- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Dat is ook vaak het probleem, we zijn nooit tevreden
Mijn kracht is ook om te janken, maar ik ben er wel van overtuigd dat je met een goed doordachte split ook nog wel kracht kan gainen.. Gaat natuurlijk wel langzamer, maar elke kg die je extra pakt is er weer éen.
Ik heb besloten niet te deadliften. De rest van het schema volg ik wel, maar deadlifts zit er niet in. Ik kan niet eens door mijn knieën om bijvoorbeeld iets op te pakken, ik loop ook alsof ik de broek vol heb. Ik ben blij als ik weer kan trainen zonder spierpijn, dit is echt een hel
Mijn kracht is ook om te janken, maar ik ben er wel van overtuigd dat je met een goed doordachte split ook nog wel kracht kan gainen.. Gaat natuurlijk wel langzamer, maar elke kg die je extra pakt is er weer éen.Ik heb besloten niet te deadliften. De rest van het schema volg ik wel, maar deadlifts zit er niet in. Ik kan niet eens door mijn knieën om bijvoorbeeld iets op te pakken, ik loop ook alsof ik de broek vol heb. Ik ben blij als ik weer kan trainen zonder spierpijn, dit is echt een hel

ik heb nog steeds lichtjes spierpijn. Zwaarste heb ik gelukkig al gehad, maar als ik die training had gedaan was er toch niks uitgekomen.. Deze week zal de spierpijn wel iets minder worden, dus ga er van uit dat ik deze hele week wel weer kan trainen. Dat is tenminste wel de bedoeling 

techniek was ook echt brak, het zijn nog steeds halve goodmornings. Ik kom met mijn kont niet laag genoeg, en met omhoog komen schiet mijn kont als eerst omhoog. Met zercher squat voelde ik mijn core wel goed, alleen wel trieste gewichten