AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dan word ik dik denk ik :roflol:

Probeer vet beetje in toom te houden, vanaf 80 kilo cut ik wel terug naar 10% en dan vast proberen te houden :p

Dat denk ik ook ja :roflol: zo zag mijn bulk er toen wel een tijdje uit, ik was een feeder voor mezelf :p

Ik cut nu terug richting de 10% en daarna clean bulk en niet meer boven de 15% uitkomen. Dat is imo het verstandigste :p

Succes met je cut! Ik volg je log nog steeds, ik ben alleen niet zo'n spammer als de rest.. :p

Rustig door blijven gaan. Mijn bench is weer sterker dan mijn squat, en zo heeft iedereen wel een punt dat beter kan of niet lekker loopt.

Ik spam hier om het topic levend te houden :D

Succes met je cut! Ik volg je log nog steeds, ik ben alleen niet zo'n spammer als de rest.. :p

Rustig door blijven gaan. Mijn bench is weer sterker dan mijn squat, en zo heeft iedereen wel een punt dat beter kan of niet lekker loopt.

Nooit in arnodsi's log gekeken? :roflol:

@johan

Jij hoeft ook stuk minder te eten, ik gain pas op 3500-4000 kcal

Dankjewel man! Ik volg die van jou ook nog steeds, maar ik post ook niet altijd bij iedereen die ik volg :p

Daar heb je gelijk in, ik zal gewoon door blijven gaan. Elke PR die ik pak is er weer een, en dat loopt vast wel op naar respectabele gewichten! :D Mijn squat gaat ook traag de laatste tijd, maar dat komt wel weer goed :)

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:01 ----------

Ik spam hier om het topic levend te houden :D

En dat lukt je wel goed :P

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:02 ----------

Nooit in arnodsi's log gekeken? :roflol:

@johan

Jij hoeft ook stuk minder te eten, ik gain pas op 3500-4000 kcal

Dat klopt, dit is nog makkelijk vol te houden, alleen soms neig ik gauw naar de whey shakes omdat ik anders weer te ver boven mijn behoefte kom :o

:roflol:

Keep it up johan!
Bij de bench kun je ook proberen je ellebogen meer naar binnen te kantelen/drukken, hiermee ben ik een heel eind omhoog gegaan in gewicht :)

Keep it up johan!
Bij de bench kun je ook proberen je ellebogen meer naar binnen te kantelen/drukken, hiermee ben ik een heel eind omhoog gegaan in gewicht :)

Thanks man, ik heb schema nu weer wat aangepast.

Ma; Rug + traps, triceps en rear delts
Wo: Borst, side & front delts
Vr: Benen en biceps.

Ik buig ellebogen wel lichtjes naar binnen, misschien volgende keer iets verder proberen en kijken wat het mij brengt! Bedankt voor je advies kerel :D

Het tucken van je ellebogen zag er volgens mij al prima uit, maar je kunt het altijd proberen. Ook kun je wat spelen met waar je de stang je borst laat aanraken (hoog of laag). Ook kun je je grip nog wat wijder of smaller pakken en zien of het resultaat geeft of lekkerder voelt. Waar je denk ik wel om moet denken is dat je niet alles in 1x probeert te veranderen maar bijvoorbeeld eerst even een training 1 ding wijzigt om te ervaren of er verschil is.

Ja oke is goed man, ik zag het ooit eens in een filmpje voorbij komen en ben daar toen ook wel gelijk mee begonnen. Anders waren mijn schouders naar de klote :P Ik zal het eens proberen en wat spelen met grip etc. en om de training dan. Ik laat jullie wel weten hoe het is gegaan. Jou advies heeft mij ook wel goed gedaan, eindelijk weer een PR gehaald haha.

Ziet mijn nieuwe schema er ook goed uit? Lijkt mij zo beter dan dat het nu is.

Hoe was je huidige schema dan?

En mooi dat het direct al resultaat had man. Die veranderingen er sowieso inhouden dan. Was zeker voornamelijk je lichaam opspannen of niet?

Huidige schema was:

Ma; Rug, traps en schouders
Wo; Benen
Vr; Borst, triceps en biceps

Ja klopt, techniek was hetzelfde alleen nu buik en benen aanspannen + de letten op ademhaling. :)

Dan ziet je nieuwe schema er wel wat beter uit inderdaad, als je na benentraining het kunt opbrengen je biceps nog te gaan doen.

Ik zou wel goed kijken of het nodig is je front delts los aan te pakken. Heb bij mijzelf het idee dat de achterkant gigantisch achterloopt en om dan de voorkant nog meer te laten groeien is niet handig.

Ja dat vind ik zelf ook, schouders na rug is sowieso al klote. Benen training is bij mij niet heel heavy, ik heb de laatste tijd ook pijn in de knieën dus ga weer deloaden en rustig gewicht opbouwen.

Is goed, mijn front delts zijn daarentegen ook erg zwak hoor, zit weinig massa op. Maar mijn achterkant schouders lopen ook weer gigantisch achter. Zijkant zit mij ook te min massa op. :p

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:43 ----------

Training Maandag 03-06-13

Deadlift
6x55
5x70
5x85
5x100
5x110
1x120 k*t techniek, filmpje volgt.

BOR Pendlay + BELT
8x40
8x55
8x55
5x55 k*t oefening dit

T-Bar Row + BELT
8x40
8x50
8x60
4x70 ben naar de klote :mad:

Shrugs vs. Haney Shrugs + STRAPS
20x70 15x80
10x90 5x100 pomp in lats verpeste het. :D

Bench Dips
x10
x10 +5 kg :o

Kramp in schouders... wat een k*t training zeg. Ik heb heel wat dingen niet gedaan, Chin ups wou al helemaal niet, ik kreeg mezelf niet omhoog :o Ik begon nogal laat, kon niet anders.. maar daar moest mijn hele training onder lijden. Te vlug trainen is te vlug kapot zijn.

Waarom moest je zo vlug trainen dan, had je nog een andere afspraak 's avonds? En BOR is super chill juist :D Waarom een belt daar gebruiken? Zorg voor een goede houding en spanning op je core dan moet 55kg makkelijk zonder belt kunnen.

Ik heb net 5x80kg gesquat en gebenched, dus ben wel tevreden :D

Waarom moest je zo vlug trainen dan, had je nog een andere afspraak 's avonds? En BOR is super chill juist :D Waarom een belt daar gebruiken? Zorg voor een goede houding en spanning op je core dan moet 55kg makkelijk zonder belt kunnen.

Ik heb net 5x80kg gesquat en gebenched, dus ben wel tevreden :D

Ik had eerder nog wat plannen en train normaal gesproken om half 3. Dan kan ik mijn tijd nemen en daarna nog cardio doen, nu werd dat niks. Ik blijf de BOR echt k*t vinden, contractie voelde ik met 55kg niet eens, het is een beetje als een malle met de armen trekken aan de bar.. Ik ben die 8 reps ook niet echt gewend, maar 5 reps vind ik zinloos.

Na deadlift is mijn rug naar de t*ring, ik moet vaak mijn deadlift sessie stoppen omdat mijn rug er mee klaar is. Terwijl mijn grip nog wel goed is ??? Taurine doet zijn werk ook amper, als ik het krijg is het einde oefening. Dus dan zijn die BOR's niet haalbaar zonder belt :o

Nice man, toch nog iemand die er wel wat van bakt. :P Ging het ook redelijk easy? Ik moet echt alles geven en dan faal ik nog.

Mm erg irritant dan met je rug, wel een vaag probleem.

Alleen de laatste rep van bench was even hard werken maar dat hoort ook zo. Squat ging redelijk soepel al was de uitvoering niet 100%, maar door de lichte dag op woensdag denk ik dat ik hier goed genoeg aan kan werken dat ik gewoon doorga met verhogen. Ik ben niet van plan weer onder de 80kg te gaan squatten nu :D Ik moet wel zeggen dat ik deze keer een preworkout heb genomen om te testen of dit nog goed was, was wat gaan klonteren enzo. Had niet echt t gevoel alsof het werkte, net als eerste keer dat ik het nam. Wie weet was het net het extra zetje maar vrijdag ging 3x80kg vrij easy dus zit sowieso wel goed. Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat ik vrijdag gewoon 3x82,5kg kan benchen. Gaat toch nog vrij rap nu allemaal alleen heb ik niet het idee dat mijn chest ook echt groeit. Nu doe ik het ook voor de kracht natuurlijk, maar is afwachten hoe ik deze gewonnen kracht straks omzet naar massa.

Ja nogal, aan hand van het filmpje trek ik het gewicht volledig met mijn rug de lucht in.. Benen gebruik ik niet, hier moet ik dus echt nog aan werken.

Precies, je moet wel voelen dat je je best ervoor moet doen, mooi dat het is gelukt man en dat je ook nog steeds kan verhogen met de squat. Ik ga wel weer onder de 80kg squatten :o ik wil niks forceren wat mijn knieën betreft. Pre workouts reageer ik ook amper op, mesomorph kreeg ik wel een goede focus van, maar daar staat de schimmel dik op, die kan ik nu net zo goed weg gooien. Zonder DMAA gaat denk ik toch niks werken. Kan best wezen dat het je wel een boost gaf om het gewicht toch in beweging te krijgen, hopen dat het vrijdag ook zo gaat dan!

Zit er wel massa op je chest dan? Die van mij zit er wel iets wat massa onder maar ik heb nu gewoon t**ten van vet :roflol: Als bf lager is zal het wel beter lijken, maar chest blijft bij mij een zwakke spiergroep. Ik barst wel van de striae nu, ook op de aanhechtingen van mijn chest, en het ergste zijn bij de liezen. :p

Haha nou, wel wat massa maar ben er zelf niet van onder de indruk. En heb ook wel een vetlaagje over mijn buik en borst helaas, maar nog niet zo erg dat ik er echt niet tegen kan. Nu ik weer omhoog ga in kracht ben ik sowieso niet van plan mijn voeding omlaag te gooien dus ik maak me er gewoon geen zorgen meer over.

Striae is wel verrot, heb het zelf ook maar dan gewoon door het groeien in de lengte. Rug en billen zitten er vooral onder. Daarnaast nog litteken op mijn rug van operatie dus erg mooi ziet het er allemaal niet uit :p

Heb je die striae op je chest dan gewoon door groeien in vet? Dat is wel ****ed up. Je ziet het wel vaak bij mensen bij de schouders als ze snel groeien, daar heb ik gelukkig / helaas geen last van.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven