AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is ook vaak het probleem, we zijn nooit tevreden :p Mijn kracht is ook om te janken, maar ik ben er wel van overtuigd dat je met een goed doordachte split ook nog wel kracht kan gainen.. Gaat natuurlijk wel langzamer, maar elke kg die je extra pakt is er weer éen.

Ik heb besloten niet te deadliften. De rest van het schema volg ik wel, maar deadlifts zit er niet in. Ik kan niet eens door mijn knieën om bijvoorbeeld iets op te pakken, ik loop ook alsof ik de broek vol heb. Ik ben blij als ik weer kan trainen zonder spierpijn, dit is echt een hel :eek:

Ook als je gewoon voor massa traint en dus hoger in reps zit zul je wel kracht gainen ja. Steeds zwaarder gaan of steeds die extra rep is uiteindelijk nog steeds waardoor je groeit natuurlijk.

Heb je besloten om 1 training niet te deadliften of helemaal niet meer?

Ja dat denk ik ook wel. Ja precies daar gaat het om, zodra je dat steeds weer doorbreekt groei je wel, en word je natuurlijk ook steeds weer een stukje sterker.

Ik heb die training overgeslagen, ik voel me nu wel een p*ssy :roflol: ik heb nog steeds lichtjes spierpijn. Zwaarste heb ik gelukkig al gehad, maar als ik die training had gedaan was er toch niks uitgekomen.. Deze week zal de spierpijn wel iets minder worden, dus ga er van uit dat ik deze hele week wel weer kan trainen. Dat is tenminste wel de bedoeling :D

Bij een matige training heb ik altijd iets van het is beter als niks doen. Trainingen overslaan vind ik dan ook niks, behalve als je echt een goede reden hebt. Als het goed is is morgen de gym open op de nieuwe locatie, dus ik kan eindelijk weer gaan knallen.

Ja zo denk ik ook vaak. Maar met hamstrings zo verzuurd dat je geen eens kan bukken om gewicht te laden op de barbell dan is zo training al snel klaar.. Mooizo man, ik ben benieuwd hoe het je bevalt! :)

Training Maandag 19-08-13

Incline Bench Press
5x30
5x40
5x50
3x55

Bench Press
5x30
5x40
5x50
2x55
1x55

Db Flyes
8x10
8x10
8x10

Reverse Flyes
6x10
8x7
10x5

T-Bar Row
8x40
8x50
8x55
8x60

BOR
5x40
5x50
5x60
5x70 k*t techniek

Chin Ups Assisted With Bands
6x
6x
6x

20 min. interval loopband

Training viel mij tegen, het was de bedoeling om zwaardere gewichten te pakken op borst. Maar helaas, lats gingen daarentegen wel weer lekker. :)

Training Woensdag 21-08-13

Squat
5x30
3x40
3x50
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Zercher Squat
5x40
5x40
5x40

Romanian DL
5x70
5x80
5x90

Goodmornings
8x30
8x40

Donkey Calf Raise
20x20
20x40
20x40
20x40

EZ Incline Triceps Extension
8x20
8x20
8x20

Bench Dips
x10
x10
x10

Hanging Knee Raises
x6
x6
x6

10 min. Loopband helling lopen

Squat ging echt niet lekker, ik had al moeite met die 5x5 60 kg ??? techniek was ook echt brak, het zijn nog steeds halve goodmornings. Ik kom met mijn kont niet laag genoeg, en met omhoog komen schiet mijn kont als eerst omhoog. Met zercher squat voelde ik mijn core wel goed, alleen wel trieste gewichten :o

Training Vrijdag 23-08-13

Deficit Deadlift
5x60
5x60
5x85
5x85
5x85

Haney Shrugs
15x70
15x80
15x90

Military Press
5x20
5x30
5x40
1x45
1x45
1x45
3x40

Seated Lateral Side Raise
8x7
8x7
8x7

Upright Row
10x25
8x30
8x30
8x30 godver, pijnlijke steek in schouder!??

EZ Curl
10x20
8x25
8x30

23 min HIIT loopband

Zweten als een malle.. Borst, buik, armen, rug en gezicht waren echt stront nat. :P

Dankje man! Moet nog 2 maandjes vet verbranden :)

Ik baal er keihard van, maar rust is nu belangrijker. Ben echt flink verkouden, rust lijkt mij nu het beste. Ik moet er ook niet aan denken om met gewichten te spelen nu ik mij zo zwak voel.

Met een beetje geluk kan ik woensdag wel weer trainen, althans dat hoop ik!

Hoest je nog bloed op?

Nee was vanochtend alleen bij het opstaan. Nu is het enkel nog slijm. Ik hoop dat het gauw over gaat, blijf verder wel goed eten en drinken.

Oke, beterschap man.

Dankjewel man. :)

Hoe gaat ie nu?

Ik begin toch al weer wat op te knappen.. Soms zo scherpe hoest, wat het meest irritant is. Lijkt mij ook niet erg goed voor je herstel om dan te trainen.

Maandag, nieuwe maand. Doorgaan met trainen en dan echt alles geven! Ik ga door tot eind oktober. Ben nog niet tevreden, mijn buik staat heel bol terwijl het vet wel is verminderd. :P Ik verheug mij er echt op om weer te bulken!

bolle buik misschien door zuivel/(light) fris?

Hmm mogelijk door de beker melk die ik 's middags neem. En de kwark die ik voor het slapen neem? Of doordat mijn carbs soms nog wel wat hoger zitten. Ik zal eens low carb / carb cycling proberen.

1 beker melk en bakje kwark 's avonds lijkt me niet, maar misschien ben je er heel gevoelig voor? Je zou eens die beker melk weg kunnen laten en zien wat het doet. Die kcal kun je simpel door iets anders vervangen lijkt me.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven