Fitness Seller

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet slecht, echter zou ik bij jou stats wel een hogere bench verwachten :p. Naja, in ieder geval goed op weg!

• Topic Starter Topic Starter
Dankje Marcel, er zit ook al aardig wat massa op die lange poten van jou. :D En vooral droog, ik schat je vp wel rond de 15/16%. Maarja, met jou lengte zal je ook niet heel gauw vet worden. :p

@Sticky, bench is echt zwakste van alles bij mij. Maar ik blijf alles geven tot ik wel de juiste krachtstats heb behaald :p Dankjewel man

Thanks, viel me ook mee ja. Op een foto lijkt het toch heel anders, aangezien ik ze ook nooit in de spiegel bekijk. vp% kun je zomaar gelijk in hebben, ik heb echt geen idee. Ik zie in ieder geval geen lijnen maar dat zal ook wel pas bij <12% komen denk ik.

Ik vind ze in de spiegel altijd als sateprikkers ogen.. Op een foto valt het reuze mee, alleen ik maak wel zonder flits. Met flits is er totaal geen definitie door overbelichting. Ik gok van wel, oogt tenminste niet erg fatsig. Ik zal morgen mijn vp meten en weer wegen. Komende week cardio opschroeven. Lijnen zul je inderdaad rond de 12% zien, maar ligt er ook aan hoe dik je huid op dat moment is door vocht.

Ik hoop binnenkort onder de 90 kg te staan, maar zal wel niet zo zijn. Zojuist BBQ gehad, wist het wel redelijk te houden. :o

Ik eet al een paar dagen een stuk minder maar was vanochtend nog steeds 93,5kg :p Ik wil ook onder de 90kg komen maar dan moet er wel wat vanaf gaan haha.

Voor mijn gevoel eet ik ook echt t*fus weinig.. Maar helaas gaat ververlies trager dan vetgainen :p Een lange weg te gaan, maar dat moet goed komen. Gewoon door blijven gaan, te snel gaan is ook niet goed. ;)

Klopt inderdaad. Maar ik had een schema gemaakt voor 3700kcal en daar zat ik veel dagen ook gewoon onder, maar een dagje een stuk eronder zitten zal wel niet direct betekenen dat je extra afvalt, zal allemaal wel wat geleidelijker gaan.

Ja precies, daar moet wel wat meer tijd overheen gaan. 3700 kcal zit je ook niet zomaar aan, ik met mijn 2100 wel. Maar om 3700 helemaal clean te pakken zou wel lastig zijn.

Nouja toen ik aan het bulken was at ik gewoon standaard boven de 4000kcal ''clean''. Maar als ik dan even 1 of 2 dagen minder ga eten verdwijnt mijn hele eetlust ook. En ik wil ook niet te ver er onder zitten en spier afbreken, al lees ik altijd dat je heel langzaam spier zult verliezen dus dat zal ook wel meevallen. Zolang ik elke dag maar minstens 3000kcal binnenkrijg zal het wel goedkomen denk ik.

Ik ging in de bulk niet altijd even clean.. Satésaus door de rijst om aan mn kcal te komen en nog veel meer zooi :p mijn eetlust werd ook minder als ik paar dagen minder ging eten, maar met veel eten is het weer zo dat je de dagen daarna honger krijgt haha. Ja precies, dat valt wel mee.. Als je ernstig spier verliest ligt het puur aan jezelf. Het schijnt dat je de verloren massa wel weer pakt in je eerste week van de bulk. (hopen dat het waar is) :p

Training Maandag 17-06-13

Deadlift
5x60
5x80
5x100
3x120 :( 4e rep lieten mijn hams het weer afweten.

BOR Pendlay
8x30
8x40
8x50
8x55
4x60 schouders zijn brak

T-Bar Row
8x40
8x50
8x60
6x70

Dumbbell Rear Lateral Raise
8x5
8x5
8x5

Shrugs vs. Haney Shrugs + STRAPS
20x70 15x80
10x90 5x105

Skullcrushers vs. CGBP
8x20
8x22,5
8x25

Bench Dips
x10
x10
x10

Niet zo'n lekkere training of wel? Ik zie geen PR's staan iig :p

Ik was wel erg tevreden haha, ik richt me nu ook niet echt op PR's gezien mijn techniek nu eerst op de eerste plek komt. De 120 kg DL ging me al beter af dan eerst, jou advies van minder setjes deed me wel goed. Mijn rug hield het nu goed vol.

Die PR's komen wel weer! :D

Haha oke, goed bezig dan! Fijn dat de tips hebben geholpen. Had je jezelf nog gewogen enzo?

Jazeker haha :D Gewicht is nog steeds hetzelfde als vorige week, die bbq deed me geen goed :p Deze week cardio wat opschroeven. Gewicht is nu 91.4 kg. Vp% was ik te lief voor mezelf.. Als ik echt alle vet pak kom ik op 24 uit :eek: daar schrok ik wel van..

In de filmpje die ik van je heb gezien lijkt het echt geen 24%. 24% is echt ziek hoog toch?

Ik vind het ook abnormaal hoog, 24% ben je al echt een papz*k lijkt mij?! Ik heb wel een dikke pens, daar haal ik al die centimeters vandaan met de meting. :p als ik mezelf moet gokken denk ik toch wel 21%, 3 puntsmeting is ook niet heel erg nauwkeurig.

Goeie pendlay row! Net ff je filmpjes terug gekeken, nog een Ice Cube fan zo te horen xD. Dacht 't ook al aan je sig te zien haha.

Edit: Je hebt 'em ook gewoon als avatar, valt me nu pas op xd.

Training Woensdag 19-06-13

Squat
10x15
8x30
8x40
8x50
8x60
6x65
5x70
5x75
1x80 fail, pomp in mn poten

Plates Lunges
8x10
4x15 dafuq dit is echt zwaarder dan ik dacht

Romanian DL
8x60
8x70
8x80
5x90

Goodmornings
8x30
8x40

Barbell Glute Bridge
8x40
8x40

Donkey Calf Raise
20x20
15x30
15x30
12x40

EZ Curl
12x20
10x25
8x30
6x35

Insane training met deze warmte. Agmatine had ik beter niet kunnen nemen, door die pomp in mn poten werd het allemaal nog zwaarder. Maar wat een killer training is het geworden als ik na ga dat de temperatuur in mijn homegym 32 graden was. :D Zweet liep echt uit mijn hele lichaam!

Gewicht is nu 90.3 kg .. Wat dus inhoud dat ik in een maand tijd 3 kg kwijt ben, niet verkeerd! Nu verder om weer 3 kg eraf te knallen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven