MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Opgeven is geen optie, de strijd aangaan en door blijven gaan met goede moed.. Dan kom ik er vast wel weer overheen! Ja komt goed, ik ben benieuwd of mijn techniek goed is.
Terwijl ik vorige week een halve kilo kwijt was.. Misschien ook wel vocht van de carbs wat ik vasthoud. Of weegschaal is batterij bijna leeg (wat ik dus denk) als ik me weeg duurt het wel 10 min. voor ik de juiste meting heb..
Tot ik weer naar mijn hoofd kreeg gesmeten van je moet meer eten daardoor stall je op de squat. En aan een sixpack heb je nik, gewoon groot lomp en sterk zijn heb je veel meer aan haha. Conclusie: Gewoon door blijven vreten en gainen haha
Mee eens, maar als je te hoog in vet staat blijf je ook hangen wat progressie betreft. Althans... zo is het bij mij wel, een te hoog vp% remt je spiergroei e.d. Volgende bulk wil ik ook nooit meer boven de 15% komen.. Nu heb ik nog een hele lange weg te gaan waar je achteraf wel van baalt.
Dan heb je dat wel aardig mee zitten, ik heb het op mijn buik, kont en vooral rug.. En op de rug is het echt lelijk. Nog niet verkeerd, zolang je niet boven de 20% komt valt het reuze mee. Ik denk het ook, ik presteer ook niet best op squat met lage kcal. Dan moet ik wel redelijk bulken. Dat moet ook juist haha, ik heb momenten dat ik denk dat er echt flink wat massa onder mijn vet zit. Maar ook momenten dat ik denk dat er niks van mij over blijft, en daar ben ik juist bang voor