- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Goed idee van dat unracken met zwaarder gewicht. Ik deed nog wel eens lichte setjes na mijn werksets, en dan ging het veel soepeler. Heef dat voor jou wel geholpen?
Nice dat het je is gelukt! Lachwekkend of niet, ik vind het een prestatie want mijn bench is weer om te janken. Squat ook wel maar bench is helemaal zwak. Ik post straks die filmpjes ook.
Training van vandaag ging k*t.. Deadlift, shrugs en military press deels gedaan.. Niet eens af kunnen maken want die backpump maakte alles onmogelijk. Volgende keer met rug training toch maar weer taurine nemen.
Nice dat het je is gelukt! Lachwekkend of niet, ik vind het een prestatie want mijn bench is weer om te janken. Squat ook wel maar bench is helemaal zwak. Ik post straks die filmpjes ook.
Training van vandaag ging k*t.. Deadlift, shrugs en military press deels gedaan.. Niet eens af kunnen maken want die backpump maakte alles onmogelijk. Volgende keer met rug training toch maar weer taurine nemen.

****ing k*t zooi, mijn rug voelde echt niet goed. Zonder taurine komt er niks uit. 

Hoe zit het met je ademhaling? Ik vind het prettig om als de stang bovenaan is goed in te ademen, en dan pas bij het laatste gedeelte van de opwaartse beweging uit te ademen. Vreemd dat je niet boven de 55kg uitkomt iig.
maar jij zit aan de roids, dat is het verschil tussen jou en mij