MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar blijven die filmpjes? Ziet er wel uit als een rot training inderdaad, volgende keer beter!

• Topic Starter Topic Starter
Filmpjes post ik morgen wel, misschien straks nog. Benen gaan de laatste tijd echt slecht, borst was altijd al ruk. Misschien toch alleen op squat weer het 5x5 principe doen en daarnaast nog wat oefeningen omdat benen dag uiteindelijk een aparte dag is (wat dit keer niet het geval was) :o

Volgende week dus beginnen met 5x5 40 kg squat... En dan hopen weer sterker te worden.

Klote dat het niet goed gaat man, heb er zelf ook wel wat last van. Goed dat je hier blijft posten anders heb je wellicht de kans dat je de moed verliest en ermee ophoudt, terwijl het echt wel weer beter zal gaan straks. Ik zie de filmpjes wel verschijnen.

Het werkt niet echt mee, maar ik krijg gek genoeg wel voldoening na de training (of de dag erna) het gevoel dat je toch hard hebt gestreden :p Opgeven is geen optie, de strijd aangaan en door blijven gaan met goede moed.. Dan kom ik er vast wel weer overheen! Ja komt goed, ik ben benieuwd of mijn techniek goed is.

Ik zie nog geen filmpjes ;)

Youtube kon ik de bestanden niet uploaden dus moet ik ze eerst aanpassen met movie maker denk ik? En anders via tinypic.com
Morgen post ik wel als ik training weer post. Na 2 weken stond ik weer op precies hetzelfde gewicht ??? Terwijl ik vorige week een halve kilo kwijt was.. Misschien ook wel vocht van de carbs wat ik vasthoud. Of weegschaal is batterij bijna leeg (wat ik dus denk) als ik me weeg duurt het wel 10 min. voor ik de juiste meting heb..

Ah oke, ik heb geen idee hoe je je video moet aanpassen dan. Als je weegschaal er 10 minuten over doet zou ik de batterijen indd maar eens gaan vervangen haha.

Nee ik ook niet maar zou wel misschien aan het formaat liggen. Er gaat zo hele platte batterij in, die moet ik dan eerst nog kopen haha. En deze week maar eens beginnen met ochtend cardio, interval ofzo. :)

Haha, ik kreeg het laatst ook weer in mijn hoofd om te gaan cutten voor de vakantie :p Tot ik weer naar mijn hoofd kreeg gesmeten van je moet meer eten daardoor stall je op de squat. En aan een sixpack heb je nik, gewoon groot lomp en sterk zijn heb je veel meer aan haha. Conclusie: Gewoon door blijven vreten en gainen haha

Wat is jou vp% op dit moment dan? Volgens mij kan jij wel flink eten voor je echt vet gaint vanwege je lengte.. Of heb ik het mis? :p Mee eens, maar als je te hoog in vet staat blijf je ook hangen wat progressie betreft. Althans... zo is het bij mij wel, een te hoog vp% remt je spiergroei e.d. Volgende bulk wil ik ook nooit meer boven de 15% komen.. Nu heb ik nog een hele lange weg te gaan waar je achteraf wel van baalt.

Nouja, onderhoud zal rond de 4000kcal liggen. Gok dat ik rond de 17-18% sta, eigenlijk alleen echt vet rond mijn buik verder merk ik het nergens, maar krijg soms wel het idee dat ik een dikke pens krijg haha. Kan dus zo zijn dat ik rond 15-16% zit ofzo, zou het echt niet weten. Alleen squat blijft steken en die wil ik echt naar de 100kg krijgen en enige manier daarvoor zal toch zijn door meer te eten denk ik. Ik wil echt dat als ik een keer ga cutten ik ook echt ripped sta als ik klaar ben, en niet denk van verdomme nu mag ik er eerst weer 10kg op plakken voor het wat lijkt.

De t*ring!! Mijn onderhoud ligt rond de 2600kcal en dat vind ik al veel haha :p Dan heb je dat wel aardig mee zitten, ik heb het op mijn buik, kont en vooral rug.. En op de rug is het echt lelijk. Nog niet verkeerd, zolang je niet boven de 20% komt valt het reuze mee. Ik denk het ook, ik presteer ook niet best op squat met lage kcal. Dan moet ik wel redelijk bulken. Dat moet ook juist haha, ik heb momenten dat ik denk dat er echt flink wat massa onder mijn vet zit. Maar ook momenten dat ik denk dat er niks van mij over blijft, en daar ben ik juist bang voor :o

Pff ja, word er soms wel moe van maar ben het nu wel aardig gewend. Nouja, mijn kont wordt ook wel dikker volgens mij maar dat boeit me dan weer niet zoveel :p Ik blijf wel gewoon rustig doorgaan zo en ik zie wel wanneer het echt teveel wordt.

