*t muziek altijd, iedereen zeurt er ook over.

Haha voor mij dus ook, als je goede muziek hebt kan het je net dat beetje agressie geven wat je nodig bent om die set eruit te blazen! Ik kan draaien wat ik wil, dat is wel een voordeel :D alleen soms gebruik ik youtube en dan word je leip van die reclames haha.

Bij mij gaat het eigenlijk best lekker en niet echt last van motivatie problemen, helemaal niet nu ik mijn 1 rep max getest heb! Denk wel dat zolang ik cut mijn 5x5 gewichten niet echt omhoog zullen gaan, maja dat moet ik maar voor lief nemen. Zolang ik maar niet slapper wordt en dan na de zomer lekker cleanbulken en max massa en kracht proberen aan te zetten! Ik ben morgen jarig en heb een barbell curl stang gevraagd zodat ik toch ook lekker biceps en triceps oefeningen er bij kan gaan doen en krijg zon tanita weegschaal dus nu kan ik echt goed gaan cutten en alles precies bij houden en voeding bijstellen elke week :D

Net ook nog 7,5 km wezen hardlopen op rustig tempo, heb er een uurtje over gedaan dus goed op de vet verbranding gezeten. Wil dit eigenlijk op dinsdag en donderdag ochtend gaan doen op mijn rust dagen! :)

Dus heb eigenlijk niks te klagen haha!

Oke gelukkig man, zo kan je het beter hebben haha.. Niet getreurd, alles je een PR zet is het geweldig.. maar zit het eens tegen is het ook niet erg, in de cut kan het niet altijd super gaan. Die massa en kracht komen daarna wel weer! Alvast gefeliciteerd man, ja daar heb je wel wat aan haha.. Biceps en triceps pompen met een EZ curl stang werkt wel lekker :D Zo weegschaal is ook wel handig om alles bij te houden, ik doe het nu ouderwets met 3x achter elkaar wegen en vp% meten. :p

Nice! Hardlopen moet ik echt opbouwen, mijn conditie is beneden pijl.. :o ik wil ochtend cardio toevoegen op rustdagen, en dat volledig op nuchtere maag.

Nee zeker niet, zolang je vorderingen maakt mag je niet klagen! :P

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 18:44 ----------

Training Woensdag 22-05-13

Deadlift
6x55
5x70
5x85
5x100
5x110
5x115 PR
3x120 PR techniek was niet 100%
5x100 Grip + pump issues

Shrugs vs. Haney Shrugs
20x65 20x65
15x75 15x75

Military Press
5x35 pff pomp in onderarmen niet te zuinig
5x35
5x40 niet tevreden, maak weinig progressie op MP.

Front Plate Raise
8x15
8x15
8x15

Upright Row
8x25
8x30
8x35 heavy
8x30
12x20

BOR Pendlay
8x40
8x45 ging helemaal nergens over.. :mad:

15 min. loopband 115 kcal verbrand

Een echt PR is nooit met 100% techniek dus daar zou ik me niet druk over maken hoor. :)

Waarom Front plate raises? Over het algemeen zie je vooral dat de voorste schouderkop juist voorloopt en je beter je achterste schouderkop kunt gaan aanpakken. Verder gefeliciteerd met je PR uiteraard, altijd fijn.

Waarom Front plate raises? Over het algemeen zie je vooral dat de voorste schouderkop juist voorloopt en je beter je achterste schouderkop kunt gaan aanpakken. Verder gefeliciteerd met je PR uiteraard, altijd fijn.

Om het nog wat te isoleren, voelt goed als je het strict uitvoerd. MP loopt echt achter, en mijn voorste schouderkop ook, ik zou graag frontsquats doen maar het voelt niet fijn door te kleine front delts. Dankjewel man, voelde wel weer goed! 3x115 was de bedoeling maar ik wist er meer uit te halen :)

Training Vrijdag 24-05-13

Squat
6x40
5x55
5x55
5x70
2x80 rug voelt nog k*t - poging 2 failt zelfs met belt..
5x60

Bench Press
20x15
10x30
8x40
8x45
5x50 huh? 45 ging easy en nu moeite.
2x55
2x55
6x45
8x40

Skullcrushers
8x20
8x22,5
8x25 + EZ CGBP 8x25

BB Curl
12x20
10x25
8x30
12x20

Filmpjes van BP volgen nog.. Wat een k*t training btw. :o

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven