FortiusFitness
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe je die deadlift moet fixen weet ik niet, je zou denken dat je toch echt zelf je heupen omhoog gooit en dat gewoon niet moet doen
Highbar squat is prima, doe / probeer ik nu zelf ook maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk. Als je echt moeite hebt met rechtop staan kun je misschien eens proberen te frontsquatten. Bij frontsquat blijf je helemaal zo goed als rechtop dus daar kun je het goed mee oefenen.
Ik ga er aan werken!
Ik wil het wel weer proberen, maar kans op slagen is slecht ben ik bang voor. Wat blijft de squat ook een verdomd lastige oefening haha.Heupen eerst omhoog bij deadlift kan een teken zijn van zwakke hamstrings. Misschien romanian deadlift en good morning toevoegen. Sumo kan ook evenals zerchers.
romanian deadlift deed ik al, maar niet super zwaar.. Ik ga die wel flink zwaar doen, en good mornings erbij doen. Good mornings bij rug of benen dag doen? Is goed, ik zal een aantal varianten op de squat proberen, kijken welke het lekkerst voelt. GMs op benen dag. Licht gewicht, benen licht gebogen en dan de rek in je hams zoeken en van daaruit terug. Rug hol houden!

was echt niet normaal, het hing hier tegen een bui aan waardoor alle hitte naar binnen kwam. 
Af en toe goed zweten, goed man, geeft mij persoonlijk altijd ´t gevoel dat ik echt wel alles gegeven heb.
Op zich geen verkeerde training toch?

Alleen dan valt de kracht wel wat tegen, maar dat neem ik op de koop toe. Ook ben ik er achter gekomen dat ik te smal stond. Nu ik breder sta kom ik goed op diepte zonder voorover te knallen, dus ook geen pijnlijke rug.

Dan maar slap

Die eerste foto van je benen is meer van schuin boven af genomen ipv van voor, daardoor kun je ze niet goed vergelijken. Maar naar mijn mening is er wel degelijk verschil als je goed kijkt. Je spieren zijn voller/dikker en een diepere scheiding boven je knie
Te veel naar andere kijken die sneller gaan kan demotiverend zijn ja of je kunt er juist de wilskracht uithalen om er harder tegen aan te gaan in je training. Lekker boos maken in mijn hoofd helpt bij mij altijd enorm en is ook echt nodig bij mij wanneer ik omhoog ga in gewicht anders krijg ik het niet voorelkaar
Denk wel dat je met 8 reps sneller resultaat gaat zien in je lichaam, gewoon blijven volhouden kerel!

Jou benen zien er ook ongeveer zo uit? Of nog wel wat buffer haha?