Na een tijdje ben je het wel gewend, maar je hebt soms van die dagen dat je echt geen zin meer hebt. Ik geef er ook weinig om, heb laatst nieuwe broeken gekocht dus kan er wel weer even tegen aan! :p Dat zie je ook gauw genoeg, bulken blijft ook het leukste :D

Precies, en als je dan bedenkt dat als je bv een dag 400kcal minder eet ofzo je die dag als het ware gewoon op onderhoud hebt gegeten. Al denk ik dat het tijdstip waarop je eet wel degelijk van belang is maar goed. Consistentie is key en dat is met alles zo.

Ik train altijd met mijn broer en had hem laten opschrijven wat hij alle dagen at. Nou de ene dag at ie 3500, de volgende dag 1800, dan weer 2500 enz. Hiervan bestaat de helft dan ook nog eens uit kitkats en dergelijke. En dan blowt ie ook nog eens iedere dag enorm veel. En tenslotte gaint ie kwa kracht evenhard als mij en op de squat nog harder. Wtf doe ik dan fout, als je nagaat dat we kwa genen zo goed als gelijk zullen zijn.

Ja dan valt het ook wel mee, die dagen had ik er in de bulk ook wel tussen zitten. Ik denk dat voor ecto's de tijden van maaltijden meer uitmaakt dan voor endo's.. Een endo gaint sws al eerder vet en moet nog stricter op zijn voeding letten.

Wtf haha, dat is wel heel erg vreemd ja.. Verder ook geen mankementen mbt je fysiek zoals bepaalde afwijkingen? Ik zelf heb dat mijn ene been iets langer is dan de ander, en sinds kort ook nog eens aan mijn grote teen een ingegroeide nagel wat ook niet echt meewerkt, dan komt er soms met squat een vervelende druk op te staan. Maar heb jij ook geen oefeningen waar jij beter op gaat? Iedereen heeft wel zijn mindere spiergroepen..

Military Press druk ik weer 10kg meer als hem dus schouders zijn duidelijk zijn zwakte. Dips ben ik ook een stuk sterker in, bench ben ik iets (2,5kg ofzo) sterker. Deadlift gaat ook vrij gelijk, komen beide niet voorbij die 135kg haha. Wellicht heeft mijn hernia verleden ermee te maken maar dat zou nu gewoon in orde moeten zijn. Morgen maar eens zien of 5x 77,5kg wel lukt waar 5x 75kg niet lukte vorige week. Ik heb het gevoel dat het na al die periode vooral een mentaal probleem is geworden met de squat, en dat ik er misschien gewoon 90kg op moet gooien en dan moet gaan knallen. Echter denk ik zo ook wel voor de set en ben ik er helemaal klaar voor, om na 3 reps niet meer omhoog te kunnen komen haha. We gaan het zien!

Dan heeft jou broer het zeker met squat/benen dat hij daar sneller progressie mee maakt. Deadlift kan soms heel lang op een dood punt blijven, ook dat kan mentaal zijn.. Ik had vaak angst voor grip fail met deadlift, ik pakte 115 kg maar 3x met belt en magnesium of wrist wraps. En nu zonder belt en minder bang om te falen. Ik hoor morgen wel of je squat is gelukt, ik heb ook wel eens geprobeerd gewoon het gewicht erop te knallen maar mentaal zit het al niet goed en met het unlocken voel je je al slap, best wel dom maarja :p

Wat wel schijnt te werken is bijvoorbeeld 100kg te pakken en te unracken, daar 10-20seconden mee te blijven staan en weer terug te leggen. Dan even later te gaan squatten met je werkgewicht van 80 kg wat dan heel licht aanvoelt. Ik denk dat ik dat morgen eens ga proberen. Baadt het niet dan schaadt het niet.

Nou, Squat en bench allebei 5x 77,5kg gehaald. Bench voelde nog redelijk makkelijk aan dus volgende week 5x80kg moet lukken :) Wel lachwekkend dat ik evenveel squat als bench maarja, ik squat in ieder geval :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven