MuscleMeat

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dankje man, nee gek genoeg nu niet.. Ik heb het vaak met rug/benen training, vraagt veel meer energie van je. :P

Ik heb nu 2 weken niet getraind, dus tijd voor verandering! Ik denk dat mijn gewicht hetzelfde is gebleven, of mogelijk toch iets is gestegen. :o Ik heb mijn schema aangepast, dit komt voor mij nu het beste uit omdat ik al een schema heb ingepland voor mijn volgende (clean) bulk, anders zou de volgorde van spiergroepen redelijk gelijk zijn.

Dus wat ik nu wil doen;

MA: Borst, lats & rear delts
WO: Benen, triceps
VR: Deadlift, traps, front+side delts, biceps

Laatste trainingsdag lijkt meer, maar komt aardig in verhouding met de andere dagen wat het aantal sets betreft.

Train je nog?

Nee :o

Morgen weer, voelde me de laatste tijd te duf om 's ochtends te trainen, had afgelopen week druk met bestraten.. Morgen weer knallen, heb nu flinke refeed gehouden de afgelopen dagen, zometeen een pizza! Al die tijd op onderhoud, dus spierverlies zal wel minimaal zijn.

Borst + lats & rear delts staan op de planning

Oke nice, vanaf morgen weer knallen dus! Ik ben net terug van vakantie en hoor net dat de gym nog een week ofzo dicht is wegens verhuizing, duurt echt extreem lang. Schijnt dat de eigenaar in zijn eentje bezig was vandaag, dan schiet het natuurlijk ook niet op.

Jazeker! Ik heb er weer zin in, 3 weken niet trainen voelt alsof je al een aantal maanden stil hebt gezeten.. Dus ik moet de laatste 2 maanden van mijn cut echt aanpoten want volgens vetmeter is mijn vetpercentage hetzelfde ???

Balen man, hoelang heb je nu al niet getraind dan? Dat schiet ook niet op als je dat in je eentje wil klaren.. Komt er ook mooi materiaal bij kijken nu die verhuizing er is?

Ja vertel mij wat, voelt echt aan alsof ik een jaar heb stilgezeten ofzo. Ik had iets van 3-4 weken niet getraind vanwege medische proef. Toen ik terug was was de gym steeds bezig met verhuizing enz en heb ik 1x goed bij een maat getraind voor ik op vakantie ging. Nu terug van vakantie is de gym de hele week dicht. Zal dus zo'n 6weken zijn ofzo dat ik niet goed heb getraind. Als het goed is staat er straks super materiaal in de gym zoals meerdere squatrekken maar dat moet ik eerst zien voor ik het geloof. Ook moet de gym 24/7 open zijn straks wat altijd handig is. Even zien of ik dit weekje nog iets uit kan halen, geloof dat maat met homegym nog op vakantie is nu helaas.

Haha k*t is dat man, denk je weer lekker te kunnen trainen word het weer belemmerd.. 6 weken niet trainen is helemaal een ramp, dan ben je er al een hele poos uit.. Eerste week ga je dat wel weer voelen. Meer squatrekken zal wel helemaal top zijn, is nog even afwachten dus. Een gym die 24/7 open is scheelt wel, ook minder drukte omdat iedereen kan trainen op tijden wanneer het hemzelf uitkomt. :) Zit niet echt mee als ik het zo hoor haha.

Ja man ik mis het echt nu. Ik heb er met die proef natuurlijk zelf voor gekozen maar na de vakantie dacht ik wel weer lekker bezig te kunnen gaan omdat de gym 1 augustus wou verhuizen wat dus met 2 weken uitloopt. Ik wil misschien wel weer hardlopen gaan oppakken aangezien ik wel merk dat mijn conditie niet zo top is. Echter zou ik dan nieuwe schoenen moeten halen aangezien ik anders last van de schenen en knieën krijg. Jij doet voor cardio alleen fietsen op zon stationair ding toch?

Kan ik mij goed voorstellen, ik mis het nu ook na 3 weken niks doen.. Ja precies, dan heb je geen andere keus. Hardlopen oppakken is geen slecht idee, alleen bouw het rustig op zodat je niks forceert. Ik heb ook geen hele beste schoenen en heb een lichte blessure in het midden van mijn voet :mad: Nee ik heb een loopband waar ik mijn cardio op doe. HIIT na krachttraining en fasted op rustdagen ga ik nu doen, ik heb cardio nogal verwaarloosd.

Ik heb wel 10weken hardgelopen een tijd terug voor een wedstrijd van 12km maar dat was op kapotte hardloopschoenen en geen succes. Wel de 12km uitgelopen uiteraard. Morgen maar eens kijken voor goeie schoenen en een stukje lopen.

Damn, dat laat mijn conditie niet eens toe.. Na 1 km kan ik het al vernemen :o Goede schoenen zijn wel aan te raden, scheelt je enorm..

Mij nu ook niet meer denk ik maar in 10 weken kun je veel bereiken kwa conditie als je consequent traint.

Dat is zo, als je er echt voor gaat kan je het wel opbouwen. Ik denk dat als ik weer ga bulken er nog wel cardio bij doe.. Goed voor metabolisme en conditie

Snel metabolisme lijkt me niet erg voordelig toch in de bulk? Verder is cardio natuurlijk erg gezond voor je lichaam, op de klappen die je lichaam krijgt met hardlopen na.

Mijn metabolisme is echt zo laag als het maar kan, daardoor ben ik bang dat ik teveel in vet zou aankomen.. Cardio heeft veel voordelen, dat zeker.. Wel oppassen met blessures, daarom gewoon lichte intensiteit.. Dan schaad het ook vast niet zo veel.

Haha ook gestopt met die hitte? Ik heb denk ik helft minder getraind :o

Haha ja man, niet normaal hoe warm je ruimte word dan :p ik koop voor volgende zomer wel simpele standaards van barbarian voor buiten en bumper plates + farmers.. Lijkt me ook wel grappig om mee te trainen :D

Training Maandag 12-08-13

Incline Bench Press
10x30
8x40
8x40
8x45 dafuq duurde een eeuwigheid dat bar boven was

Bench Press
8x30
8x40
3x50
2x50 pfff

Db Flyes
8x10
8x10
8x10

Reverse Flyes
6x10
8x7
10x5

T-Bar Row
8x40
8x50
8x55
8x60

BOR Pendlay
8x30
8x40
8x50 contractie was ver te zoeken + k*t form

Chin Ups Assisted With Bands
6x
6x
6x

15 min. HIIT loopband

Ging wel weer aardig, nam als PWO Crazy van B&F. Geeft je wel een lekkere drive, maar ik merk toch wel krachtverlies, bench was al laag.. maar nu toch echt super slecht.

Tijdens HIIT was het afzien met dikke steken in mijn zij.. Ik heb door gedaan, maar na afloop was de pijn best wel heftig.

Lekker dat je weer getraind hebt man!

Vind je incline bench best netjes eigenlijk ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven