MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Bij mijn hernia was er sprake van een vlies dat was gescheurd bij de tussenwervelschijf in mijn rug. Hieruit liep een vloeistof welke begon te stollen en een zenuw raakte. Mocht de zenuw niet geraakt worden zou ik geen last hebben gehad. Uiteindelijk zou het vliesje vanzelf weer dicht kunnen groeien echter duurder het bij mij zolang dat de chirurg aanraadde te gaan opereren. Had ik achteraf liever niet gedaan maar goed.
Ik was wel van plan al met de cut te beginnen, echter ging ik toen bbq'en en bier drinken
Ik heb wel onder onderhoud gegeten maar natuurlijk niet zoals het hoort. Door de alcohol schommelt het gewicht ook dus weet ik niet hoe ik er nu echt voorsta maar volgens mij rond de 93 - 93,4kg ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel kg ik zou moeten verliezen om een strakke buik te krijgen maar ik denk dat als het goed gaat ik gewoon 2 maandjes ga cutten ofzo tot vakantie 
Ik was wel van plan al met de cut te beginnen, echter ging ik toen bbq'en en bier drinken
Ik heb wel onder onderhoud gegeten maar natuurlijk niet zoals het hoort. Door de alcohol schommelt het gewicht ook dus weet ik niet hoe ik er nu echt voorsta maar volgens mij rond de 93 - 93,4kg ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel kg ik zou moeten verliezen om een strakke buik te krijgen maar ik denk dat als het goed gaat ik gewoon 2 maandjes ga cutten ofzo tot vakantie 

Ik zat vandaag op de 3000 kcal terwijl ik 2100 mag hebben... Maar ik denk dat die calorie tel app er wel wat naast zit, want veel vet gaat ook verloren bij BBQ, zo zou ik nu aan de 186 gr. vet zitten, 90 carbs en 200 eiwit.. 
Maar zoals jij het zegt zal ik het volgende week proberen, misschien doe ik inderdaad wel teveel sets met deadlift.
dat geloof ik best, je kan elkaar motiveren. In je eentje moet je jezelf weten te motiveren. Dan kijk ik naar een foto van Justin Bieber en dan heb ik zoiets van WTF, daar wil ik niet op lijken